TW, henkinen pahoinvointi!
... ... ...
Aleksi:
En osannu nukkua ilman Ollia, mulla oli huoli mihin se oli kadonnu. Kaikki yritti saada sitä kiinni, mutta turhaan somet oli poissa pelistä estojen takia, myös minut tuo oli estäny.
"Ehkä se ottaa yhteyttä kun siltä tuntuu.." Joonas sanoi kun istuttiin keittiössä kahvilla
"Empä tiiä, se lähti niin äkäsesti.." sanoin ja huokasinMun kasvot alko parantua, huuli ja silmäkulman naarmut oli jo poissa mutta silmänympärys oli edelleen tumma. Siitä pysty päätellä jotakin tapahtuneen, ei Olli tahallaan mitään pahaa tehny.
Vähän myöhemmin Ollin äiti laitto mulle viestiä: Olli oli turvassa Oulussa, ehkä sen pitää saada hetki rauhottua ja miettiä asioita.
Tosin ehkä kaks tuntia myöhemmin tuli uusi viesti että Olli oli hävinny jonnekkin, mitään ilmottamatta. Tästä tiedosta huolestuin todella, kunhan Olli ei tee mitään typerää.
Pistin Tommille viestiä missä Olli oli, melkein heti Tommi lähti Helsingistä Ouluun, muiden jäädessä pitämään mut järjissäni kaiken tän keskellä.
Tommi:
"Olli siis oli täällä?" kysyin Ollin äidiltä kun olin niillä käymässä ja oli eteisessä
"Yhden yön, sit se hävis tavaroineen jonnekkin, mitä oikein on meneillään?" Ollin äiti kysyi
"Väärinkäsitys, josta tuli sit vähän isompi.." sanoin
"Pitääkö tässä olla huolissaan?" Ollin äiti kysyi, selvästi huolissaan
"Kato Tommi, mitäs sinä? Ollin isä kysyi, sori joudun valehtelemaan teille"Olli vähän aiheuttaa päänvaivaa, unohti ilmottaa että tulee tänne, Helsingissä vähän ihmetellään.." sanoin
"Olihan se yhden yön, mitä on tekeillä?" Ollin isä kysyi
"Pitääkö meidän huolestua? Tommi nään sun kasvoista ettei kaikki oo niinkun pitää.." Olli äiti sanoi
"Mä ilmotan teille heti kun Olli löytyy, soitakkaa Aleksille ja puhukaa sen kanssa.." sanoinMihin hittoon Olli oli lähteny? Toivottavasti se on kunnossa, tai niin kunnossa kun se voi nyt olla. Sillä oli ihan liian paljon läpi käytävää, se pitää löytää ja nopeesti.
TW, tästä eteenpäin herkimmät lukee pienellä varauksella!
Olli:
Mulle oli jääny jostain Tommin kämpän avaimet, joten kävin heittämässä sen kämpille mun tavarat, mitä mä niillä enää teen? Ei mua kukaan jää kaipaamaan.
Tommilta lähdin suoraan vanhalle louhokselle (tietäjät tietää!) Koska paikka oli suljettu saisin juoda ihan rauhassa eikä kukaan tuu häirihtee.
Joku aivopieru käski mun laittaa viestiä jätkille ja Aleksille, kiittää kaikesta ja sanoa hyvästit:
Blind_Channel
Olli: Te ette kuule musta enää, musta on vaan vaivaa teille, kiitos ja anteeks! Allu, mä rakastan sua aina!
Niko: Olli, mitä sä nyt? Missä sä oot?
Joonas: Vittu Olli! Sä et lähe tolle tielle!
Tommi: Olli, oon Oulussa kerro mulle missä oot!
Joel: Ja sit Niko ja Joonas assap Alen luokse!
Aleksi: :o </3Tän jälkeen pistin puhelimen kiinni ja aloin juoda, ihan sama mun on juoda itteni pois, ei musta oo kun haittaa!
Aleksi:
Blind_Channel
Aleksi: :o </3
Joel: Vartti niin oon siellä!
Niko: Lähetään just sinne, koita kestää!Mitä just tapahtu? Jättiks Olli meille hyvästit? Oliko se niin sekasin kaikesta? Nyt mulla meni olotila nurinpäin, aloin täristä ja itkeä ja romahdin olkkarin lattialle ja tipuin jonnekkin pieneen ympyrään.
"Täällä ollaan.." kuulin tutun äänen
"Shit, ihan rauhassa.." kuulin kun Joonas puhu mulle
"Me ei lähetä mihinkään ennen kun Olli löytyy.." kuulin Joelin sanovan
"Pääsetsä sohvalle?" Joonas kysyi, jotenki mut saatiin sohvalle ja käperryin peiton alle ja vaan tärisin"Sit koodia Tommille.." Niko sanoi
"Laitettu! Sulla ei oo mitään hätää Allu.." Joel sanoi, en ollu ihan varma kuka mut veti haliin, siinä mä nyt istuin ja koitin rauhottua, mikä ei ollu ihan helppoa.Jossain välissä nukahdin, heräsin kun Niko herätti mut.
"Olli löytyny, mut se on huonossa kunnossa, Tommi on kuitenkin Ollin kanssa.." Niko sanoi
"Mä haluun sen luo!" sanoin
"Kylläkyllä, mut me ei yötä vasten lähetä Ouluun, Tommi ilmottaa jos tulee jotaki.." Niko jatkoi... ... ...
Seuraava luku on Tommin näkökulmasta ja vähän Ollia, teksti voi olla aika raskasta, herkät miettii taas lukeeko!
600 sanaa!
Lukee kuka lukee, toinen osa kuitenkin niille jotka jaksaa tätä lukee..
YOU ARE READING
Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️
FanfictionShotti kirja vaan näille kahdelle! <3 Tässä on myös muut jätkät, siellä täällä Crewiä! Mun Oleksi aivot alko käymään ylikierroksilla ja piti päästä vähän purkaa jonnekki hulluja ideoita ja muita sekopäisiä juttuja! Oleksi ei häviä mihinkään shotti k...