Älä tee sille mitään! (5/5)

101 13 1
                                    

Rami:

Seurasin uutta uhria auton kanssa, uusin uhri oli tämän Aleksin puoliso Olli. Tästä tulee kivaa, sä oot kohta mun.

Pysäytin auton vähän matkan päähän ja iskin Ollia takaapäin ja se kaatu maahan. Raahasin sen autoon ja lähdin vauhdilla syrjäsempään paikkaan ja teen mun tempun.

Watsapp Rami - Aleksi

Rami: Mulla on sun kultas!
Aleksi: Olli? Todista!
Rami: * lähetti kuvan *
Aleksi: Älä tee sille mitään, pyydän!
Rami: En vai? Kerta susta ei irtoo, niin ehkä tästä irtoo!
Aleksi: Älä pliis, mä pyydän!
Rami: Turhaan pyydät, saat tän joskus takas! Eri asia missä kunnossa!

Tän jälkeen jätin viestit lukematta, nyt mä pidän kivaa tän kanssa ja vertaan kumpi on parempi.

Aleksi:

Ei helvetti, Ramilla oli Olli! Tää ei mee näin! Paniikkikohtaus nosti päätään, nyt piti saada Joonas tai ihan kuka tahansa kiinni, en ajatellu enää kovin selvästi.

Watsapp Aleksi - Joonas

Aleksi: RAMILLA ON OLLI!
Joonas: Mitä? Rauhotu! Tullaan kohta sinne!
Aleksi: Se tekee Ollille saman kun mulle! :(
Joonas: Ei tee jos se on meistä kiinni!
Joonas: Ilmotan Tommille et koukkaa Joelin, lähetään nyt tulee Nikon kanssa!

Pian olkkarissa kuhisi kun Joonas koitti paikantaa Ollia, Niko piti mua halissa sohvalla, Joel ja Tommi koitti saada kiinni mikä tilanne nyt oli.

Meillä piti olla bändi juttuja, joten Tommi oli Helsingissä niiden takia, nyt piti toivoo että Olli löytyy ajoissa.

"Me löydetään Olli ennen kun mitään tapahtuu.." Niko sanoi
"Jos se idiootti taittaa hiuksenki, ni mä taitan sen sormet.." Joel sanoi
"Hengitä Ale, ei oo hätää.." Niko jatkoi
"Umm, Olli on ollu matkalla treenikselle.. Se on viimenen sijainti, mut kyllä mä sen löydän.." Joonas sanoi
"Pidä kiirettä, noi uhkaukset on niin hulluja.." Tommi sanoi

Todellakin oli, kyllä mä tiesin jo että Rami oli hullu, mutta mitään näin hullua en osannu odottaa.

"Löyty, sit mennään!" Joonas ilmoitti

Jakauduttiin kahteen autoon, koska meitä oli kotimatkalla enemmän. Joonas, Niko ja minä oltiin niiden autossa, Tommi ja Joel tuli perässä.

Kokoajan oli videopuhelu auki että Tommi pysy perässä.
"Tänne nää jäljet johtaa.." Joonas sanoi Tommille

Tää oli joku mökki syrjemmässä, ei mikään rähjä vaan sellanen missä pysty asumaan.

"Tommi, älä päästä Allua tonne vielä.." Niko sanoi ja lähti Joonaksen kanssa edeltä.
"Kuulit mitä Niko sano.." Tommi sanoi ja otti musta kiinni.

Joonas:

Lähdettiin Nikon kanssa vauhdilla kohti mökki, hetki myöhemmin niin tilanne olis toinen, kerettiin just ajoissa paikalle.

"SÄ ET SIIHEN KOSKE!" Niko huusi ja tempas tyypin pois Ollin päältä, itse juoksin Ollin luokse ja koitin herättää sitä.

