Aleksi:
Aika nopeesti selvis mikä Ollilla oli ja myös aika nopeesti jouduttiin eritykseen, mikä tarkotti että vaan minä hoitajien ja lääkäreiden lisäks pääsi Ollin luokse.
Munkin piti huolehtia että desifion kädet huolella ja pidin maskia ja muita suojia, kipeenä en tietenkään päässy tänne.
Ensin oli vaan pelkät verikokeet, jotka nosti esiin huolen. Myöhemmin otettiin luuydinnäyte joka kerto koko totuuden.
Ollilla oli leukemia (verisyöpä), miten pitkälle edenny ei ollu vielä tietoa. Ihme että oltiin kotona näinkin pitkään ennen kun päädyttiin sairaalaan.
En ois kyllä oottanu paria päivää pitempään, mutta se että Joel tuli käymään ja toi meidät sairaalaan pisti ketjun liikkeelle.
"Anteeks et joudut näkee tän.." Olli sanoi ja koitti pysyä hereillä
"Mä teen mitä vaan, mä lupasin sillon alttarilla, niin myötä kuin vastoinkäymisissä.." sanoin
"Enkä lähe mihinkään sun luota.." jatkoinOlli todellakin taisteli että pysyi hereillä, ainoo vaan että koko sen vastustuskyky ajetaan alas ja mitään tauteja ei saanu tulla ulkoa tänne, eikä kukaan ulkopuolinen tulla käymään.
Bläind_Chännel
Aleksi: Olli nyt sit hetken poissa kuvioista, jos tulee asiaa niin videopuhelua mulle, Olli ei jaksa yhtään mitään nyt
Niko: Joo, nyt koittakaa pärjätä siellä!
Joel: Ja heti ilmotusta jos tilanne muuttuu!
Joonas: Olli jos näät tän, sä selviit tästä!
Tommi: Me ollaan niin paljon apuna ja tukena kun mahdollista!
Aleksi: Sanon sille kunhan herää, vihdoin anto periks ja nukkuu, taisteli aika pitkään vastaan
Niko: No hitto, hyvä että ees nyt
Aleksi: Mä suljen tän, mut luen nää myöhemmin!Olli:
Olin jossain hämärän rajamailla, taistelin että pysyn hereillä. Mikä ei ollu ihan helppoa näiden vahvojen lääkkeiden takia mitä mun kehoon meni.
Aleksi pysy mun vierellä, se ei ollu hetkeen käyny edes ulkona, se vietti eristys elämää mun kanssa.
"Sattuu.." valitin ja koitin löytää parempaa asentoa
"Hoitaja tulee kohta, huomasin et suhun sattuu ja painoin kutsua.." Aleksi sanoi
"Mitäs tänne?" hoitaja kysyi
"Valittaa särkyä.." Aleksi sanoi, kohta mun olo helpottu vähän ja nukahdin uudestaan, en jaksanu enää taistella.Aleksi:
Kului pari päivää ja Ollin vastustuskyky oli nollissa ja sille nous sen takia kova kuume. Mulle oli tuotu sänky missä pystyin nukkumaan ja valvomaan Ollin unta.
Hoitaja kävi parin tunnin välein tarkistamassa että kaikki oli niin hyvin kun tässä tilanteessa voi olla. Onneks huoneessa sentään oli vessa, eikä mun tarvinnu tehdä puhdistusta kokoajan uudelleen, eikä tarvinnu poistua huoneesta. Mulle tuotiin välitilaan ruoka, samoin Ollille jos sille maistu.
Nyt Olli kuitenki nukku kokoajan ja välillä heräsi hetkeksi ja nukahti uudestaan.
Bläind_Chännel
Niko: Allu, kuinka Olli voi?
Joel: Vastaa pliis nopeesti!
Aleksi: Olli on kuumeessa ja nukkuu, vastustuskyky täys nolla, joten en poistu täältä sen takia! Joku vois käydä meillä kattoo et kaikki on ok!
Joonas: MÄ KÄYN! Tarviitko vaihto vaatteita?
Aleksi: Jos viitit, mut ne menee hoitajien puhdistuksen kautta sit, sanot vaan minne ne on tulossa!
Joonas: Asia selvä, koittakaa pärjätä <3
Aleksi: Meen taas, tuli muuta!
Tommi: Onks mun järkee tulla Hesaan? Ei päästä hetkeen Ollin luokse face to face
Niko: Ehkä ei, mut tuut jos siltä tuntuu, mut seuraa tätä niin tiiät missä mennään!
Tommi: Kyllä mä tuun, mut en heti huomenna kuitenkaanOlli tärähteli välillä levottomasti, mutta rauhottu nopeesti, pitkä matka vielä edessä, varmasti ylä- ja alamäkiä.
... ... ...
Tää menee enimmäkseen Aleksin näkökulmasta, toki laitan välillä myös Olllia, mut ne on lyhyitä pätkiä!
Muut jätkät mukana ryhmän kautta ainakin näin alkuun, missä kohtaa face to face, en tiiä itekkää tässä kohtaa!
550 sanaa!
Mua käy välillä sääliks Ollin basso, jätkä vaan "viskelee" sitä, unohtaa katolle ja hävittää sen :D
Ainii, hiukan lisää, siihen mihin eilen jäätiin ;)
YOU ARE READING
Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️
FanfictionShotti kirja vaan näille kahdelle! <3 Tässä on myös muut jätkät, siellä täällä Crewiä! Mun Oleksi aivot alko käymään ylikierroksilla ja piti päästä vähän purkaa jonnekki hulluja ideoita ja muita sekopäisiä juttuja! Oleksi ei häviä mihinkään shotti k...