Matkalla: niin moni muukin kirjotti kyseisestä biisistä, niin miks en sit minäkin?
Eli mun versio tästä, olkaa hyvät!
... ... ...
Olli:
Oltiin riidelty Aleksin kanssa ja olin lähteny ovet paukkuen ja ottanu vaan auton avaimet naulasta lähtiessä.
Nyt istuin autossa matkalla jonnekkin ruuhkaan jumittuneena, toinen kaista sentään liikkuu jonkun verran, mutta jumitan paikallani tällä toisella, on tämäkin halusin pois Helsingistä en vaan tiiä minne.
Ikkunat oli huurussa ja puhalsin sitä lisää, piirsin ikkunaan Aleksin nimen, viereen sydämmen ja pyyhin sen sitten pois, hitto mulla oli ikävä sitä vaikka oltiin riidelty.
Olin matkalla jonnekkin, kun vaan tietäis minne. Aleksi pyöri mun mielessä kokoajan, eikä se vaan häviä mihinkään. Pääsenköhän koskaan sinne minne oli menossa, entä jos käännyn takas kotiin sopimaan mun ja Aleksin välit.
Avaan ikkunan koska mulla on kuuma, muutenkin tää typerä jonossa oleminen kuumensi tunteet, tuijotin hetken taivaalle, jotenkin nuo pilvet sai Aleksin muodon ja mulle tuli ikävä mun rakasta, josta ajoin nyt kauemmas.
Jostain kuului torven ääni ja jono liikkuu taas hieman, mietin jatkanko matkaa vai käännynkö, sitten oon taas kauempana Aleksista.
Ei hitto mä haluun kotiin Aleksin luokse, eka levike mikä tulee vastaan käännyn takas kotiin.
Aleksi:
"Olli oota, älä mee puhutaan!" huusin kun Olli lähti ovet paukkuen ulos
"Ei tää voi mennä näin.." sanoin ja istuin eteisen lattialleKoitin soittaa Ollille, mutta tuo löi mulle luurin korvaan. Selvä oo sitte, en ees yritä enää.
En ees tiiä mistä meidän riita lähti, mutta tunteet kuumeni sen verran että Olli otti ja lähti.
Kului tunteja siitä kun näin Ollin, nyt olin siirtyny makkariin siinä tuntessaa ettei Olli tuu tänään enää kotiin.
Miten väärässä olinkaan, kuulin kuinka ovi kävi, nousin ylös, kävelin eteiseen ja tuijotin Ollia ja se mua.
"Anteeks.." Olli sanoi, sillä sekunnilla hyppäsin sen kaulaan ja kiedoin jalat sen ympärille.
"Anteeks et mä vaan.." Olli sanoi
"Miks me ees riideltiin, kiva kun tulit takas.." sanoin, Ollin pitäessä mua kiinni etten tipu."Piti käydä tuulettaa ajatuksia, ja tuota.." Olli sanoi kokoajan kantaen mua sylissään kohti makkaria
"Jotenkin vaan, emmä tiiä.." Olli jatkoi ja laski mut sängylle, vaan hetki kun oltiin sylikkäin ja siliteltiin toisiamme vähän sieltä ja täältä."Anteeks että huusin.." sanoin
"Anteeks et mä vaan lähin.." Olli sanoiOli hetken hiljasta, olin edelleen Ollin halissa ja tuo piti mua hyvänä.
"Mitä mä tekisin ilman sua, tai missä olisin.." sanoin
"Hukassa, niin varmaan mäki.." Olli sanoi
"Sovitaanko ettei enää riidellä, tai jos riidellään kumpikaan ei lähe pois kotoo.." sanoin
"Tai ehkä lyhyt jäähy tekee hyvää.." Olli sanoi"Tota mitä jos ruvetaan nukkumaan, ei sillä että väsyttäs.." sanoin ja haukottelin
"Ai ei väsytä? Ehkä joo vois.." Olli sanoi ja veti mut niin lähelle kun pystyi
"Ja pysyt siinä, etkä mee minnekkään.." Olli jatkoi
"Paitsi vessaan.." hymähdin
"Paitsi vessaan, mä en laske sua enää ikinä pois.." Olli sanoiOlin jo melkein unessa, enkä ihan ollu kartalla mitä Olli sano, tässä oli hyvä ja turvallinen olla.
"Yötä muru.." kuulin valve unen läpi
"Umm.." vastasin
"Nuku vaan, oon tässä edelleen kun heräät aamulla.." oli viimenen mitä kuulin ennen kun nukahdin kunnolla.... ... ...
Sellanen, alku meni biisiä seuraten ja tää loppu sit ihan muuta!
520 sanaa!
En sanonu missään kohtaa selvästi millon tän julkasu alkaa, tästä tää nyt sit lähtee!
Pitäkää kivaa lukiessa, muistakaa jättää kommenttia ja toiveita, tässä näin alussa niitä on helppo vielä toteuttaa! ;)
YOU ARE READING
Love Of Mine 3 // BC One Shots [Olli & Aleksi] [VALMIS] ✔️
FanfictionShotti kirja vaan näille kahdelle! <3 Tässä on myös muut jätkät, siellä täällä Crewiä! Mun Oleksi aivot alko käymään ylikierroksilla ja piti päästä vähän purkaa jonnekki hulluja ideoita ja muita sekopäisiä juttuja! Oleksi ei häviä mihinkään shotti k...