Aleksi:
Rami oli alkanu uhkailla mua viesteillä, koitin muistaa miltä tää näytti ja kuulosti, mutta pelkkää mustaa.
Olli ei tienny mistään mitään, oltiin saatu välit kuntoon ja mun olo alko helpottaa. Niko oli Joonaksen lisäks ainoo joka tiesi koko kuvion, kyllä Tommille ja Joelille piti kertoa mutta myöhemmin.
"Kuka on Rami? Tuli just outo viesti sen nimiseltä.." Olli sanoi
"Ei vit, eiku oisko väärä numero?" sanoin, ei tasan ollu!
"Niin kai sitte.." Olli sanoi, ois kyllä kiva tietää viestien sisältö.Nytkö se alko häiriköidä Olliakin, pistäskö mun vaan kertoo kuka Rami oli ja käskeä Ollin olla varovainen, itsehän olin jo varuillaan kaikesta.
Olli:
Aleksi oli edelleen vähän outo, vältteli kun asioita kun siltä kysy jotakin. Tiestysti otti aikansa selvitä siitä mitä oli käyny.
Sekin miten palaset alko hiljalleen loksahdekka kohdilleen, Aleksi ei vaan osannu tai hallunnu kertoo siitä tyypistä mitään.
Joku ihme Rami oli alkanu pommittaa mua viesteillä, muutaman kerran se jopa mainitsi Aleksin ja että sillä on materiaalia kun se nukkuu kaiken sen jälkeen.
Oliko tää nyt kuitenki se hullu joka satutti mun rakasta? Ehkä parempi etten kerro mitään Aleksille tai muille.
Jotenkin mulla oli outo fiilis kun liikuttiin ulkona Aleksin kanssa, ihan kun joku seuraa meitä.
Treenis
"Jätkät istukaa alas, Joonas ja Niko tietää mut Tommi ja Joel ei.." sanoin, oltiin sovittu että kerrotaan tapahtunu myös niille.
Aleksi istu tiukasti mun halissa kun kerroin mitä oli käyny, Joonas lisäili puuttuvia juttuja koska se oli Aleksin kanssa ennen kun tuli kotiin ja tiputti pommin.
"Onks kaikki nyt ok? Tarviiko olla huolissaan? Tommi kysyi
"On tästä pari päivää.." Aleksi sanoi hiljaa
"Onks se kusipää saatu kiinni?" Joel kysyi
"Jos muistasinki jotaki, ni ehkä sillon.." Aleksi sanoi
"Paitsi että, mulla on tunne että joku seuraa meitä.." sanoin"Älä saatana.." Niko sanoi, Aleksi katto mua huolissaan
"Tota, et sä ihan väärässä oo.. Rami, tai siis se on alkanu laittaa uhkaavia viestejä mulle.." Aleksi sanoi
"Ai muka väärä numero? Jos tää on sama Rami, niin se pommittaa mua kans ja väittää että sillä on jotaki muutakin susta" sanoin
"Älä sano enempää.." Aleksi sanoi ja tärähti kunnolla"Ai ei tarvii huolestua? Molempia häiriköidään, ehkä me nyt huolestutaan kuitenkin.." Tommi sanoi
"Sillä sattaa olla jotaki mielessä.." Joel sanoi
"Kun me ei tiedetä yhtään enempää.." sanoin ja rutistin Aleksia ihan kunnolla.No nyt kaikki tiesi, toivottavasti tästä ei tule mitään ikävää. Aleksilla oli ihan tarpeeks kun se yritti kasata viimesiä palasia ja nyt kävi ilmi että molemmat saa ilkeitä viestejä.
Rami:
Olin seurannu jo hetken Aleksia ja sen puolisoa, nyt piti kehittää joku idea ja sekottaa kaikki ihan kunnolla.
Kolmen kimppa kuulostaa kivalle, vai sittenkin tämä Olli, koska Aleksi oli jo testattu.
Voi miten ällöttäviltä nuo kaks näytti kun ne tuli ulos niiden talosta, jatko autolle ja siitä jonnekkin.
Olin selvittäny että niillä oli bändi, joku ihme Bläind Chännel tai joku sellanen.
Päädyin lopulta seuraamaan Ollia ja missä se liikku, piti löytää joku paikka missä kaapata se ja viedä suunnitelma loppuun asti!
... ... ...
Nyt Olli ja Aleksi varovasti ettei vaan satu mitään! Hiton Rami, sut vois ampua jonnekkin kuuta kiertävälle radalle pysyvästi!
508 sanaa!
HBD NIKO! Et sä kuitenkaan tänne eksy, toivottavasti :D
Ei mulla muuta, mennään eteenpäin! ;)
YOU ARE READING
Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️
FanfictionShotti kirja vaan näille kahdelle! <3 Tässä on myös muut jätkät, siellä täällä Crewiä! Mun Oleksi aivot alko käymään ylikierroksilla ja piti päästä vähän purkaa jonnekki hulluja ideoita ja muita sekopäisiä juttuja! Oleksi ei häviä mihinkään shotti k...