Avioero (3/4) 💔

108 13 7
                                    

Aleksi:

Kulu muutama viikko kun olin pistäny avioero paperit vetämään, tieto menisi pienellä viiveellä Ollille.

Olin kotiutunu taas Vihtiin, eikä Helsinkiin ollu pitkä matka, joten ajoin pari kertaa viikossa treenikselle, niin kun nyt saamaan itteni ajan tasalle.

"Onks Ollista kuulunu mitään?" Niko kysyi
"Ei, ei se enää ees yritä.." sanoin
"Mut ei sitä oo täälläkää näkyny, ees sillon kun sä et oo täällä.." Joel sanoi
"Pitäskö huolestua?" Joonas kysyi
"Mä en ainakaan anna sille ajatustakaan.." sanoin
"Mut se on edelleen meidän kaveri.." Tommi sanoi
"Tehkää mitä teette, mä katon tän klipin kuntoon ja lähen himaan.." sanoin

Ei mun ollu tarkotus olla ilkee, mutta tein työtä että unohdan Ollin ja koitan päästä taas eteenpäin elämässä.

Olli:

Mulle oli annettu päivät millon Aleksi oli treeniksellä ja millon mun piti pysyä poissa, jätin lopulta menemättä sinne kokonaan, en jaksanu kuunnella muiden vinoilua.

Mun kohtalo bändissä oli auki, en tiiä kuuluinko enää siihen, tai halusinko ees kuulua.

Posti oli toimittanu avioero paperit, joissa oli jo Aleksin allekirjotus vaan mun puuttu.

Mitä nopeempi saan nää takas Aleksille, sitä nopeemmin se saa vaihtaa sen sukunimen ja alkaa päivitellä sitä pakollisiin paikkoihin.

Aleksi Matias Matela os. Kaunisvesi, pian tää kaikki olisi ohi. Mun oli pakko ottaa aikalisä, mun piti saada rauhassa käydä tää läpi.

Kului viikko ja vihdoin allekirjotin paperit ja pistin menemään Aleksille, helpoin ois vaan ollu viedä nää treenikselle ja joku muu antaa ne Aleksin mukaan.

Mulla oli surkee olo, olin pilannut viimesen kerran mun ja Aleksin liiton, enää ei ollu paluuta. Viimesen kerran näin Aleksin kun se tuli isänsä kanssa hakee sen tavaroita, en ees uskaltanu lähtee Vihtiin kokeilee mun onnea että saisin jutella Aleksin kanssa edes hetken.

Watsapp Olli - Joonas

Joonas: Missä sä meet? Sun pitäs olla treeniksellä!
Olli: Kotona ja lojun sängyssä!
Joonas: Just, Allu ei oo täällä niin voit tulla ihan hyvin
Olli: Sori mut evvk!
Joonas: Olli hei, ero ottaa aikansa, mut sun pitää alkaa taas elää!
Olli: Aha, ei kiinnosta..
Joonas: No oo sitte, mä en yritä enää!

Noni, nyt Joonas suuttu. Tai ihan kun se ei ois jo vihanen ennestään, tää työnsi vaan mua yhä kauemmas bändistä ja mun ystävistä.

Vetäydyin omiin oloihini, jätin kaiken turhan pois. Kaikki normaali lakkas kiinnostamasta, ehkä mun oli parempi yksin, ehkä kaikilla on parempi ilman mua.

Vedin peiton päälle, heti mun kädet haki Aleksia, mutta eihän se tuossa enää ollu. Nopeesti olin vieny sen petivaatteet pesuun ja laittanu sen peiton ja tyynyn parvekkeelle, ehkä halusin tuoksuista eroon.

Vajosin jonnekkin tosi syvälle, hyvä että vaivauduin syömään tai huolehtimaan itestäni, en ois uskonu että näin käy tai näin nopeesti.

... ... ...

Niin se vaan Oleksi taitaa tulla päätökseen, sitä ei voi enää väistää. Avioero on se viimenen naula arkkuun :(

445 sanaa!

3! :o

TW, seuraavassa luvussa on kohta joka saattaa triggeröidä! :o

Mennään siis eteenpäin! :o

Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now