Foci

115 7 0
                                    

Október 15. Szerda

Vladár ki tette a rajz szakkörösök munkáit.

A szünetekben, mint mindenki én is végig néztem a képeket.

Az 56-os képek a földszinten voltak, Arnolddal lassan, minden képet tüzetesen végig figyelve, és elemezve néztünk meg.

A Halloween-i képeket pedig Renivel és Virággal sétáltam végig. Virágnak hét rajzát is ki tették.

Végül én is be adtam egyet, ami ki is került.

A színjátszósok ma egész nap próbáltak. A négy a-s lány és Kinga is ezért tesin a fiúkat néztük akik kint fociztak.

Kb tíz perc után meguntam a lányokat és én is be álltam focizni.

- Arnold, mi lenne, ha vissza rúgnád? Ez nem annyira megerőltető! - mondta Dave.

- Minek rúgjam vissza? Ha valakinek kell, úgyis utána megy - magyarázta Arnold aki tüntetően egy fának támaszkodva állt és nem vett részt a játékban.

Amíg Dave Arnoldra figyelt én egy gyors csellel el szedtem tőle a labdát és passzoltam le Zsoltinak aki egy hatalmasat rúgott bele, de a cél helyett Cortezt találta el. Mindenki oda ment hozzá.

- Hé, minden oké? - kérdezte Zsolti mikor oda ért Cortezhez.

- Aha - rázta a kezét.

- De az órád az el tört - mondtam, mire Cortez vállat vonva le csatolta a kezéről.

- Bocs, tényleg - szabadkozott Zsolti.

Cortez oda futott a padon ülő két lányhoz , valamit beszéltek és Cortez az óráját Reninek adta, ő pedig a sajátját levéve Corteznek adta aki gyorsan feltette és már futott is vissza. Nem sokkal később a lányok be mentek.

Francián írtunk, aki előbb végzett az mehetett is, mi a négyessel megbeszéltük, hogy a lépcsőnél találkozunk és el megyünk még focizni. Miután kész lettem mentem is, összetalálkoztam Kingával, akivel pár szót váltunk is.

- Természetesen megkaptam a főszerepet. Nem is csoda. Most van egy kis szünet aztán még lesz próba. Nagyon jól mennek a próbák. Most viszont mennem kell a suli újsághoz. Megbeszélés lesz - magyarázta majd az ultra szoros copfján húzott egyet.

- Gratulálok. Biztos jó leszel - mosolyogtam rá.

- Ez csak természetes - bólintott majd egy gyors köszönés után el is sietett.

Ki érve a lépcsővel még csak Cortez volt ott.

- Jól jön ki, hogy ma elmarad a szakkör - néztem rá majd le csaptam a deszkám .

- Tök király. Így legalább te is tudsz jönni - mondta mosolyogva.

- Az órán is jó volt kicsit játszani - vontam vállat - tényleg kezed? - kérdezte tőlem.

- Jól - vonta meg a vállat.

- Azért az is jót tesz neki, hogy Reni órája van rajta - nevettem el magam.

- Baj lenne ha megtartanám? - nevette el magát ő is.

- Á nem hiszem - ráztam meg a fejem nevetve.

Miután a többiek is ki jöttek ki jöttek gyorsan el húztunk. Aztán órákig fociztunk.

Otthon tanultam, és filmet néztem. Pókember a kedvencem.

RebWhere stories live. Discover now