Merhabalar,
Yeni kapağımızı nasıl budunuz? Hikâyenin ikinci kısmına geçerken biraz değişip güzelleşelim dedim ama kapağa bayıldım. Bu saatten sonra tekrar değiştirir miyim bilmiyorum, daha güzeli olmaz gibi. Umarım siz de sevmişsinizdir.
Bir de medyada As Valor Jarlan var. Pençe izine kadar hem de🥺
Evett ikinci kısım için heyecanlı mısınız? Ben heyecandan yerimde duramıyorum. En başından beri yazmayı planladığım birçok özel sahne için kurguda yeterince ilerledik ve artık onları yazabilirim 🥳
Lütfen yorumlarınız ve oylarınızla beni bu süreçte desteklemeyi, hikâyemizi paylaşarak daha fazla kişiye ulaşmamı sağlamamda yardımcı olmayı unutmayın🤍
Ayrıca Instagram hesabımızı da takip edin. tilsimvesis yazarak bulabilirsiniz. Hikâyeyle ilgili paylaşımlar, duyurular, bölüm tarihleri, yeni bölümlerden kesitler kısacası Tılsım ve Sis'le ilgili her şey orada.
Bana da umutlena_ hesabımdan ulaşabilirsiniz. Benimle iletişim kurmaktan hiç çekinmeyin, mesajlarınız beni gülümseten en güzel şeylerden. Özellikle o uzun uzun duygularınızı anlattığınız mesajlar var ya bayılıyorum onlara.
Daha fazla gevezelik yapmayayım, buraları hızlıca atlayanlarınız da çok zaten. Onlar okumadıkları için görmüyorlar ama sizce de yaptıkları çok kırıcı değil mi? Bence öyle, bana katılan olmazsa hepiniz atladınız demek oluyor bu ve hepiniz kırıcısınız o zaman. Burayı yazarken başımı iki yana sallayıp sizi cıkcıklayarak ayıplıyorum. Çok ayıp, çok çok ayıp.
"Prens, kızılını kaybetmiş diyorlar."
Birinin kollarındaydım.
Bu kez kollarında olduğum adam o değildi. Beni bu dünyaya çekildiğim ilk anda kollarının arasına alan, kollarında olmadığım anlarda dahi ruhumu sarmalayan adam değildi. As Valor Jarlan değildi. Lanetli krallığın yeraltında yaşayan prensi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TILSIM VE SİS
Fantasy"Kime, nasıl bir kötülük yaptın da kollarıma düştün?" Büyük Cadı Avı'nda yakalanan Larina; ailesiyle birlikte yanmak üzereyken kendini yabancı bir evrende, bir yabancının kollarında bulur. Kollarına düştüğü yabancı; yıkılmış Artevi Krallığının saklı...