5.Bölüm: Çilen

108 13 2
                                    

Selam

"Bayrak, bir ulusun onurudur. Ne olursa olsun yerlere serilemez ve çiğnenemez."-

Gazi Mustafa Kemal Atatürk

Gazi Mustafa Kemal Atatürk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



5. Bölüm: çilen

VERA

Beyaz örtüyle kaplanan dağlara döndü bakışlarım. Dün gece kar yağmaya başlamıştı ve hala da devam ediyordu

"Yandan yandan " anıl'a bakım güldüm. Mir yalım ve anıl bu soğukta, dağın başında olmamıza rağmen karşılıklı oynuyorlardı.

"Allah'ım sen bana sabır, şu salaklara da biraz akıl ver." Hakan artık çıldırmıştı. Adam haklıydı çıldırmakta, sabahtan beri ikiside durmamıştı.

"Niye öyle diyonuz komutanım"

"Mir yalım siktir git " mir kahkaha atıp oynayarak anıl'ın yanına gitti.

"Oğlum bunlar eğlenceden anlamıyorlar" onlar oynamaya

devam ederken hakan ve Gökay da karargâhla irtibata geçmeye çalışıyordu.

"Yok komutanım iletişim kuramıyorum" kampın kurmuş olduğu düzenek yüzünden irtibata geçemiyorduk kimseyle

"Yapacak bir şey yok asker, bizi aramalarını bekleyeceğiz." Dağ tehlikeli olmasaydı aşağıya inerdik ama çok tehlikeliydi, inerken birimizin düşme ihtimali çok yüksekti.

Kesinlikle düşen mir olurdu. Buraya çıkana kadar yerinde rahat durmadı. Az daha düşüyordu, son anda yakalamıştım yakasından.

Hava fazlasıyla soğuktu, donmak üzereydim artık. Vücudum fazlasıyla titriyordu.

"Hava niye bu kadar soğuk amk "Gökay benim düşündüklerimi sesli bir şekilde dile getirmişti.

"Bilmiyorum asker ama çok bekleyemeyiz 1 saate kadar onlarla iletişim kurmadığımızı fark ederlerse erkenden kurtuluruz, haa... Yok fark etmediler aşağıya ineceğiz ve şehre kadar yürüyeceğiz."

"Yürüyerek inersek 1 haftamızı alır şehre inmek ve içimizde soğuktan donacaklar var" bütün bakışlar bana dönünce kaşlarımı çattım.

"Bana öyle bakmayın şimdide yürüyebilirim sorun olmaz

"Dua edelim ki bizi kurtarmaya gelsinler" Hakan ve Gökay da yanımıza gelip oturdular.

"Agid ateş yakın yoksa donacağız"

2 gündür burdayız ve patlama sırasında erzaklarimizi düşürmüştük. Açlık sorun değildi, çok fazla üşüyordum ve yorgundum. 2 gündür sadece yarım saatlik uykuyla ayaktaydık.

Vera Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin