Helyzet jelentés és néhány rész

111 4 0
                                    

Sziasztok az elmúlt idő nagyon eseménydús volt számomra, félév zárás, dogák és sajnos rosszullétek, vizsgálatok, kórházba járkálás mellett nem sok időm volt írni, illetve feltölteni sem.

És rengeteget gondolkodtam a sztorin és annak alakulásán és nem vagyok valami elégedett. Kicsit más hangvételben folytatnám a dolgot, szeretnék összeszedettebb és átgondoltabb munkát ki adni a kezemből. Ez nehéz lesz és borzasztó idő igényes. De remélem sikerül minőségibb részeket létre hoznom. Ez viszont nem jelenti azt, hogy gyökeresen meg változik egy-egy karakter személyisége, viszont (még pontosan nem tudom mennyit) de változni fog minden karakter.

Szeretném ha Rebi személyisége részletesebb és össze tetteb lenne. És ha a részek is hosszabbak lennének többet tudnánk meg Rebiről.

Azokat a részeket amiket előre meg írtam de még nem tettem közzé most ide teszem.

Kémia második felvonás

november 13. Csütörtök

A tanórák után kicsit idegesen mentem a kémia terembe. Sokat gyakoroltam és készültem az igaz de ettől függetlenül kicsit paráztam.

A terem előtt már Áron és Olivér is ott volt.

- Na kis kémikus - karolta át a vállam Áron.

- Hát essünk túl rajta - vontam meg a vállam, Gondos pedig feltűnt a folyosó végén.

Az egész szakkört ami egy teljes óra volt, végig beszéltem. A srácok nagyon jó fejek voltak, nevetgétünk és még Gondos is elmosolyodott az egyik beszóláson.

Mindezek után lazítás képpen el mentünk a mekibe és egészen estig ott hülyültünk.

Az egyik nagy röhögés közben viszont láttam, hogy az asztalon lévő telefonom rezegni kezd. Amint megláttam ki hív már fel is kaptam és egy szó nélkül mentem arrébb az eddig röhögő de most már értetlenül pislogó fiú társaságtól.

- Hello Red - szólt bele Andris a készülékbe.

- Szia. Miért hívtál? Minden oké? - kérdeztem egyből.

- Ja minden oké - röhögte el magát - nem hívhatlak csak úgy fel?

- De persze. Csak azt hittem van valami konkrét - vontam vállat.

- Amúgy arra gondoltam - kezdte, én pedig el vigyorogtam mert tudtam, hogy nem csak úgy hív fel - kicsit meg lephetnénk Gondost, ha már úgyis be tudunk menni a kis laborjába - mesélte az újabb ragyogó ötletet .

- Tudod, van egy szuper kémia kísérlet a srácok épp most meséltek róla, egy hatalmas hab kígyót képzelj el. Ezzel meg tudnánk lépni - vigyorogtam és az asztalnál ülő fiúk felé nézem - holnap mennyünk előbb, és mindent meg csinálunk.

El köszöntem Andristól és a fiúkat meg kértem, hogy mindent magyaráznak el. Nekik lesz holnap kémia, úgyhogy külön örültek.

Este mire haza értem anya már aludt, a szobájában ki kapcsoltam a tv-t és be takargattam aztán át mentem Ricshez is.

- Na csak haza értél - nézett rám a sorozatból.

- Tudom sokáig. de nincs semmi para - vontam vállat.

- Nem tudom el higgyem-e - gondolkodott

.- Inkább aludj - nevettem rá halkan.

-Te is - pillantott rám tetetett szigorral.

Őrület

november 14. Péntek

Andrissal reggel iszonyat korán találkoztunk a suli előtt, Robira kicsit várni kell de így is vagy egy órával előbb értünk az épületen belül máskor szoktunk.

- Pósa, Haraszti, Bernáth mit keresnek itt ilyen korán? - nézett ránk értetlenül Máday.

- Hiányzott az iskola - vontunk vállat egyszerre mire Máday szeme szikrákat szórt.

- Meghiszem azt - meregetett minket fenyegetően.

