Aleksi:
Kävelin keskellä tietä, auton torvet huusi ja valot välkky. Olin ehkä pienessä humalassa ja lähdin vauhdikkaammin bileistä pois, kenellekään ilmottamatta.
"Tien sivuun siitä sekopää!" joku huusi
Huomasin pian olevani tien laidassa ja polvillaan maassa, humala alko tehdä tehtäväänsä, mulla oli kylmä, väsytti ja halusin nukkumaan.
"Onks kaikki hyvin?" joku sanoi kun tuli lähemmäs
"Joo, kotiin menossa.." sanoin
"Vai että kotiin, jospa lähet mun mukaan.." kuului
"Kiitti, mutta ei kiitos.." sanoin
"Sit mennään.." kuului, outo kaveri nosti mut maasta ja vei autolle ja istutti etupenkille
"Sanot jos tulee huono olo, niin pysähytään.." kuuluiSiinä kohtaa taisin sammua, heräsin kuitenkin kotoa omasta sängystä.
Olli:
"Siis mihin hittoon Allu hävis?" koitin kysyä humalassa
"Ei mitään käryä.." humalainen Joel vastasi
"Niko, Joonas, Olli, Joel.. Yks puuttuu, missä on Allu?" Tommi kysyi, se oli taas vahtimassa meitä
"Söi saippuaa ja halkes, ei mitään hajua.." Niko sammalsi
"Sehän lähti kuselle, mut ei tullu takas.." Joonas sammalsi
"Okei, kaikki hajaantuu, lähen ettii Allun.." Tommi sanoi"Ilonpilaaja!" Niko ja Joel huusi
"Te ootte juonu ihan tarpeeks, korkki kiinni ja nukkumaan.." Tommi jatkoiEhkä vähän protestoiden hajaannuttiin omileen. Joonas, Nikon ja Joelin kanssa jatkoille, mun lähtiessä Tommin kanssa ettimään Aleksia, tosin pitkälle en päässy kun sammuin Tommin auton takapenkille.
Tommi:
Oltiin porukalla bilettämässä, ei ollu suuri yllätys että saan valvoa ettei kukaan kuole missään kohtaa iltaa.
Nyt tilanne oli kuitenkin se että Aleksi oli kadonnu johonkin ja piti lähtee ettii sitä. Olin just saanu kauhukaksoset ja Nikon ulos baarista ja suuntana koti.
Olli oli sammunu mun auton takapenkille ja nukku sikeesti. Ehkä lähen kattoo jos Aleksi ois vaikka tässä ihan lähellä, nukkukoon Olli.
Lähdin kävellen kiertämään lähi paikkoja kun eteen tuli tuttu kaveri, humalasta päätellen se oli Aleksi.
"Täällähän sä oot, kaikki ok?" kysyin
"Joo, kotiin menossa.." Aleksi sammalsi
"Vai että kotiin, jospa lähet mun mukaan.." sanoin
"Kiitti, mutta ei kiitos.." Aleksi höpötti
"Sit mennään.." sanoin ja nostin Aleksin jaloilleen ja lähdin autolle.
"Sanot jos tulee huono olo, niin pysähdytään.. " sanoinHetki kun oltiin autolla, Olli kuorsasi takapenkillä joten Aleksi pääsee eteen, vaikka tuskin siitä ois haittaa jos nää heittää päällekkäin.
Nopeesti Aleksikin sammu etupenkille, mihin mä joudun vielä näiden kanssa.
Tässä olikin jo haastetta saada molemmat ylös ja nukkumaan, Aleksi oli kevyempi joten roudasin sen ensin ylös ja sitten Ollin.
Siinä ne nyt nukku vierekkäin omassa sängyssä, tietämättä mistään mitään. Toivottavasti Niko, Joonas ja Joel oli päässy ehjänä perille ja nukku.
Päätin jäädä sohvalle nukkumaan, selvitän sitten aamulla mikä on muiden tilanne ja kuinka huono olo.
Aleksi:
Heräsin aamulla jäätävän päänsärkyyn, jotenkin olin kotona ja Olli nukku vieressä.
"Huomenta.." kuului ovelta
"Oo hiljaa, miten vitus oon kotona?" kysyin
"Toin sut ja sun kultas kotiin.." kuului"Yää, alta pois.." kuului kun Olli heräsi ja ampaisi vessaan
"Yäk, meen kohta perässä.." sanoin ja nousin istumaan
"Sellanen sitte, vahvaa kahvia te tarviitte.." Tommi sanoi, ai se oli tuonu meidät kotiin nukkumaanVaan hetki kun vuoroteltiin Ollin kanssa vessassa, ei tän näin pitäny mennä.
Kun tilanne oli ohi ja päästiin keittiöön, särkylääke oli eka mitä otettiin ja istuttiin pöydän ääreen.
"Voi kun te ootte sulosia.." Tommi vittuili
"Anna nyt sitä kahvia.." Olli valitti
"Tossa, pitää soittaa Nikolle ja tarkistaa miten siellä menee.." Tommi sanoi ja vaihto huonetta"Mä en juo enää ikinä.." Olli valitti
"Paitsi seuraavalla kerralla.." koitin heittää vitsin
"Haha.." Olli sanoi ja koitti pitää naaman peruslukemilla
"Yhtä ilosta porukkaa siellä oli.." Tommi naurahti kun tuli keittiöön, se oli nopee puhelu.Kun oltiin lopulta saatu Tommi häädettyä päädyttiin takas nukkumaan, ei tää krapula mitään herkkua oo.
Sen että Olli veti mun kiinni itteensä olin jo kerenny nukahtaa, mutta tiedostin sen mitä Olli teki.
Tässä oli hyvä ja olla koittaa selvitä oloistaan, kiitos ja anteeks Matelat kuittaa.
... ... ...
Oon ruvennu lisää enemmän Tommia mukaan, mut sit taas Joel on se joka saa vähemmän huomiota.
620 sanaa!
TW seuraavaan pariin lukuun! Herkimmät harkitsee taas että lukeeko, kysesssä henkinen pahoinvointi ja sen seuraukset! </3
YOU ARE READING
Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️
FanfictionShotti kirja vaan näille kahdelle! <3 Tässä on myös muut jätkät, siellä täällä Crewiä! Mun Oleksi aivot alko käymään ylikierroksilla ja piti päästä vähän purkaa jonnekki hulluja ideoita ja muita sekopäisiä juttuja! Oleksi ei häviä mihinkään shotti k...