Apua on tulossa! (2/5)

78 11 3
                                    

Joonas:

"Allu kuuletsä, älä jätä yksin.." puhisin hiljaisuuteen
"Joonas, kaikki ok?" kuului Tommin äänj
"Joo, sattuu edelleen ja Allu hiljeni.." puhisin
"Apua on varmasti tulossa.." kuului Joelin ääni
"Toivottavasti, en jaksa kauaa.." puhisin, mun olo oli hirvee eikä sitä helpottanut että olin jumissa, eikä ollu hajua missä Niko oli.

"Niko pliis vastaa jos kuulet mua.." huusin, sekä kivusta että huolesta. Älä jätä mua Niko, tarviin sua.

Kohta alko kuulua hälytysajoneuvojen ääntä ja näkyä vilkku valoja, sinnittelin että pysyin hereillä, niin vaan multakin lähti taju.

Seuraava havainto oli sairaala, ilmeisesti OYS. Kysymys kuuluu, oliko kaikki elossa jos oli niin missä kunnossa?

Joel:

Oli yhtä tuskaa odottaa että apu tulee, välillä joku huusi ihan kunnolla kivusta, päättelin sen olevan Aleksi. Miten pahasti siihen oli sattunu.

"Joonas, vastaa mulle! Onks kaikki ok?" huusin, mutta ei vastausta
"Tommi, ootsä hereillä?" kysyin
"Joo, nyt päästään pois.." Tommi sanoi

Edelleen oli mysteeri missä oli Niko ja Olli, niistä ei ollu mitään tietoa, kai ne tuolla takana oli jossakin, mutta missä kunnossa?

Lopulta pääsin pois ja ambulanssiin ja matkalle sairaalaan, toivottavasti pian tulee tieto siitä että kaikki on kunnossa.

Tommi:

Vihdoin pääsin pois autosta ja kohti sairaalaa, nyt pitää toivoo että kaikki on kunnossa ja selvyys saadaan kun ollaan kaikki hoidossa.

Silti huoli paino mitä oli käyny Nikolle ja Ollille, Aleksi ja Joonas piti välillä ääntä ja Joel oli sen verran lähellä että näin sen ja pystyin jutella sen kanssa ja saada ajatukset muualle kun kipuun.

"Onks tietoo montako tuolta löyty?" kysyin ensihoitajalta
"Teitä taisi olla kuus? ensihoitaja kysyi
"Joo, onks kaikki kunnossa?" kysyin, tässä kohtaa kipuaalto meni läpi ja ulahdin kivusta enkä kuullu mitä vastattiin.

Aleksi:

En tienny miten kauan olin taju kankaalla, mutta kun heräsin huuto oli melkonen, koski niin paljon.

"Aaaa.." huusin, joku siirsi mut pian auton rämästä ilmeisesti ambulanssiin, tuijotin kattoon ja koitin keskityä yhteen pisteseen. Siinä kohtaa unohdin kaiken muun, myös Ollin.

"Tää saattaa tuntua päässä.." joku sanoi, todellakin humahti ja kaikki pimeni uudestaan.

Seuraava havainto oli sairaala, iso huone missä olin yksin. Tai niin luulin, toisella puolella oli Joel ja toisella Tommi, Joonas oli vastakkaisella puolella.

Mutta missä oli Olli ja Niko? Miten niiden oli käyny?

a/n: toisaalla teho osastolla Niko ja Olli taistelee elämästään, kummallakin vakava päänvamma muiden vammojen lisäksi!

(Ulkopuolinen kertoja!)

Huoneessa oli hiljasta, vaan koneet jotka piti kaksi nuorta miestä hengissä piti ääntä, lääkärit pyöri huoneessa ja tarkkaili lukemia.

Välillä joku kone ilmotti äänellä jonkun asian ja hoitaja tarkisti tilanteen, nämä nuoret miehet taisteli nyt elämästä, vielä ei muut tienneet miten pahasti oli käyny ja mitä on tulossa.

... ... ...

Sinnitelkää ja taistelkaa Niko ja Olli, teitä tarvitaan! Aleksi tarttee Ollia ja Joonas tarttee Nikoa, koko bändi teitä molempia!

440 sanaa!

Buahahaha, en suotta oo ilkee? Enkä varsinkaan jätä tämmöseen kivaan kohtaan! :D

Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora