Cortezzel a reggel, Dave ideges, Zsoltinak szuper ötletei vannak

208 6 0
                                    

Szeptember 9. Kedd

Ma reggel arra keltem hogy valaki csengetett. Ami nagyon furcsa volt. Azt se tudtam, hogy van csengő a házon, ( ki ment a fejemből ) és még senki nem nyomta meg amióta itt vagyok. Kíváncsi voltam ki az? Persze hogy! Egyből le is szaladtam megnézni ki az? Még egy egészen kicsit se!

Kicsit rendbe szedtem magam és le mentem addigra az illető aki csengetett már a kanapén ült. És egyébként az illető Cortez.

- Jó reggelt Rebi- nézett rám még kicsit kómásan Cortez.

- Hasonlókat. Amúgy miért vagy itt? - kérdezte tőlem.

- Mert együtt megyek C-vel a suliba - jött be a szobába Rics.

- És a húgoddal - lépett anya is a szobába.

- Mi? - kérdeztünk egyszerre Riccsel

- Nekem jó- vont vállat Cortez

- Szuper akkor mehettek is - mosolygott anya

- Aha, egy pillanat - mondtam és fel szaladtam a szobámba.

A deszkám fel kapva szaladtam vissza, közben az irodalom füzetemet kerestem a táskában. Majd mentem volna ki az ajtón mikor anya utánam szólt.

- Várj egy percet! - mondta én pedig immár füzettel is a kezemben néztem rá

- Fiúk, figyeljetek rá! - nézett felváltva a két fiúra

- Hány évesnek nézel? - kérdeztem amolyan ''ezt te sem gondolt komolyan '' fejjel anyától

- Nem szeretnék balhét- nézett rám komolyan

- Mintha eddig bármi rosszat csináltam volna - jegyeztem meg

- Csak nézz magadra - mondta Cortez és ki mellettem az ajtón

- Mire gondolhat - kérdeztem , anya meg nevetve ment el.

Riccsel egyszerre léptünk ki még ők trükköket csináltak deszkázás közben meg hülyültek, én irodalom házit írtam.

Mikor a sulihoz értünk Zsolti már ott volt és vigyorogva nézte a kis hármasunk.

- Végre itt vagytok- kezdte - Ez nagyon tetszeni fog, főleg neked Rebi - mondta de én az immár álló deszkán temetkeztem a füzetembe - Rebi - szólított meg újra

- Pillanat - mondtam és sietve le írtam az utolsó pár szót, majd fel néztem rá - mond mit csináltál - kíváncsiskodtam

- Fel raktam egy pizzéria honlapjára Dave számát! - mondta vigyorogva

- Ez valami hihetetlen! - mondtam - Zseni vagy Zsolti - tettem hozzá

- De neki egy szót róla hogy én voltam. - nézet ránk fel váltva, a fiúk biztosítottak róla, hogy nem kell majd Cortezzel le ültünk a lépcsőn.

- Amúgy mit írtál annyira? - kérdezte mire Zsolti értetlenül nézve ránk

- Irodalom házi- mondtam

- És nem veszélyes házi írás közben deszkázni? - kérdezte Zsolti

- Az is tud lenni - vontam vállat

Majd meg jött Virág és Reni. Zsolti nekik is szólt, hogy ne maradjanak le a műsorról. Nem sokkal később egy fekete autó meg állt a suli előtt és Dave szált ki belőle. Nagyon idegesnek tűnt.

- Ne hívoggason! Fogalmam sincs miről beszél! - idegeskedett, majd inkább el tette a mobilját. - Halljátok, tegnap este pizzát akarnak rendelni a számomon. Valami marha össze keverte, és egy pizzéria van a számom! Rémes, apám most fogja le tiltani, mert már nem győzzük elismételni, hogy semmi duplasajtos akcióról nem tudunk - magyarázta fáradtan - Veletek mi újság? - nézett körbe, mire a fiúk nem bírták tovább és el nevettek magukat.

Én oda sétálva Dave mellé megpróbáltam fel karral át ölelni a vállat de magasabb nálam ezért nem nagyon ment. Egy kis szerencsétlenkedés után meg szólaltam.

- Dave lennél szíves- néztem rá és vette a célzást kicsit behajlította a térdét, hogy egy szinten legyen a magasságunk - Biztos, hogy nincs nálad pizza? - kérdeztem vigyorogva, Zsolti pedig szinte nyerített annyira nevetett.

- Te voltál- gyanúsított meg mire el lépve tőle sértődötten néztem rá.

Megszólalni azonban nem volt időm mert megjöttek az as lányok és Kinga.

- Nem tudjátok, mi volt tegnap a pizzériával? Edzés után rendelni akartunk, de egy bunkó kezelő állandóan le tette! - magyarázta Kinga.

És mindenki nevettet, ki én. Engem le kötött az, hogy Dave milyen aranyos mikor nevét.

Máday ma is ki akadt ránk. A bátyám és Cortez váltig állította, hogy nem hallottak gördeszkákat.

- Magának meg nincs egy rendes ruhája? - vett engem elő ma is

- Ez is ruha - kötözködtem de hamar túl tettük magunkat a témán.

Az utolsó óra után el köszöntem Andristól és Robitól.

Majd oda mentem Reniékhez.

- Meg nézed? - kérdezte Arnold Renit helyett a hajába tűrt

- Nem, Virággal inkább focira megyünk, tudod, csak viccből. Megnézni - mosolygott Reni, Arnold pedig felém fordult

- Te is mész vihogni és sugdolózni a leletóra? - fordult felém Arnold

- Nem, és focizni már fociztam. Színjátszós is voltam szóval megnézem a sakkot - néztem az egyre értetlenebb fiú szemébe

- Uuu te tudsz focizni? - kérdezte a vigyorgó Virág

- Aha - vontam vállat hanyagul

- Megyek ki borítom a sakk szakkört - mondta Arnold és el is indult

- Ez vicces lesz - mondtam és Arnold után szaladtam a táskámmal.

A sakk szakkör nem valami érdekes. De Arnold tényleg ki borította a tagjait, ami viszont nagyon vicces volt. Együtt mentünk egy darabig haza. Arnold nagyon érdekes és intelligens fiú. De nagyképű, és okoskodó. Ami engem nem különösebben zavar bár azért kicsit fárasztó, hogy mindenhez hozzá tud szólni, és meg is teszi.

Otthon a szobámban pakolásztam mert már nekem is fura volt, hogy milyen üres.

Ezzel sok idő el is ment de mindent meg csináltam.

Aztán tanultam, MSN- eztem és Andrissal hívásoztam.

Reni és Dave is mesélt a fociról. Egyikőjükről sem gondoltam, hogy érdekli az ilyesmi. Bár Reni nem nagyon érti a szabályokat.

Dave, Cortez és Rics csapattagok lettek Zsolti csere.


RebWhere stories live. Discover now