Kuka sä oot? (1/8)

152 13 3
                                    

Aleksi:

Istuin paikallisessa homo baarissa kattelemassa tarjontaa, olin ehkä ottanu muutaman liikaa, tai sitten en.

"Lähetkö tanssii?" joku vanhempi mies kysyi
"Ei kiitos.." sanoin ja join mun juoman loppuun
"Ei sitte, mut pidä varas.." mies sanoi

Mitä tuo muka tarkotti? Pitääkö mun olla huolissaan?

Sillä hetkellä mun silmät kiinnitty helvetin hyvännäköseen kundiin joka oli baaritiskillä, sit se huomas mut ja tuli kohti.

"Moi.." kundi sanoi
"Moi.." sanoin ujosti
"Lähetkö tanssii?" kundi kysyi
"Voishan sitä.." sanoin ja nousin

Hetki kun pidin kivaa tän kundin kanssa, ainoo vaan että humala alko tehdä tehtäväänsä ja mun pitäs lähtee kotiin. Ehkä yks drinkki vielä, sit kiitos ja näkemiin.

Olli:

Olin iskeny silmät nuorempaan kundiin ja nyt pidin kivaa tanssilattialla, olihan tuo nyt humalassa mutta silti se käveli baaritiskille ja tilasi vielä yhden

Käänsin hetkeks mun selän, kun käännyin takas näin jonkun kaatavan jotain hetkeksi hylättyyn juomaan.

"Älä juo sit.." kerkesin alottaa, nyt mä ainakin huolehdin tän kundin turvalliseen paikkaan, eli mun luokse.

"Sun juomassa oli jotain ylimäärästä, ettei satu mitään lähet mun luokse.." sanoin
"Mä lähen kot.., oho sehän nous hyvin.." kundi sanoi
"Ja sit mennään.." sanoin ja lähdin taluttamaan tätä pois baarista kohti mun kämppää.

Matkalla mahdollinen tyrmäystippa annos alko vaikuttaa ihan kunnolla ja mulla oli hankaluuksia kävellä, lopulta päästiin mun luokse ja talutin kundin sohvalle, siihen se sitten sammu.

Nukuin toisella sohvalla vahtien kundin unta, katotaan miten se aamulla reagoi vieraaseen paikkaan.

Aleksi:

"Aisaatananvitunperkele.." mun suusta pääsi, missä hitossa mä olin? Ei tää mun oma koti ollu.
"Huomenta.." kuului ihan vieras ääni
"Älä nyt säikähä, mut joku urpo terästi sun juoman, enkä voinu sit jättää sua yksin, niin toin sut mun luokse.." kuului
"Aha, okei, kiitos.." latelin jotakin
"Tossa on särkylääkke ja vettä.." kuului
"Kiitti, kuka sä oot?" sain lopulta kysyttyä
"Olli ja sä olit?" kuului
"Aleksi.." vastasin ja otin särkylääkkeen
"Kahvia vai jotain muuta?" Olliksi esittäytnyt kysyi
"Um, kahvia.." sanoin, tässä kohtaa nousin ylös ja etin vessaa
"Käytävällä, eka ovi täältä päin katotuna.." Olli sanoi, mistä se tiesi mitä olin vailla.

Löysin vessan ja painuin hetkeksi lukkojen taakse. Menin peilin eteen ja tuijotin itteeni, ehkä ihan mukava krapula päällä, mutta ei nii paha kun olin saanu särkylääkkeen.

Avasin hanan ja huuhtelin kasvot, nyt vielä pyyhe tai antaa olla, emmä tienny kuitenkaan missä oli mitäkin, ihan vieras paikka. Siirryin takas olkkariin ja Olli toi mulle kahvikupin.

"Onks kuinka paha olo?" Olli kysyi
"Krapula, ei täs mitään.." sanoin
"Ehkä mä lähen täst kotiin, kiitti kuitenkin avusta.." jatkoin
"Niin kai sitten.." Olli sanoi

Aika nopeesti otin jalat alle ja häivyin kotia kohti, halusin omaan sänkyyn nukkumaan.

Olli:

Aleksi lähti vähän nopeemmin kun olin olettanut, ei edes vaihdettu numeroita tai muuta miten voisin löytää sen.

Facessa oli turha lähtee kahlaamaan Alekeseja läpi, sillä niitä oli, numeroa en tuu saamaan koska en tiiä kun etunimen ja hakuun tarvitaan sekä etu- että sukunimi.

Niin mun tuuria, jos meidän olisi tarkotus vielä tavata, niin me tavataan varmasti. Ehkä keskityn nyt johonkin muuhun ja unohdan viimeyön.

Aleksi:

Kun vihdoin pääsin kotiin, ihan ekana menin suihkuun, sen jälkeen keittiöön syömään ja tehostamaan särkylääkkeen tehoa ennen kun kömmin mu omaan rakkaaseen sänkyyn.

Silti jäin miettimään Ollia ja miten se oli auttanu ja minä idiootti lähdin niin kiireellä että numerot jäi vaihtamatta, edes sen somea tuskin löydän pelkällä nimellä ei löydy kun ihan muutama muu saman niminen, ehkä me törmätään vielä tai sitten ei.

... ... ...

En sotke tähän muita jätkiä, ihan vaan Olli & Aleksi, ehkä sivulauseessa voi olla maininta, tai sitten ei :D

575 sanaa!

Tättärää, tästä lähtee! ;)

Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now