Onko ne elossa? (3/5)

80 10 1
                                    

Aleksi:

Säpsähdin hereille ja huusin Ollia ensimmäisenä.

"Iltaa.." kuului jostakin
"Ihan eka rauhotut ennen kun kerrotaan mitään.." kuului

Olin pienessä paniikissa, ei ollu yhtään hyvä olla.

"Olli?" sanoin paniikissa
"Elossa, mutta ei hyvässä kunnossa.." kuului Tommin ääni
"Joonas tietää Nikosta, että se on siks hiljanen.." Joel sanoi

"Niko ja Olli taistelee molemmat hengestään, mutta on elossa.." Tommi sanoi
"Ollaan kaikki vielä niin huonossa kunnossa ettei meitä lasketa niiden luokse, mut ehkä lääkärit kertoo sulle miten Olli voi.." Joel sanoi, kuuntelin vaan hiljaa mitä mulle kerrottiin.

Myöhemmin lääkäri kerto mulle Ollin tilanteen, molemmat sekä Niko että Olli taisteli elämästään, ne hengitti tuetusti ja kukaan ei osannu sanoo millon ne herää, vai herääkö enää ollenkaan.

Molemmilla oli isohko päänvamma, jos ne herää hyvin suuri todennäköisyys on pysyviä vammoja joltain osin.

Olli [toinen todellisuus] :

Olin jossakin toisessa tilassa, mulla ei ollu kipuja tai muitakaan tuntemuksia, silti joku piti mut kiinni mun kropassa joka oli ihmeen kevyt.

Halusin Aleksin, mun oli päästävä Aleksin luokse! En vaan voi hylätä sitä tai jätkiä, mun oli päästävä takas mun rakkaiden luokse!

Joonas:

Aleksi heräsi meistä viimesenä, oltiin jo hetki juteltu Tommin ja Joelin kanssa. Mulle oli myös kerrottu Nikon tilanne, halusin sen luokse mutta olin niin huonossa kunnossa ettei ketään laskettu.

Mua ei oikein huvitanu tiedon jälkeen jutella, hautauduin omaan kuplaan ja pyörin siellä.

"Kyllä ne selvii, ne on molemmat vahvoja.." Tommi sanoi
"Ei ne meitä jätä.." Joel sanoi, Aleksi oli vaan hiljaa, taisi järkyttyä mun tavoin miten meidän puolisot voi.

Niko [toinen todellisuus] :

Joonas, mun oli päästävä Joonaksen ja muiden luokse! Mun olo oli rauhallinen ja kivuton, todelliduudessa olin paniikissa mitä oli tapahtunu ja missä olin.

Mä en haluu kuolla, mulla on vielä niin paljon elettävää ja mailmaa vallotettavana, tää ei voi loppua vielä!

Joel:

Oltiin pari päivää ihan tarkkailussa, rydähdys teki kuitenkin ikävää jälkeä ja kaikilla oli vähän erilaisia ruhjeita ja muita vammoja.

Joonas ja Aleksi oli huolesta sekasin, ei tää ollu mulle ja Tommillekkaan helppoa kun ei tienny kovinkaan tarkasti miten sun kaverit voi ja selviääkö ne ees tästä paskasta.

Koitin nukkua särkyjäni pois, mutta huoli oli se mikä piti hereillä, sama oli kaikilla.

"Joel, nukutsä?" kuului, en nuku enää tai en vastannu mitään
"Okei nuku sit, mä koitan selvittää Nikon ja Ollin kuntoa.." kuului, oo nyt hiljaa ja anna mun nukkua.

Tommi:

"Teidän on pakko jaksaa vielä, kunhan nyt päästään liikkeelle eka minne mennään niin on Nikon ja Ollin luokse.." sanoin, koitin olla positiivinen vaikka tilanne oli huono.

"Mä haluun Ollin.." Aleksi nyyhkytti
"Nikoo.." Joonas sanoi unissaan
"Voi teitä, pakko jaksaa.." sanoin

Joel torkku suurimman osan päivästä, ehkä sen säryt oli niin kovat että uni vei ne hetkeks pois. Onni ettei käyny kovin pahasti.

Mulla oli jalka kipsissä ja pari kylkiluuta murtunu. Joelilla oli ranne ja pari kylkiluuta poikki, kun taas Joonas ja Aleksi oli molemmat lyöny pään kunnolla ja käsi kantositeessä.

Nikon ja Ollin vammoista ei ollu tarkkaa tietoa päänvamman lisäksi, mustelmia ja ruhjeita varmasti entäs muuta? Se selviää kun päästään näkemään ne!

... ... ...

Olli ja Niko teki paluun, ainakin hetkeksi! ;)

500 sanaa!

Juujoo, saatte jatkoa! Nii että olkaa hyvät vaan! ;)

Voihan IT-tuki ja huonekaverit :D

Kylläpä toi Allun live piristi kummasti, vähän eri paikka vaihteeks, ois nyt vielä Rillan näyttäny niin ois ollu kiva <3 ;D

Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now