SMUTTI VAROTUS, tää on sitä itseään koko luku! ;)
... ... ...
Olli:
"Muru mä tulin nyt!" huusin pimeyteen, missä Aleksi oli?
"Ale, rakas?" huusin uudestaan ja kävelin keittiöönKohta joku peitti mun silmät ja henkäisi mun korvaan, ihan selvä Aleksi. Tai siis kuka muukaan, ei oo muita kun Aleksi.
"Mitä sä suunnittelet?" kysyin, ei vastausta. Vaan kevyttä ohjausta kohti makkaria, kyllä mä reitin tiesin.
Aika nopeesti huomasin että mun paita lensi jonnekki ja Aleksi istutti mut sängylle, hetkee myöhemmin olin kahlittuna sängyn päätyyn käsiraudoilla, mitähän tästä vielä tulee?
"Tänään sä oot se joka huutaa ja nauttii.." Aleksi sanoi
"Ihan miten vaan.." sanoin
"Oliks sulla lupa puhua?" Aleksi sanoi
"Emmä tiiä, ei ilmeisesti.." sanoin, kohta tunsin kevyen iskun mun vatsalla, ai nyt ammutaan kovilla, sopii mulle."Mä oon tästä eteenpäin herra sulle ja puhut sillon kun sua puhutellaan.." Aleksi sanoi
"Okei.." sanoin, taas tunsin iskun vatsalla
"Kyllä herra.." korjasin ja ulahdin kivusta kun sain uuden iskun vähän ylemmäs, okei sä oot pomo.Aleksi ampu todellakin kovilla, saas nähä miten elävä kuollu oon kun tää ilta joskus loppuu.
Aleksi:
Mulla oli suunnitelma, vähän pervo sellanen. Olin sohvan nurkassa treeniksellä ja selasin Kaalimatoa ja melkein jäin siitä Joonakselle kiinni, mun onnistu väistää tilanne hyvällä tuurilla.
"Mitäs sä hommaat, oot kovin salaperäinen.." Joonas kysyi kun hyppäsi sohvalle ja melkein tiputin puhelimen sohvalle
"Älä saatana, eikä muuten kuuluu sulle.." sanoin
"Kerro nyyt.." Joonas kokeili uudestaan ja yritti nähdä mun puhelinta tarkemmin.Onneks Niko rääkäs just sillon ja Joonas "heräs" nopeesti
"Ai saatanavittu!" kuului Nikon ääni
"Mitä kävi?" Joonas huusi, noni mees nyt kattoo mitä sun kullalle kävi.
"Vedin sormeen, tai siis.. JOONAS!" Niko huusi, äkkiä Joonas olikin Nikon luona ja Olli oli tulossa mua kohti.
"Mitä sä hommaat?" Olli kysyi
"Omaa kivaa vaan.." sanoin ja pistin puhelimen pois, heti Olli kömpi mun syliin ja jäi siihen lojumaan.Nyt mulle oli tulossa paketti Kaalimadolta ja odotin sen saapuvan. Viikkoa myöhemmin hain mun pakettia, luojan kiitos siinä ei lukenu missään mistä se oli.
"Ja näin ole hyvä.." postin työntekijä sanoi, oisin toki voinu tilata tän myös pakettiautomaattiin, mut ehkä mä kestän hakee tän tiskiltä.
Nyt piti vielä toimia salaa Ollilta, saada nää piiloon ja tarkistaa sisältö.
"Ale, mitä sä oikein hommaat siellä?" kuului, enhän mä mitään ikinä koskaan
"En mitään, tai oon kusella.." huusin
"Asia selvä.." Olli vastasiPaketin sisältö oli aika kiva, yhdet pinkit pörrö käsiraudat, pari eri kokosta ja näköstä raippaa, silmä side ja kivat nahka alushousut mulle. Ollilla niin valuu kuola kun se myöhemmin näkee nää.
Täydellistä, nyt piti odottaa että Olli lähtee hetkeks pois kotoa ja pääsen valmistelemaan mun yllätystä.
"Muruu, voisitsä hakee mulle jäätelöö?" sanoin kun kävelin keittiöön naama vielä peruslukemilla
"Et voi ite hakee?" Olli kysyi
"Pliiiiis, oo niin kiltti.." anelin söpö ilme kasvoilla
"Okei, mitä sä sit haluut?" Olli kysyi
"Suklaa tai päärynä.." sanoin, eikun mä haluun sut, mut sun pitää lähtee hetkeks pois.
YOU ARE READING
Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️
FanfictionShotti kirja vaan näille kahdelle! <3 Tässä on myös muut jätkät, siellä täällä Crewiä! Mun Oleksi aivot alko käymään ylikierroksilla ja piti päästä vähän purkaa jonnekki hulluja ideoita ja muita sekopäisiä juttuja! Oleksi ei häviä mihinkään shotti k...