Olli:
Katselin kun Aleksi hääräsi olkkarissa ja olevinaan siivosi, miten söpö tuo olikaan kun se touhusi.
Makoilin sohvalla, koitin olla hiljaa ja esittää että nukun, hyvin meni siihen asti kun aivastin kuuluvasti.
"Terveydeksi.." Aleksi naurahti
"Okei, jäin kiinni.." sanoin
"Kyllä mä tiesin että oot hereillä ja tuijotat.." Aleksi sanoi ja käänty ympäri
"Oho.." mun suusta pääsi
"Mitä? Ai sä huomasit.." Aleksi virnuiliAleksilla oli erittäin söpöt housut jalassaan, missä vaiheessa se kerkes nuo vaihtaa?
Olihan siinä pokassa pidättelenistä kun sun puolison housuissa on joku ihme kuva susta ja vielä niin että varmasti näky.
"Tossa on sulle.." Aleksi naurahti ja heitti mulle samanlaiset, nää tosin oli varustettu sen kuvalla
"Oikeesti? On ollu näiden tekijöillä nauru ja hymy herkässä.." sanoinKohta Aleksi loju mun sylissä, pussailin sen niskaa ja henkäilin sen korvaan.
"Mä nään mitä sä yrität.." Aleksi sanoi ja alko tuijottaa mua
"Ootko ihan varma?" kysyin
"Eikun Aleksi.." tuo naurahti
"Olli.." heitin takas"Nyt kun on esitelty, miten ois pieni iltajumppa makkarin puolella?" Aleksi kysyi ja virnuili
"Käskytä, tai siis ala tulla jo.." sanoin ja vedin Aleksin perässä makkariin ja työnsin sen mun alle.Aleksi:
Olli kaato mut sängylle ja tuli mun päälle, musta pääs joku ihme ääni kun se koski, tästä tulee ihana yö ajattelin.
Toisinaan kiusasin Ollia vähän lisää ja vedin itteni ylöspäin niin että tuijotettiin toisiamme samalla tasolla, edelleen kuitenkin sängyn pääty selkää vasten.
"Äläs karkaa mihinkään.." Olli tuhahti ja tuli lähemmäs
"Ai minäkö karkaan? Ei tuu tapahtumaan.." virnulin
"Nyt paikka siinä.." Olli sanoi ja lähesty mun huulia, mutta iskikin mun kaulaan ja sekös sai värinöitä aikaan"Ummh.." huokaisin
"Sä tykkäät tästä, mitäs sanot tästä?" Olli kysyi ja paino mut ihan kunnolla sänkyä vasten ja tuijotti, tuon ilme kerto paljonOlli alko hangata meidän kehoja yhteeen, vielä tosin oli vaatteet tiellä, vaan ei kauaa.
"Umm.." huokailin
"Sähän tuut kohta.." Olli huokaisi
"Nyt.." ulahdin ja tulin jonnekkin
"Sehä oli nopee.." Olli sanoi, pian tunsin tuon mun sisällä ja miten tuo liikku
"ÄläLopeta.." ulisin nautinnosta
"Mun vuoro.." Olli ulahti ja tuli muhun, huuto oli melkonenVielä hetken Olli liikku ennen kun köllähti mun viereen, tosin olin nopeesti Olli päällä ja taktisesti niin että istuin sen miehuuden päällä ja tuo oli mun sisällä.
"Sähän oot vauhdissa tänään.." Olli huokaisi kun aloin liikkua
"Sä teet mut hulluks.." Olli huokaili
"Ampu tulee.." huusin ja kaaduin lopulta Ollin päälleHetkeä myöhemmin autoin Ollin loppuun ja se murahti pervosti ja tuli jonnekkin.
Päädytiin vaan tuon jälkeen lojumaan vierekkäin ja nauttimaan kun toinen oli siinä, paljas iho toista vasten.
"Mä rakastan sua Olli.." sanoin
"Mä rakastan sua Aleksi.." Olli sanoiTässä oli hyvä olla, tässä oli turvallinen olla. Tässä meidän kuulu olla. Tästä en lähde ikinä pois, Olli oli mulle tärkeintä mailmassa, nyt ja aina!
... ... ...
Hupsista, vähän smuttia taas tähän väliin :D
460 sanaa!
Oho hupsista :D
Ja mä luulin kokoajan että Allu vaan kiusaa sillä nenä lävistyksellä, pakko vissii alkaa uskoo että se on ihan aito ;)
YOU ARE READING
Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️
FanfictionShotti kirja vaan näille kahdelle! <3 Tässä on myös muut jätkät, siellä täällä Crewiä! Mun Oleksi aivot alko käymään ylikierroksilla ja piti päästä vähän purkaa jonnekki hulluja ideoita ja muita sekopäisiä juttuja! Oleksi ei häviä mihinkään shotti k...