Hermosärky (3/3)

92 10 0
                                    

Joonas: (paluu teinivuosiin)

Meillä oli liikka tunti menossa ja pelattiin sählyä, Olli oli kokopäivän ollu vähän outo ja kävi hitaalla. Oltiin sentään samassa joukkueessa, joku ei vaan ollu nyt kohdallaan

"Syötä tänne!" huusin Ollille, liikunta heti ruuan jälkeen oli yhtä tuskaa.

Kun tunti loppu ja päästiin pukkariin, jossa myös oltiin viimesiä ilman kiirettä seuraavalle tunnille, olihan tässä tuntien välissä 20 minuuttia ja hoitaa pesut ennen seuraavaa tuntia.

Meillä ois ollu matikan kaksoistunti, mutta kumpikaan ei koskaan päässy sinne asti, skippasin sen ihan syystä ja varmasti Ollikin.

"Ootsä ok jätkä?" kysyin, Olli oli hetken istunu suihkun jälkeen penkillä ja oli todella outo
"Olli, maa kutsuu.." sanoin
"Hähtähmitä?" Olli sanoi ja alko pukea päällensä, olin jo pukeissa mutta nyt tässä kesti liian kauan.

Oltiin todellakin ainoat pukkarissa, hienoo tästä tulee merkintä kun ei mennä tunnille.

Äkkiä Olli vaan romahti polvilleen ja alko hengittää turhan nopeesti.

"Mikä sulle tuli, haenko open?" kysyin
"Älä, tää menee ohi.." Olli sanoi ja koitti hengittää
"Mä haen jonku.." sanoin ja jätin Ollin yksin, palatessa liikkamaikan kanssa Olli tavaroineen oli hävinny, lopulta minäkin pääsin lähtemään.

Nyt pitää löytää se nopeesti. Kun Olli vihdoin löyty, se oli hiljanen ja vetäytyvä eikä siitä saanu oikein mitään irti.

Mikä hitto tota oikein vaivas?

Aleksi:

Olli oli lääkäri reissun jälkeen outo, väsynyt ja ehkä myös poissa oleva. Välillä piti ihan kunnolla herätellä sitä ja vetää takas tähän maailmaan.

Tutkimuksessa oli selvinny että toisinaan Ollilla meno joku hermo jumiin aiheutti kiputiloja (hermosärkyä ympäri kehoa) ja outoa puutumista, olin joskus keikan jälkeen huomannu miten Olli puristi toista kättään ihan kun joku on pielessä, mutta ne tuli ja meni.

Eikä kukaan kiinnittäny ennemmin huomiota, koska meillä kaikilla oli omat juttumme ja tarvitsi oman hetken.

"Mikä olo?" kysyin kun oltiin sängyssä valmiita nukkumaan"
"Ihan ok, käsi vaan puuduksissa.." Olli sanoi
"Kumpi, mä voisin vähän hieroo sitä.." sanoin
"Tää, jos viitit.." Olli sanoi
"Sulla on kylmät kädet.." Olli jatkoi kun koitin saada sen puutumis tilaa pois
"Ei kyl pitäs, mut ehkä sun iho reagoi hassusti.." sanoin

Ehkä 10 minuuttia myöhemmin, Olli oli mönkiny peittonsa alle ja tuhisi hiljaa, silitin sen otsaa ja vaan tuijotin. Nyt me ainakin tiedetään joltain osin missä on vika, silti mua huoletti mihin tää vielä on menossa Joonaksen kertoman perusteella.

Kuukautta myöhemmin kaikki oli palautunu suht normaaliks, Olli kärsi välillä edelleen puutumisista ja huonosta olosta, mutta niihin oli saatavilla helpotusta.

Joko ihan vaan multa (hemmetin pervot!), tai sit lääkkeistä joita sai ottaa tarvittaessa. Välillä niitä meni useempi keikan jälkeen, toisinaan ei yhtään.

"Kiitti että oot olemassa.." Olli sanoi ja halasi
"Nyt ja aina, mut sulla on muitaki joille oot tärkee.." sanoin
"Mut sä oot se tärkein.." Olli ja sanoi ja veti mut kunnon suudelmaan
"Oho, nii mäki sua.." sanoin ja tuijotin mun rakasta

... ... ...

Ideat loppu kesken, tätä ois voinu jatkaa vielä, mut kun idea lähti karkuun :D

475 sanaa!

8! :o

Ihan surkee lopetus, en tykkää tästä yhtään :(

Oisin voinu lopettaa tän paremminki, mut ehkä tää menee jotenkin..

Ps. vähiin käy ennen kun loppuu ;)

Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora