TW!!
Tähän tuli väliin vähän rankempaa tekstiä joten vielä yks varotus sen takia!
TW, henkinen pahoinvointi!
... ... ...
Olli:
Istuin lentokoneessa matkalla Ouluun, olin tehny elämäni isoimman virheen ja nyt lähdin pakoon kaikkea tuota.
Se miten Aleksi voi, tai muut reagoi oli mysteeri. Olin nimittäin mykistäny ihan jokaisen somessa, vaan normi tekstarit ja puhelut tuli läpi, jos siis halusin vastata.
Päädyin yllätys porukoille, kyllä äitikin yllätty ja kysy heti mihin Aleksi oli jääny. Enhän mä nyt voinu kertoo mitä olin tehny ja miks olin yksin.
"Kenellekään ei sit tarvii kertoo missä oon jos joku Helsingistä kysyy.." sanoin
"Onko kaikki hyvin?" äiti kysyi
"Onon.." sanoin, hienosti valehdeltu. Ei äidin tarvinnu tietää totuutta.Kohta olin matkalla ylös missä mun huone teininä oli, edelleenkin jos tulin käymään kotona.
"Tuon kohta petivaatteet ja muut, en osannu odottaa että tuut kylään.." äiti huusi kun olin portaissa.Viskasin mun tavarat nurkkaan ja heittäydyin sängylle. Että mä oon kusipää, ei Aleksi tarvii tämmöstä tai bändi mua, ettikööt uuden basistin ja Aleksi uuden miehen.
Kaivoin puhelimen laukusta, olihan täällä puheluita ja viestejä. Osa niistä alko sanoilla: "Olli hei vastaa.." "Vastaa idiootti, et sä vaan voi hävitä!", kyllä muuten voin!
Aleksi:
"Tää oli tässä, ette te mua tarvii!!" Olli huusi ja lähti ovet paukkuen treenikseltä, tiestysti lähdin perään
"Olliii, hei venaa!" Joonas huusi, koitin saada Ollia juosten kiinni ennen kun se oli autolla"Nyt oota vittu, mikä sulle tuli?!" huusin ja kun sain Ollin kiinni ja otteen sen kädestä.
"Hei nyt oik..!" kerkesin sanoa ennen kun löysin itteni maasta kasvoja pidellen
"Anteeks, ei ollu.." Olli sanoi, kiireellä tuo avasi auton ja lähti jarrut vinkuen pois pihasta, jäin istumaan maahan."Ootsä kunnossa?" kuului kun Joonas tuli mun luokse, muut heti perässä.
"Ai vittu.." mun suusta pääsi
"Mennään takas sisälle, näkee paremmin.." Niko sanoi ja autto mut ylös Joonaksen kanssa, Joel ja Tommi seuras vieressäSuuntasin vessaan kattomaan mitä mun naamalle oli käyny, ei helvetti! Huuli auki, silmäkulma auki ja musta silmä tulossa, muista naarmuista en vielä tienny.
"Siis mitä hittoo tapahtu?" Tommi kysyi
"Mä en tiiä, Olli huitas mua ja sit olikin jo maassa.." sanoin kyyneliä pidätellen, nyt et itke mun päässä huusi
"Puhistetaan noi eka ja murehditaan sitte.." Tommi jatkoi"Koitan saada Ollia kiinni, mut tuskin vastaa.." Joel sanoi
"Um, ei se vastaa enää kenellekään, se on estäny jokaisen meistä.. Viestiä ei voida toimittaa, ehkä sit normi viestit menee läpi.." Joonas sanoi
"Mitä helvettiä!?" Niko älähti
"Sitä sitte.." sanoin hiljaa, nyt ensimmäiset kyyneleet valu poskia pitkin, silti koitin olla normaalisti.Olli:
Sen yön nukuin levottomasti, mä olin satuttanu Aleksia ja lähteny vetämään koko bändistä, ehkä oisin voinu miettiä pitempään. Tehty mikä tehty, mulla ei oo enää puolisoa tai bändiä.
"Huomenta.." sanoin kun menin alas ja keittiöön
"Missäs vaiheessa sä oot tullu?" isä kysyi
"Eilen illalla, oon sit vähän pidempään täällä.." sanoin
"Missäs Aleksi? Se ei tullu mukaan?" isä jatkoi
"Se jäi Helsinkiin.." sanoin, tietäsitpä vaan mitä olin mokannu
"Oisit ottanu mukaan, ois ollu kiva saunoo porukalla.." isä sanoi, olin vaan hiljaa ja koitin syödä ees jotakin.Kun olin syöny palasin mun huoneeseen, tarkistin mun puhelimen ja yllätys että edelleen tuli viestejä ja puheluita.
Yks viesti kuitenkin kiinnitti mun huomion, tai oikeastaan se oli kuvaviesti. Kuvassa oli Aleksi ja sen runnotut kasvot, ei helvetti. Pistin puhelimen pöydälle ja heittäydyin selälleen ja huusin tyynyä vasten.
"Olli raskas, onko kaikki hyvin?" kuulin äidin kysyvän kun se tuli mun oven taakse
"Joojoo, haluun olla yksin.." sanoin ja pidättelin kyyneleitä, ei tää voi mennä näin!
"Kerrothan jos joku on huonosti?" äiti kysyi, enää en jaksanu vastata.Vähän myöhemmin lähdin käymään ulkona, kaupungilla ja Alkossa. Kävin hakemassa helpotusta mun oloon ja mahdollista pakoreittiä kaikkeen paskaan, porukoilla pystyin olemaan enää hetken sillä tulisin jäämään kiinni juomisesesta ja ne tajuaa miten päin vittua kaikki menee.
Joten, kävin kääntymässä porukoilla, pakkasin ja lähdin salaa pois, nyt yhteys niihinkin pitää katkasta.
... ... ...
Älkää kysykö mistä tää tuli, mut Olli päätyy huonolle tielle kaiken tän seurauksena </3
645 sanaa!
Okei, lopetan tän Minna/Niko draamailun! Niillä on kaikki hyvin ja ne vaan muutti uuteen kämppään, mut sitä mietin miten nopeesti Minnalta tuli uus kuva! Eikai se vaan lue näitä ja siinä sivussa Niko :o :D
Ps. um, moi Minna?! :o
YOU ARE READING
Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️
FanfictionShotti kirja vaan näille kahdelle! <3 Tässä on myös muut jätkät, siellä täällä Crewiä! Mun Oleksi aivot alko käymään ylikierroksilla ja piti päästä vähän purkaa jonnekki hulluja ideoita ja muita sekopäisiä juttuja! Oleksi ei häviä mihinkään shotti k...