Haluun kotiin (2/2)

103 15 0
                                    

Joonas:

Aleksi oli vaan katkassu puhelun, mutta silti hyvä että kuultiin sen ääni. Huoli Ollista kuitenkin kasvo, miten pahasti sille oli käyny?

Pari tuntia myöhemmin Tommikin oli saatu Helsinkiin, kerrottiin että meillä oli lyhyt puhelu Aleksin kanssa, mutta Olliin oli sattunu, sitä ei keretty selvittää kuinka pahasti sitä oli sattunu.

Myöhemmin Aleksi laitto viestin että meidän pitää alkaa kattoo lentoja että saadaan ne suomeen.

Aleksi:

Halusin kotiin, halusin muiden luokse. Laitoin Joonakselle viestiä että alkavat kattoo meille lentoa kotiin, nopeesti sieltä tuli vastaus, parikin vaihtoehtoa mutta joudutaan oottaa että Olli ees pystyy liikkumaan, tai edes pystyy kävellä hotellille asti.

Vielä samana iltana meillä oli paluulento suomeen varattuna, tietysti varmistettiin ensin Ollin kunto ja se kestää monen tunnin istumisen.

Timeskip, lento suomeen

Vihdoin pääsee kotiin. Olli nukku suurimman osan lennosta, vasta kun kone tärähti maahan Olli heräsi

"Auts.." Olli valitti, hetkee myöhemmin joku henkilökunnasta toi pyörätuolin ettei Ollin tarttee kävellä yhtään enempää kun tarve.

"Sit matkatavarat.." sanoin ja lähdettiin kohti saapuvien terminaalia missä meitä jo odotettiin.

"Sieltä ne tulee!" kuului kun päästiin ovista ulos
"Yhtenä kappaleena sentään.." Niko sanoi
"Melkein.." Olli sanoi, tässä kohtaa henkilökunnan kaveri lähti ja jäätiin omalla porukalla
"Hitto että säikäytitte meidät.." Joonas sanoi
"Kyllä meki säikähettiin kun alko räiskyä.." sanoin
"Ihan varmasti, mut jos nyt viedään teidät kotiin, pääsee Olli huilaamaan.." Tommi sanoi, miten tuo oli vieläkin Helsingissä?
"Ottasko joku meidän tavarat, mä työntelen tän autolle.." sanoin, Joel otti meidän tavarat ja lähdettiin autolle.

Olli:

Vihdoin kotona, vihdoin turvassa. Lento alko tehdä tehtäväänsä ja mun selkä muine särkyineen nosti päätään.

"Älä pliis kaahaa.." sanoin Tommille kun päästiin liikkelle
"Koitan varoo töyssyjä ja muuta.." Tommi sanoi

Nojailin Aleksia vasten ja koitin kestää kotiin asti.

"Sit mennään.." Niko sanoi, Joonas toisella puolellaan kun lähdettiin kohti tuttua kerrostaloa.

Joel ja Aleksi kanto matkatavaroita ja Tommi varmisti takana etten vaan lennä, sehän ois täydellinen lopetus lomalle kun päätyy vielä suomessa sairaalaan.

"Kiitti jätkät.." sanoin kun pääsin makkariin ja sängyn reunalle istumaan.
"Mitä vaan veljelle.." Joonas sanoi
"Ja sit te voitte häipyä.." Aleksi sanoi
"Tässä korvaus siitä että aut, ai saatana älä lyö.." Joel älähti kun Tommi iski sitä kylkeen
"No hahaha, ehkä myöhemmin.. Aika rankka reissun lopetus.." sanoin

"Ehkä me jätetään teidät nyt, mut onneks ootte vielä siinä.." Niko sanoi
"Mut me lähetään.." Tommi sanoi ja viittoili ovelle
"Joo, soittakaa jos tulee jotakin.." Niko sanoi ennen kun lähti muiden perässä ulos.

Pian lojuin sängyllä, pehmeä tyyny selän takana, Aleksi mun vieressä

"Onks hyvä olla siinä?" Aleksi kysyi
"Joo, paitsi että särkylääke ois kova sana.." sanoin
"Sit mä tuon sellasen.." Aleksi sanoi ja tuli särkylääkkeen kanssa ja autto ottamaan sen.

Vaan hetki kun nukahdin syvempään uneen, en hetkeen heränny mihinkään ylimääräseen ja taisin nukkua useemman tunnin, ehkä hyvä niin.

Muutama päivä myöhemmin käytiin lääkärillä koska ilmeisesti mun selän haava oli punottanu pari päivää ja piti saada siihen jotakin.

Kävi ilmi että haava oli pienesti tulehtunu, sain kuurin siihen ja vahvemmat särkylääkkeet jos särky yllätti. Muutenki lääkäri tarkisti että kaikki oli niinku piti, ei sillä että Kreikkalaisessa hoidossa mitään vikaa on, haluttiin olla varmoja.

Kulu useempi viikko ennen kun olin kunnossa, tai edes niin että päästiin pyörähtää treeniksellä.

"Sä istut sit siinä, käydään läpi pari juttua.." Niko sanoi
"Ja mä istun tässä.." Aleksi sanoi ja painautu kylkeen kiinni
"No aww, liian söpöä.." Joonas naurahti
"Mä sulle söpön näytän.." Niko virnisti Joonakselle

"Sit kotiin.." Joel sanoi kun hommat oli purkissa
"Kiitos ja näkemiin, Oulu kutsuu.." Tommi sanoi
"Ajat varovasti.." Aleksi sanoi
"Aina.." Tommi sanoi

Tommi lähti kohti Oulua, Niko ja Joonas jonkekkin kapungille, Joel himaan ja me Aleksin kanssa mäkkärin kautta kotiin.

Meidän piti vaan viettää hauska loma, mutta päädyttiin keskelle kaaosta ja sairaalaan, silti loma oli paras hetkeen mut ei tämmöstä kaaosta ihan heti uudestaan.

... ... ...

Sellanen loma tällä kertaa!

618 sanaa!

Tadaa, minä täällä taas! :D

Tän päivän toinen ja viimenen luku tälle, ei mulla muuta! :D

Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now