Yksin (2/4) 💔

103 10 10
                                    

Olli:

Aleksi oli yötä vasten lähteny sen tavaroiden kanssa jonnekkin, toivottavasti se oli kunnossa edes jotenkin.

Soitin Nikolle ja kysyin oliko Aleksi tullu sinne, tietenkään mulle ei kerrottu ja ihan syystä.

Pyörittelin Aleksin sormuksia pöydällä ja kyyneleet alko valua poskille. Jätkät tuskin enää luottaa muhun kun Aleksi kertoo mitä oli käyny.

Koitin muistella miten kaikki oli menny, tätä en voinu millään anteeks pyydöllä kuitata.

Flashback

"Sä et voi sanoo mulle noin?" Aleksi huusi
"Mitä väliä sillä enää oo, sä jäit kiinni!" huusin
"Älä tuu yhtään lähemmäs.." Aleksi sanoi
"Pysy siellä, et koske muhun.." Aleksi jatkoi ja peräänty kohti keittiön sarekkeen kulmaa ja törmäsi siihen

"Ai vittu.." Aleksi ulahti, lähestyin edelleen tuota ja otin ranteesta kiinni, enkä päästäny irti vaikka tuo kuinka rimpuili

"Päästä mut irti, mua sattuu.." Aleksi huusi ja riuhto päästääkseen irti
"Älä rimpuile.." korotin ääntä
"Päästä mut.." Aleksi sanoi

Se kohta mitä en muistanu, oli syynsä. Ei mun missään nimessä pitäny, mutta pakotin Aleksin vastoin sen tahtoa seksiin.

Lopulta mun kädet lähti hallinnasta ja löin Aleksia useammin kun kerran. Kun Aleksi lopulta pääsi pois, se huusi suoraa huutoa:

"Sä et just tehny mulle tota!?" Aleksi nyyhkytti keittiön ovella kun pääsi sinne
"Mä sanoin, lyöt vielä kerran niin se on siinä.." Aleksi huusi
"Mä pakkaan mun kamat ja lähen, tää oli tässä.." Aleksi huusi ennen kun katosi pakkaamaan, sitä ennen tuo tiputti sormukset pöydälle

"Aleksi, en mä.." yritin, mutta Aleksi pakkasi sen tavaroita ja heitti laukkuja eteiseen
"Älä yritä soittaa tai selvittää missä oon! En haluu enää kuulla susta.." Aleksi sanoi, otti auton avaimet, laukkunsa ja lähti pois.

Tässä kohtaa palasin mun ajatuksista, olinko mä oikeesti hyväksi käyttäny mun rakkaan, nyt mä kärsin tosta vielä pitkään.

Myöhemmin soitin vielä Aleksi porukoille ja sain selvyyden että se oli paennut sinne ja sen vanhemmat tiesi mitä oli käyny. Oli harvinaisen selvää etten ollu tervetullut sinne, enkä ollu kyllä menossakaan, pysyn visusti Helsingissä ilman uusia ongelmia.

Aleksi:

Olin torkahtanu alakerran sohvalle ja havahduin painajaiseen, vai oliko tää sittenkin totta?

"Kaikki hyvin poika.." isä sanoi ja istu mun viereen
"Mä näin unta mitä Olli teki mulle, se lyöminen ei ollu ainoo, se pakotti mut.." sanoin ja hajosin isän haliin
"Se hirviö ei tuu näkee sua, ilman että oon läsnä.." isä sanoi ja halasi
"Ehkä äitin ei tarvi tietää tätä.." isä sanoi, olin samaa mieltä, tai ehkä myöhemmin

Mulla oli paha olla, kun mietin mitä Olli mulle teki. Ei noin tehdä ihmiselle jota rakastaa, tai no jota rakasti.

Olin pari päivää hiljaa somessa ja vietin aikaa porukoiden kanssa, mitä nyt Joonas pakotti kerran vastaamaan että olin kunnossa.

Mä missään kunnossa ollu, mut oli pakko lähtee käymään Helsingissä ja kotona, mut yksin en ollu menossa.

"Mä lähen mukaan, otetaan mun paku niin saadaan enemmän tavaroita mukaan.." isä sanoi
"Kiitti isä.." sanoin
"Käydään hakemassa Aleksin tavaroita, lähen kattoo ettei Olli tee mitään tyhmää.." isä sanoi äidille.

Niin lähdettiin ajamaan Helsinkiin, matka oli hiljanen mutta radio soi hiljaa taustalla.

Ajettiin tuttuun pihaan, ehkä viimesen kerran, en todellakaan tiedä.

"Tulin omilla avaimilla, mutta sä pysyt siellä missä ootkin.." huusin kun päästiin eteiseen.
"Moi.." kuului Ollin ääni olkkarin suunnasta
"Pysy siinä jos et haluu mustaa silmää.." isä sanoi

Lähdin makkariin ja pakkasin loput vaatteet Ikean isoihin kasseihin, täydet vein eteiseen. Kävin hakemassa parit astiat ja pakkasin ne, osa oli yhteisiä mutta ne mitkä oli mun halusin ne.

"Tossa on noi.." sanoin isälle
"Väistä.." sanoin ja kävelin Ollin ohi olkkariin, täällä oli muutama kuva ja muu juttu minkä halusin.

Läppäri oli jo Vihdissä, puuhapöytä ja muut treeniksellä joten niitä ei tarvittu. Olli seiso kokoajan paikallaan, liikku vaan sen verran että pääsin ohi.

"Mä luulen et tässä oli kaikki.." sanoin isälle
"Ja sulle mulla ei oo kun tää.." sanoin ja tiputin kotiavaimet Ollin käteen
"Aleksi anna mull.." Olli aloitti
"Älä yritä, me lähdetään nyt.. Sä jätät nyt mun pojan rauhaan.." isä sanoi

Niin me kannettiin tavarat autoon ja lähdettiin kotiin Vihtiin, nyt mulla oli kevyempi olo.

Bändin jatko mun kohdalla oli arvotus, en tiiä pystynkö jatkamaan Ollin kanssa normaalisti, mutta sekin selviää kun pääsen asettumaan aloilleen porukoille.

Olli:

Aleksi oli just hakenu sen tavaroita sen isän kanssa, enhän mä tälle mitään voinu. Jos mä liikun sentinkin niin sillon saan selkään.

"Aleksi anna mun.." aloitin, mutta Aleksin isä hiljensi mut
"Pidä hyvänäs.." Aleksi sanoi kun tiputti avaimet mun käteen ja lähti tavaroidensa kanssa, tiesin minne se oli menossa, turvassa se ainakin oli.

Kun jätkät kuuli mitä oli tapahtunu, ajauduin taas syvemmälle kurjaan oloon, en saanu enää mistään tukea. Nyt se oli Aleksi jonka puolella kaikki oli, olin yksinäinen susi vailla puolisoa ja kavereiden tukea.

Kerran tehny virheen, sen yleensä toistaa jossain kohtaa.

Ehkä mun ja Aleksin liitto oli tulossa päätökseen, ehkä myös mun bändi jutut, olin ihan yksin tän kanssa.

... ... ...

Nyt ei hyvältä näytä Oleksin suhteen, voiko tätä enää millään pelastaa? </3

790 sanaa!

4! :o

Mä pysyn täällä mun piilossa, enkä tuu ihan heti pois :o

Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now