"Olli, Joonas tässä! Kuuletsä mua?" sanoin ja ravistin kevyesti Ollia, ei liikettä
"Olli, purista mua kädestä jos sä kuulet.." sanoin, nyt tuntu kevyt puristus eli Olli oli elossa.

"Noni, nyt se on niin nipussa ettei se tosta pääse irti.." Niko sanoi
"Onks Olli ok?" Niko jatkoi
"On se elossa, mut tajuton.. Tota vois soittaa poliisin ja lanssin.." sanoin

Vaan hetkee myöhemmin Tommi, Joel ja Aleksi oli huoneessa, mutta Aleksi sai uuden paniikkikohtauksen ja lähti Joelin kanssa ulos.

Kun poliisi ja lanssi oli tullu, annettiin lausunto tai Niko koska se pisti ton tyypin nippuun.

Vähän myöhemmin uudella yrityksellä oltiin Ollin luona joka oli just heränny ja koitti saada kiinni mitä tapahtu.

Olli:

Olin kävellen liikenteessä kohti treenistä kun yhtäkkiä kaikki pimeni, joku oli nyt pielessä. Tunsin kuinka joku riuhto mua jonnekkin, mutta en voinu tehdä tässä kohtaa mitään.

Meni pitkään ennen kun heräsin vihdoin, kuulin kun joku kutsu mua nimeltä ja koitin saada kiinni kuka se oli

"Onks se kunnossa?" kuului
"Hereillä se nyt ainakin on.." kuului
"Olli, kuuletsä meidät?" kuului

"Mitä tapahtu?" kysyin
"Kerrotaan myöhemmin, mut tärkeintä että oot kunnossa.." kuului
"Allu?" kysyin
"Vetää henkee Joelin kanssa ulkona, se järkytty pahasti.." Tommi sanoi, vihdoin sain kiinni kuka puhu
"Niko ja Joonas antaa poliisille lausuntoo siitä mitä täällä tapahtu.." Tommi jatkoi

"Ollii.." kuulin ja Aleksi hyppäsi mun kaulaan hetkeä myöhemmin, kauanko olin ollu täällä?
"Älä saatana, tai siis.." sanoin, olin edelleen pöllyssä joten huone pyöri mukavasti
"Mä luulin etten nää sua enää.." Aleksi nyyhki mua vasten
"Noni, sinne lähti se hullu.." Joonas sanoi ja istu sängylle

Ensihoitajat tutki mut ennen kun päästiin lähtemään mihinkään, Aleksi oli tiukasti mussa kiinni koko kävely matkan autolle.

"Te pärjäätte nyt?" Tommi kysyi
"Joo, kunhan pääsen kotiin.." sanoin
"Soitatte, jos tulee jotaki.." Joel sanoi
"Kiitti jätkät.." sanoin

Tommi ja Joel jatko Joelille, mun ja Aleksin ahtautuessa Nikon ja Joonaksen auton takapenkille ja lähdettiin kotiin.

Kun päästiin kotiin päädyin nukkumaan sohvalle, olo oli edelleen sekava. Aleksi hivuttautu mun viereen ja silitti mun selkää, tai sen mitä tajusin.

Olihan hullut pari päivää, Aleksi oli ensin huumattu ja käytetty hyväks, sama oli käydä mulle. Onneks Niko ja Joonas oli ajoissa ja teko jäi yritykseen, eikä mitään päässy käymään.

Koko porukka piti parin päivän vapaat, jonka jälkeen hommat jatku niin kun mitään ei ois tapahtunu, koitettiin jatkaa eteenpäin ja unohtaa kaikki.

... ... ...

Rami oli saada kostonsa, mutta pääty kuitenkin istumaan tuomiota. Tää ei ihan menny niin ku olin ajatellu, mutta mennään eteenpäin! ;)

800 sanaa!

Ehkä mä oon kiltti ja julkasen tän vikan osan ja miten kaikki päättyy! ;) Ei mulla muuta, olkaa hyvät vaan! ;)

Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now