Kohtalo (2/8)

114 13 6
                                    

Aleksi:

Oli kulunu muutama viikko mun epäonnisesta baari reissusta, eikä Olli vaan tullu vastaan missään, kävin nopeesti jopa tarkistaa saman baarin mutta nopeesti lähdin pois.

Ehkä mä luovutan, tuskin mä siihen enää törmäänä

Olin pari kertaa ihan muuten vaan käyny lähi kuntosalilla ja olin taas siellä.

Olin just treenaanassa jalkoja kun mun jalat jotenki tuntu että ne pettää, onneks joku huomas tilanteen ja tuli auttamaan.

"Ai kato, törmätään taas.." kuului tuttu ääni
"Kiitti, taas.." sanoin kun pääsin jaloilleni
"Miten mä taas pelastin sut?" Olli naurahti
"Kohtalo, eiku ei mitään.." sanoin
"Ai sä uskot sellasiin?" Olli kysyi
"Emmä niin sanonu.." sanoin

"Haluutko, lähtee kahville?" Olli kysyi
"Sit mä tukehun kahviin seuraavaks.." naurahdin
"Ja pelastan sut taas.." Olli naurahti
"Mut vois lähtee, käyn vaan hakee mun tavarat.." sanoin
"Et sä käy suihkussa? Mä käyn ainakin, ei viiti kotona enää.." Olli sanoi

En tiiä mikä aivopieru mulle tuli, mut lähdin Ollin perässä pukkariin ja painelin suihkuun.

"20 minssaa ja nähään tos edessä.." Olli sanoi ja hävisi
"Joo.." huikkasin

Kävin nopee suihkussa ja painuin pukkariin, sain just vaatteet päälle kun Olli tuli pukkariin.

Wautsi mitkä lihakset, wautsi mikä pakkaus.

"Kaikki ok?" Olli kysyi, taisin punastua ja laittaa kenkiä jalkaan vauhdikkaammin, yhtä nopeesti poistuin pukkarista odottamaan Ollia.

Olli:

Painelin suoraan höyrysaunaan hetkeksi lojumaan, olin ollu tän kuntosalin vippi jo hetken joten kuntoilu oli hyvä päättää omaan rauhaan, Aleksi vaan ei tainnu olla vippi koska se ei tullu perässä, ois ollu kiva tarkistaa sen varustus.

Hetken lojuttua menin suoraan pukkariin ja näin Aleksin, se oli saanu vaatteet päälle ja kävi nyt mua läpi, ehkä kiusalla kysyin että kaikki oli ok ja tuo paineli vauhdilla ulos pukkarista.

Viivyttelin tarkotuksella hetken, ennen kun siirryin pois pukkarista, Aleksi selasi puhelintaan ja kun se huomas mut se punastu ihan huolella.

Nyt ainakin tiesin että Aleksi saatto olla vähän ihastunu, ainakin sen eleistä ja toiminnasta päätellen.

"Oliks sulla joku paikka mietittynä?" Aleksi kysyi
"Miten ois toi kuppila tossa toisella puolella.." sanoin

No me sit käytiin kahvilla ja tällä kertaa vaihdettiin numerot että voidaan pitää yhteyttä, vieläkään kumpikaan ei tienny toisen sukunimeä mut ehkä numero riitti.

"Sori, mun pitää lähtee.." Aleksi sanoi
"Ollaan yhteyksissä.." sanoin ja päästin Aleksin lähtemään.

Ihan kiva perse, tota kun pääsis vielä joku kerta tarkastelemaan lähempää.

Lähdin kotiin, mutta Aleksi senkun pyöri mun päässä, se ei vaan lähteny pois mun mielestä.

Aleksi:

Lähdin ehkä turhan kiireellä pois, en tiiä miks. Ollin seurassa oli kiva olla, mihinkähän pulaan joudun seuraavan kerran? Olli sit ilmestyy jostakin valkosella ratsullaan ja karautetaan auringonlaskuun.

En kerenny olla kauaa kotona kun mun puhelin kilahti, tunnistin äänen Watsapp viestiksi, joko Ollilla oli mua ikävä?

Watsapp Aleksi - Olli

Olli: Moi, tuli jo ikävä, sä oot kivaa seuraa
Aleksi: Voi kiitos, niin säki
Olli: Mikähän mahtaa olla sun sukunimi? Voisin kaivella vähän somea ja ettii sut ;)
Aleksi: Kaunisvesi ja sun oli? ;)
Olli: Matela, kohta tulee pyyntöä! :D

Olli oli jotenki rento viesteistä ja siitä paisto huumori läpi, mut kasvotusten oltiinkin ei enää niin rentoja.

* Olli Matela lähetti kaveripyynnön *
* Olli_Matela alkoi seurata sinua *

Sehän oli nopeeta,  * hyväksy kaveripyyntö *

Miten musta rupes tuntuu että kohtalolla oli sittenkin sormensa pelissä, Olli oli kahdesti auttanu mua ja nyt päästiin jo vaihtamaan numerot, mikä olisi seuraava askel?

Olli:

En osannu olla laittamatta viestiä Aleksille, joten lisäsin sen mun Watsapp yhteyksiin ja laitoin viestiä.

Samalla kysyin sen sukunimen, kaivoin sen somet ja pistin pyyntöä menenään.

* Aleksi Kaunisvesi hyväksyi kaveripyynnön *
* Aleksi_Kaunisvesi alkoi seurata sinua *

Ehkä mä vähän stalkkaan mitä täältä löytyy ja kysyn sit jos on jotain kysyttävää, aika normaali sivu ja muutama hassu kuva.

Ehkä tästä on tulossa jotakin, piti vaan rentoutua toisen seurassa, nyt nimittäin on aika jäinen meno vaikka juttua riittäis varmasti.

... ... ...

Koska tää keskityy vaan Olliin ja Aleksiin, niin tästä saatta tulla normaalia pidempi, venytän tiettyjä juttuja ja etenen silleen rauhallisesti kaiken suhteen kun ei oo muita häiriötekijöitä sotkemassa :D <3

635 sanaa!

Tättärää, ei mulla muuta! Jatkakaa, täällä ei oo mitään nähtävää, eiku :D

Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now