Moi muru! (6/8)

100 12 9
                                    

Aleksi:

Oli kulunu pari päivää kun Eetu oli käyny ovella, onneks Olli oli mun luona, koska hälytin sen vaan hetkee aikasemmin.

Mitään tarkkaa tietoa mulla ei ollu mitä Olli ja Eetu oli jutellu ja miten Eetu yleensä löysi mut?

Olli oli lähi pitseriasta hakemassa meille ruokaa, en osannu odottaa että menneisyys iskee näinkin kovaa.

Ovikello soi ja menin avaamaan:
"Mä annoin sulle avaimet.." aloitin, en kerenny vetää ovea kiinni kun Eetu oli mun edessä
"Moi muru, oliko ikävä.." Eetu sanoi ja hymyili pelottavaa hymyään

Koitin juosta vessaan turvaan, mutta olin liian hidas. Kaaduin eteiseen ja Eetu tuli mun päälle, ei tää oo totta!

Huomasin kun Eetu alko avata mun housuja ja omiaan, koitin rimpuilla mutta en onnistunu pääsemään pois tilanteessa.
"Sä oot sit hiljaa.." Eetu sanoi ja lähesty uhkaavasti ja melkein pääsi yrittämään mitä oli tullut hakemaan.

Yhtä nopeasti Eetu suorastaan lensi mun päältä kun Olli tuli takas ja heitti Eetun kauemmas musta.

"Mä sanoin ettet sä koske Aleksiin enää! Mut ei, tunkeudut sen kotiin ja koitat ottaa väkisin.." Olli huusi, makasin edelleen selällään lattialla enkä uskaltanu nousta.

Olin shokissa ja se missä välissä Olli soitti poliisit meni ohi, joku kysykin jotaki, mutta en ollu ihan mukana.

"Nyt se kusipää on kiinni.." kuulin äänen
"Eihän se kerenny?" Olli jatkoi ja nosti mut istumaan, annoin pahan ollon tulla
"Noni, ei oo hätää.. Oon tässä.." Olli sanoi ja halasi

Olli:

"Mulle joku missä on törkeesti juustoo.." Aleksi sanoi
"Selvä, yks ökyjuusto pitsa tulossa.." naurahdin
"Tossa, ota mun avaimet ni pääset nopeemmin mun luo.." Aleksi sanoi ja hymyili
"Menee varmaan se puol tuntia, riippuu tietty onko ruuhkaa.." sanoin ennen kun lähdin

Hitto mikä ruuhka täällä oli, sain lopulta tilattua ja nyt odotin. En ees osannu odottaa mikä mua odotti kun pääsin takas Aleksille.

"66.." kuului
"Jep täällä.." sanoin, otin pitsat ja lähdin.

Kun pääsin Aleksille ovi oli raollaan, nyt ei ollu kaikki kohdalla. Avasin varovasti oven ja näin kun Aleksi rimpuili jonkun alla, nopeesti viskasin tyypin sivuun niin että kolahti ja tuolta lähti taju.

"Aleksi, ootsä kunnossa?" kysyin, Aleksi oli täysin lamaantunut ja tuijotti tyhjyyteen, ehkä mä nyt soitan kytät hakee ton paskan joka paljastu Eetuksi.

Meni hetki saada Aleksi istumaan, nyt tuo purki pahaa oloaan mua vasten, puristin äärettömän lujaa Aleksia ja koitin rauhottaa sitä edes jotenkin.

Lopulta Aleksi rauhottu sen verran että sain sen makkariin ja mun viereen lojumaan, onneks tulin paikalle just oikeeseen aikaan, pari minuuttia myöhemmin, en haluu ees ajatella.

"Olli, kiitti että oot siinä.." Aleksi sanoi ennen kun nukahti
"Nyt ja aina, mä lupaan sen.." sanoin ja silitin kevyesti Aleksi poskea ja katoin kun se nukku.

Ehkä nukun itekkin, pitsat on varmaan jo kylmiä ja jossain tasolla eteisessä. Mut Aleksi on nyt mulle se tärkein ja menee muun edelle.

... ... ...

Siitäs sait Eetu, enää Aleksi ei kuulu sulle, etkä nää sitä enää ikinä! Olli on nyt se Aleksin oikea, eikä kukaan tuu väliin!

Pitihän tähän vielä saada vähän säpinää, mut heihei Eetu, ei tuu ikävä! Homehu sinä siellä kiven sisässä!

490 sanaa!

Moi, mitä sulle kuuluu just nyt? <3 :)

Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now