Mä en jaksa tätä! (6/7)

91 11 2
                                    

Olli:

Huoneessa oli hiljasta, vaan monitori mikä seurasi sykettä piti ääntä, viiva kulki tasasesti ylös ja alas.

"Mä oon tässä rakas, älä jätä mua.." sanoin
"Ei Ale meitä jätä.." Joonas sanoi
"Kunhan tästä ei vaan tuu mitään uutta.." Niko sanoi
"Älä jatka, tässä on muutenkin tarpeeks kaikkee.." sanoin
"Sori, mut se vaara on olemassa.." Niko jatkoi, tottahan tuo oli, ei voitu olla varmoja missä kunnossa Aleksi herää vai herääkö ollenkaan?

Eiei, pois tommoset ajatukset, Aleksi herää ja me voitetaan tää kasvain uudestaan ja jatketaan elämää normaalisti.

Istuin tunteja Aleksin vieressä, eikä muutkaan kyllä liikkunu mihinkään, Tommi oli vaan hetkee aikasemmin tullu, huoli näky kaikkien kasvoilla.

Aleksi oli niin rauhallinen ja hengitti ite, mikä oli hyvä.
"Sattuu.." kuului
"Ei hätää, me ollaan tässä.." sanoin ja otin Aleksia kädestä
"Haen hoitajan.." Joel sanoi

"Umm.." Aleksi sanoi
"Mitä sä sanoit? En saanu selvää.." sanoin, heti tajusin mistä oli kyse, eikä tää luvannu mitään hyvää.

Hoitaja kävi huoneessa ja kerto huonot uutiset, kohtaus oli aiheutanut jonkinlaisen häiriön useissa toiminnoissa, joten oli epävarmaa miten tästä eteenpäin mennään.

Turhautuminen näky Aleksin kasvoilla, tekisin mitä vaan että Aleksilla olisi parempi olla.

Aleksi:

Mitä just tapahtu? Miks en saanu puhuttua enää kunnolla? Liikkuminen oli todella hankalaa ja näin välillä kaiken kahtena.

"Rauhotu rakas, ei oo hätää.." Olli sanoi, koitin epätoivoisesti liikkua ja puhua, siinä onnistumatta.

"Otetaan uudet pään kuvat ja katotaan mikä on tilanne.." lääkäri sanoi, sentään pystyin ilmeillä vielä kommunikoimaan ja Olli onneks ymmärsi niitä.

Hetkee myöhemmin olin tutussa putkessa ja koitin olla paikallaan, miks just nyt piti tulla takapakkia?

"Menee taas se 20 minuuttia.." hoitaja sanoi ja vei mut takas huoneesen, ihan sama mulle! Haluan kotiin, haluun mun elämän takas!

Edelleen kaikki oli paikalla, kukaan ei halunnu lähteä mihinkään. Makasin vaan avuttomana sängyllä ja tuijotin kattoa, Ollin silittäessä mun kättä.

"Noniin, epileptinen kohtaus siis aiheutti pientä liikettä kasvaimessa, hieman se on kasvanut mutta samalla myös kutistunut, mikä on hyvä merkki..
"Oireet tuskin on pysyviä, mutta niiden kanssa pitää nyt olla hetki, seurataan nyt tarkasti mitä tapahtuu.." lääkäri sanoi

Kiva olin nyt sit täysin riippuvainen Ollista ja muista, en mä tätä halua, haluun olla itsenäinen niinkun olin ollu.

Olli:

Päästiin kotiin Aleksin kanssa, jätkät tuli vielä meille ja käytiin läpi tilanne. Aleksi pääty nukkumaan ja oli huomattavan kiukkunen kaikille, jopa itelleen.

"Allu on ihan romuna.." Joonas sanoi
"Mut kasvain on sentään kurissa.." Tommi sanoi
"Kiitos siitä, muu onki sit pelkkää paskaa.." sanoin
"Me ollaan niin paljon apuna kun voidaan.." Joel sanoi
"Mä en sano et sun pitää olla vahva ja jaksaa, mä sanon että tää taistelu käydään yhdessä, tuli eteen mitä tuli.." Niko sanoi

Pari seuraavaa päivää menikin varmistaessa ettei Aleksi telo itseään mihinkään, tärinä kohtauksia tuli ja meni etten enää ees pysyny perässä.

Aleksi oli ihan kujalla, jos tuo nukku, se oli sikeää unta. Jos se valvo niin se oli varuillaan samalla pitäen mut varpaillaan.

Niko oli tullut käymään ohikulku matkalla, Joonas oli kipeenä kotona ja Joel vältteli jostain syystä yksin kylään tulemista ja Tommi oli Oulussa.

"Kohta helpottaa.." sanoin kun pidin Aleksia kiinni kun se tärähteli sohvalla mun sylissä, Niko seurasi vieressä
"Että mä vihaan kattoo tätä.." Niko sanoi

"Huomenta.." sanoin kun Aleksi heräili
"Umm.." kuului vastaus
"Mikä olo?" Niko kysyi
"Sekava, väsyttää.." Aleksi sanoi, oho se tuli selkeesti
"Keräät ittes rauhassa.." Niko sanoi
"Oot siinä just niin kauan kun tarviit.." sanoin ja seurasin Aleksin ilmeitä ja liikkeitä

Vasta kun tilanne oli rauhottunu ja Aleksi taas kartalla Niko lähti, sillä odotti oma flunssainen potilas kotona huomiota.

... ... ...

Ei oo Aleksilla helppoo, tuskin on Ollillakaan </3

580 sanaa!

Haluutteks viimesen osan tätä myöhemmin illalla? Voisin julkasta sen, niin loppuu hetkeks nää sairaalassa juoksut! :D

Tai no yks flunssa koputtelee tuolla ja sit yks Oulun visiitti ja kyllä mä spoilasin muutaman kirjotuksen aiheet :D

Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now