Olli:
"Vihdoinki kotona.." Aleksi sanoi kun päästiin tutun kerrostalon pihaan, oltiin just päästy ulos taksista joka toi meidät lentokentältä.
Meillä oli lyhyt, mutta tapahtuma rikas minikiertue englannissa. Ihan ei kaikki selvinny ehjinä kotiin.
Niko taitto nilkkansa hyppiessä, Joel mursi sormensa jollain ihme tavalla ja sen sormi oli paketissa, Joonas kaatu kitaran kanssa lavalla ja iski päänsä, minä ja Aleksi saatiin molemmat ruokamyrkytys jostain mitä syötiin, että hyvin menee ja Tommi oli se joka säästy kaikelta, ihme tyyppi.
Onneks lento oli lyhyt ja se oli nopeesti ohi. Kotona ihan ensimmäisenä molemmat kävi suihkussa ja vaihto koti vaatteet päälle ja veti rennon vaihteen päälle.
"Mä meen nukkuu.." Aleksi sanoi
"Tuun perässä, käyn tekee meille illaks pirtelöt marjoista.." sanoin, niistä ei ainakaan mee vatsa sekasin.Aikani pyörittelin pakaste pusseja, valkkasin parhaat ja soseutin, lisäsin sokeria ja pistin kylmään.
Sen jälkeen lähdin makkariin kömmin Aleksin viereen ja nukahdin, Aleksi tosin nukku jo tuhinasta päätellen.
Aleksi:
Meillä oli vähän hurjempi kiertueen lopetus takana, yks sun toinen telo itteään, mut vaan minä ja Olli saatiin ruokamyrkytys jossain kohtaa.
Edelleen oli vähän hurja olo, mutta unet sun rakkaan kainalossa teki ihmeitä. Olli oli jotenki ihme mutkalla ja itse olin kans vähän hassusti sen kyljessä.
"Um, iltaa.." sanoin ja pussasin Ollin nenää
"Umm, ei saa tolleen.." Olli mumisi
"Saapas, voisitko herätä?" sanoin ja pussasin uudestaan tuon nenään
"Onks pakko? Joo oon hereillä.." Olli sanoi ja haukotteliKesti hetki päästä ylös sängystä ja keittiöön, kävin jääkaapilla hakemassa Ollin aiemmin tekemät pirtelöt ja kömmin sohvalle Ollin syliin ja annoin sille sen.
"Jos mä nyt lähen vauhdikkaammin, niin se on sun vika.." sanoin
"No sit mä lähen kans.." Olli sanoi, tosin kumpikaan ei lähteny mihinkään, jäätiin vaan sohvalle lojumaan.Loppu ilta menikin sohvalla lojuessa Netflixiä kattoen, löydettiin joku kiinnostava sarja ja jäätiin kattoo sitä, sit vaan unohdettiin että meillä ois koskaan mitään ruokamyrkytystä ollu.
"Kylmä.." valitin, Olli otti selkänojalta peiton, veti sen molempien päälle ja kiskas mut lähelleen
"Parempi?" Olli kysyi
"Um.." mumisin ja etin hyvän kohdan missä olla
"Nyt on hyvä.." sanoin hiljaaKellon kääntyessä yhteen yöllä, lopulta suljettiin Netflix ja tv, käytiin vessassa ja hypättiin sänkyyn, onnea oli extra pehmeä peitto jonka alle oli hyvä mönkiä.
"Mikäs mytty susta tuli?" Olli naurahti kun musta näky vaan pää
"Sun mytty, tällänen pelottava, joka puree.." naurahdin
"Vai sellanen.." Olli sanoi ja mönki oman peittonsa alle ja hilas ittensä ihan kiinni muhun.
"Ollaanks me vähän outoja?" kysyin
"Outo sulla on kohta.." Olli naurahti ja kömpi peiton alle ja sieltä mun peiton alle
"Älä saatana.." mun suusta pääsi, mutta oli jo myöhästä, Olli oli jo kohteessa ja mä nautin koko keholla"Umm.." huokailin ja nautin, kohta Ollin pää ilmesty peiton alta ja se näytti hyvin tyytyväiseltä, mut mä ehkä vielä enemmän.
"Ei kestä kiittää.." Olli sanoi ja kömpi takas mun haliin
"Ihme pervo, mut mä tykkään.." sanoinVaan hetki kun molemmat oli nukahtanu, ite koitin tasata mun hengitystä, kun se oli rauhottunu oli hyvä olla.
Hyvää yötä, Matelat kuittaa!
... ... ...
Miten mä päädyn aina lopettaa smuttiin? :D
Ei mulla muuta, mennään eteenpäin!
500 sanaa!
Tättärää, minä täällä moi! :D
YOU ARE READING
Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️
FanfictionShotti kirja vaan näille kahdelle! <3 Tässä on myös muut jätkät, siellä täällä Crewiä! Mun Oleksi aivot alko käymään ylikierroksilla ja piti päästä vähän purkaa jonnekki hulluja ideoita ja muita sekopäisiä juttuja! Oleksi ei häviä mihinkään shotti k...