21.Bölüm: Mahperi

64 5 7
                                    

Selam

Nasılsınız?

Nasılsınız?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


21.Bölüm: Mahperi

MAHPERİ

Teneffüs bitince çocuklar koşuşturarak içeriye girmeye başladılar.

"Yavaş olun birbirinize çarpacaksınız" ama beni dinleyen olmadı. Gülüp öğretmenler odasına çıktım. Gerekli eşyaları alıp sınıfa geri indim.

"Günaydın çocuklar "

"Günaydın öğretmenim"

"Nasılsınız "

"İyiyiz siz?"

"Bende iyiyim "bundan sonra her kafadan ayrı sesler çıkmaya başladı. Ben yoklamayı alana kadar onlar serbestçe istediklerini yaptılar.

"Tamam buraya bak, derse geçiyorum" hepsi birden 'yaaa' demeye başladı.

"Hiç 'yaaa'lamayın ders işleyeceğiz" ben derse başlayınca hepsi sustu.

Dersin sonlarında tekrar çocukları serbest bıraktım. Ben onları izlerken sınıfın kapısı açıldı. İçeriye Hamza bey girdi.

"Abi " Yusuf yerinden kalkıp abisine ilerledi. Hamza bey ise bana doğru gelmeye başladı. İlk toplantıdan beri benim peşimdeydi. Numaramı bulmuştu, bunun için numaramı değiştirip Yusuf'un ailesini eski hatla arıyordum.

"Nasılsınız Mahperi hanım "

"Çok şükür iyiyim siz nasılsınız?"

"Çok şükür bende iyiyim, size bir şey soracağım"

"Tabii buyrun "

"Okul çıkışı boş musunuz?"

"Hayır "

"Neden?"

"Boş değilim ondan Hamza bey"

"Bence boşsunuz "

"Değilim Hamza bey, çıkar mısınız sınıftan "

"Çıkışta sizi bekliyor olacağım "Hamza bey çıkınca öğretmenler masasına oturup düşündüm nasıl kurtulurdum bu adamdan diye, aklıma bir şey gelmişti ama ondan istesem mi bilemiyorum. Sonuçta bana yardım etme zorunda değil. Telefonumu alıp Vera'yı aradım. Ne kadar arasamda telefonunu açmadı. Burcu'yu aradığımda o da açmadı. Çilen'in telefonu kapalıydı. İkilemde kalmıştım acaba onu arasam mı diye, sonuçta burda tanıdığım sayılı kişilerdendi. Bir cesaretle İrfan'ın numarasını aradım. İkinci çalışta telefon açıldı.

Vera Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin