Menkää muualle!

160 11 2
                                    

Olli:

Oltiin salaisessa paikassa kuvaamassa promoja, joka ei ollu enää niin salanen, sillä joku oli vuotanu paikan ja useita toimittaja oli porttien ulkopuolella.

Kun kaikki oli saatu purkkiin, koitettiin lähteä ettei kukaan nää. Ensin koitti lähtee Niko, Joonas ja Joel. Varttia myöhemmin minä, Aleksi ja Tommi.

"Sit mennään.." Tommi sanoi, meidän piti vielä nähdä meillä, eriasia miten nopeesti sinne päästään.

Joku idiooti päätti tulla liian lähelle ja sai Aleksille alkavan paniikkikohtauksen, nyt oli kiire kotiin

"Noni, nyt meni kuppi nurin.." ärähdin ja vedin Aleksin mun suojaan
"Painukaa sinne mistä tulitte.." Tommi ärähti, lopulta päästiin karkuun ja meille.

Aleksi romahti samantien kun ovi meni kiinni.
"Wou, sellanen sit.." Joel sanoi, oltiin annettu lupa käyttää avaimia ettei tarttee jäädä rappuun jos joku seuraa

Aleksi:

"Nyt riittää.." joku huusi kun kameran kanssa heiluva tyyppi tuli liian lähelle
"Jotain yksityisyyttä.." Tommi huusi
"Sit mennään vähän vauhdikkaammin.." Olli sanoi ja veti mut ihan lähelleen.

Mun koko keho alko täristä ja kyyneleet teki tuloaan, ei nyt, ei tässä. Pakko kestää kotiin asti.

Kotona rojahdin eteisen lattialle kun ovi meni kiinni.
"Shh, ihan rauhassa.." Olli sanoi
"Tossa on vettä.." Joonas sanoi ja anto mun täriseviin käsiin lasin, Olli joutu vähän auttamaan.

Oltiin oltu niin monesti meillä, niin jatkoilla kun muuten vaan säätämässä, joten porukka tunsi ja tiesi mitä löytyy mistäkin.

Olin myös oppinu tunnistamaan ympäriltä ääniä mitkä pääsi läpi, Ollin lisäksi kohtauksen aikana läpi tuli Joonas ja Tommi, loppupuolella myös Niko ja Joel.

"Ihan rauhassa, ei ne sentään tänne pääse.." Joonas sanoi
"Shh, kohta helpottaa.." Olli sanoi ja istu mun vierellä ja halasi, joku oli jossskin välissä saanu annettua kohtauslääkkeen ja olo alko helpottaa.

"No se ei menny ihan niinku oltiin suunniteltu.." kuulin Nikon sanovan
"Yhtää parempi olla Ale?" Tommi kysyi, en voinu kun nyökätä koska olin vielä pihalla tilanteesta
"Sit ylös ja huilaamaan.." Olli sanoi ja nosti mut jaloilleen

Eihän tää ollu mitään kivaa, ei mulle eikä niille jotka oli meidän seurassa. Melko nopeesti kun pääsin pitkälleen nukahdin, ehkä vähän levoton uni.

Olli:

Aleksi oli nukahtanu melkein heti kun se pääsi pitkälleen, siirryin hiljaa takas olkkariin missä muut vielä oli

"Sammu kun saunalyhty.." sanoin
"Miten hitossa meidät oikein löydettiin?" Joel kysyi
"Vastaus ehkä löytyy somesta, mut tuskin kukaan fani kuitenkaan.." Tommi sanoi
"Ei voida olla varmoja.." Niko sanoi
"Mut, pitkä päivä takana.. Ilmota kun Allu herää, me tästä lähetään.." Joonas sanoi
"Ehkä parin tunnin päästä, kiitti päivästä.. Jatketaan harjoituksia.." heitin

Niin meillä hiljeni ja siirryin takas Aleksin luokse, siinä se nukku ehkä vähän rauhattomasti, mutta nukku kuitenkin.

Menin Aleksin viereen ja varovasti vedin sen lähemmäks, jotain tuo önähti mutta jatko uniaan. Annoin pusun tuon otsaan ja kävin pitkälleen.

Pienet unet, pitkän päivän jälkeen ois kiva. Aleksi ei tienny mistään mitään, niin sikeesti se nukku. Etin hyvän kohdan itselleni ja aloin nukkua, nyt Aleksi oli turvassa mun halissa.

... ... ...

Only in u.s.a! Suomessa ei ehkä ihan näin rajuja oo nää paparazzit, ei ne kuitenkaan iholle tule, ne pysyy hyvän matkan päässä.

485 sanaa!

Olo antaa sen verran periks että päätin julkasta jotakin, tässä nyt sit jotakin :D

Kattoks joku Masked Singeriä äsken? Benkun ohi linjan veto että Kiuas ois ollu meidän Joel Hokka, muut veti Jarkko Aholaa! Mä oisin kyllä pudonnu huolella jos se ois ollu Jori, ehkä vielä joskus ;)

Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now