Aleksi:
Mulla oli turvallista olla Ollin kanssa, en silti halunnu tarkentaa mitä se hullu oli mulle tehny! Miks kaiken piti alkaa vyöryä muistoissa, nyt kun olin tutustunu Olliin ja meistä oli tulossa hyvää vauhtia pari, vaikka olin kokoajan varuillani.
Olin keittiössä kun posti kolahti eteiseen, Olli oli suihkussa ja tein meille aamupalaa. Kävin kuitenki etteisessä postin ja mainokset.
"Oliks mitään ihmeellistä?" Olli kysyi kun tuli täysissä pukeissa keittiöön, hyppäsin varmaan metrin ilman ja säikähdin kunnolla.
"Wouu, rauhotu.. Ei oo hätää.." Olli sanoi
"Mä-mä-mä, anteeks.." aloitin
"Ei sun tarvi pyytää anteeks, vaan mun.." Olli sanoi
"Älä tee mulle mit.." aloitin
"Shh, ei oo hätää.." Olli sanoi ja otti mut haliin, nyt annoin itkun tulla
"Hei, mikä tuli? Joku ikävä muisto?" Olli kysyi ja halasi ihan kunnolla, mulle tuli heti turvallinen olo, ei mulla oo hätää.
"Sä oot erilainen, sun kanssa oon turvassa.." sanoin
"Aina kun tarviit mua, jos en oo täällä niin oon puhelimen päässä vähintään.." Olli sanoi"Onks tää jotain sun exästä?" Olli kysyi, nyökkäsin kun olin rauhottunu, Olli piti edelleen musta kiinni mutta päästi irti.
"Sori, mä vaan säikyn kaikkee ja mitä ympärillä tapahtuu.." sanoin ja hyppäsin keittiön tasolle."Sinne hyppäsit?" Olli naurahti
"No kun lattia on laavaa.." heitin, äkkiä Ollikin istu tasolla mun vieressä.
"Istutaaan sitte tässä.." Olli sanoi ja tuijotti muaTaas mun epävarmuus nosti päätään, Olli oli turvallinen, mutta kaikki mitä oli joskus tapahtunu ei vaan päästäny kunnolla otteesta, välillä ote kiristy ja tietysti Olli ihmetteli mikä mulla on, mun rohkeus ei riittäny kertoo mitään.
Olli:
Koska Aleksi ei halunnu kertoo mitään sen exästä, koitin vaan olla tuon lähellä ja pitää hyvänä jos joku muisto tuli liian lähelle, olin jo tajunnu että jotain pahaa on täytyny tapahtua, kun tietäs mitä.
"Sä oot outo.." sanoin
"No kiitti vaan, ollaan sit molemmat outoja.." Aleksi naurahtiSaatiin lopulta syötyä aamupala ja mun oli aika lähtee hetkeks kotiin, tosin olin huolissani miten Aleksi pärjää yksin, tai on se pärjänny mut tää otti uuden suunnan ja Aleksi oli säikky vähän joka käänteessä.
Se mitä Aleksi oli baarissa ja kuntosalilla, oli nyt peittynyt kuoren alle, vanha mörkö teki itseään näkyväksi. Halusin kyllä tietää enemmän, mutta en halunnu ahdistaa Aleksia ja pakottaa kertomaan mitään jos se ei halunnu.
"Soita, laita viestiä, ihan mitä tahansa jos tulee joku hätä tai haluut vaan jutella.." sanoin
"Kiitti että oot olemassa.." Aleksi sanoi
"Aina, siitä hetkestä kun tavattiin ja meistä tuli pari.." sanoinVaikka tuntu pahalta jättää Aleksi, tiesin että mulla menee vaan hetki kun oon takas täällä, jos oli tarve.
Halasin Aleksia ja annnoin pusun sen otsaan ja lähdin käytävään. Ovi kolahti selän takana, kävelin portaat alas ja ulos rapusta.
Käännyin vielä ympäri ja etin oliko Aleksi tullut ikkunaan, en vaan erottanu mikä ikkuna monista oli oikea. Istuin auton kyytiin, käynnistin sen ja lähdin kotia kohti.
Huoli jäi painamaan mieltä, toivottavasti kyse ei oo semmosesta mitä ei voi korjata, toivottavasti Aleksi luottaa muhun jossain kohtaa enemmän ja uskaltaa kertoa menneisyydestään
... ... ...
Kerro Aleksi mitä sun exä on tehny sulle, Olli kyllä ymmärtää ja auttaa sua pääsemään yli siitä kaikesta <3
508 sanaa!
Tättärää, minä täällä moi!
Hitto kun en saanu niitä BC kollareita, sen että vilkasin nopeesti ja katoin illalla uudestaan niin eitoota tarjolla </3 :(
YOU ARE READING
Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️
FanfictionShotti kirja vaan näille kahdelle! <3 Tässä on myös muut jätkät, siellä täällä Crewiä! Mun Oleksi aivot alko käymään ylikierroksilla ja piti päästä vähän purkaa jonnekki hulluja ideoita ja muita sekopäisiä juttuja! Oleksi ei häviä mihinkään shotti k...