Ezek után futottunk is fel, nagyon sietünk de így is alig estünk be az első órára. Egész órán össze nézegettünk, aztán mind a hárman az óra irányába néztünk. Mikor ki csengettek egyszerre pattantunk fel és mentünk ki a teremből, le futottunk egészen a kémia terem folyosójáig, pár méterre az ajtótól mind a hárman egymás mellett állva a hatunkat a falnak támasztva álltunk. Egy csomó diák nézett minket, fő engem, de mi csak a kémia terem ajtajára figyeltünk.

Ami mikor ki nyílt Máday, Gondos, és a tizedik évfolyam tódult ki rajta. Máday feje vöröslött a dühtől, Gondos tiszta hab volt, az osztály pedig félig értetlenül félig vissza tartott röhögéssel jött ki.

Úgy mentek el mellettünk mintha ott se lettünk volna.

Amint halló távolságon kívül voltak viszont össze röhögtünk, a modellezéses fiúk is ki jöttek a teremből és röhögve pacsiztak le velünk.

- Ez felejthetetlen volt - mondta Olivér majd mind a négyen le léptek egy intés után.

- Bár tudnám ki volt ez - nézett utánuk Robi, mire röhögve megráztam a fejem.

- Na mennyünk az udvarra díszíteni - indult el Andris, balra.

- Oké. De az udvarra jobbra lehet ki menni - néztem rá értetlenül.

- Valóban - csodálkozott, mire Robi röhögve karolta át mind kettőnk vállat és el indult jobbra.

Az egész nap egy kész őrület volt. Így rám is rám jött az őrület, egész nap nevetgéltem.

A végzősök keringő ruhában rohangáltak, a tanárok az osztályaikat kerestek, az osztályok díszítették, és még tanultunk is.

Délután kerestem MSN-en Virágot és Renit, Arnoldot is. Mint ki derült mind Reninél vannak.

- Gyere át te is nyugodtan - mondta Reni és a háttérben valami zeneszerű ment.

- Okés mindjárt ott vagyok - mondtam és a deszkámat fel kapva indultam el.

Mikor a házhoz értem, Reni és Virág egyből ki szaladt.

- Rebi de jó, hogy itt vagy! Mond meg Arnoldnak hogy a FOB a legjobb! - kezdte Virág mikor be értünk.

- A Beatles az örök - kezdte Arnold.

- Jaj ugyan már - csóválta a fejét Virág.

- Jó de ez a zene mi? - tettem fel az engem foglalkoztató kérdést.

- Ez George Michael - nézett rám Reni apukája.

- Aha - bólintottam.

Egy egész Wham! album után meg egyeztünk, hogy mindenki hallgasson olyan zenét amilyet akár csak ezt ne.

Szolgálató

november 15. Szombat

Délután ötig Cortezéknél voltam Riccsel, Zsoltival és Dave-vel, együtt néztük öten a sorozatot.

Fel hatra pedig már mentünk a sulihoz persze mind ünneplőben. A szent Johannába csak úgy özönlöttek a diákok, családtagok.

Máday, miután haza küldött egy tizedikes lányt Liát minket is el igazított.

A torna terembe érve a fiúkkal együtt unottan ültem le a lelátóra, a sok fehér és halvány rózsaszín virág és dekoráció nagyon giccsesnek hatott.

Hatkor kezdődött az egész műsor, a bevonulást követően a szalagtűzes következett, amíg a keringőre öltöztek át a végzősök az énekkarosok szórakoztatták a jelen lévőket. A keringő ruhák gyönyörűek voltak, halvány mosollyal vártam a tánc végett, tényleg szép volt, de nem láttam magam a fehér ruhában táncolok között. Távol áll tőlem az ilyesmi. A tanárok következtek majd az osztály táncok. A 12/ba Hair musical leghíresebb jelenetet adták elő ami igazán menő volt. Maga a film is szuper már vagy hatszor láttam de ezek után újra megnéztem, miután kilencre haza értem.

RebDonde viven las historias. Descúbrelo ahora