7.Bölüm: Korku

110 13 6
                                    

Selam

Nasılsınız minik askerlerim

"Be soysuz! Namaza durduğun yönü bilirsin de, kıble diye secde edip alnını koyduğun toprağı neden söylemezsin, vatan diye."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



7. Bölüm: korku

BURCU

Vera'nın bizi arabaya bindirmesiyle gaza basıp ordan uzaklaştım. Çilen korkuyla ağlıyor, Mahperi ise sürekli arkasına bakıyordu. Silah sesleri yükselince çilen çığlık atmıştı.

"Çilen sakin ol, eminim ki Vera birini devirmiştir. Ona bir şey olmaz o çok güçlü hem bak aradık ekipler oraya gider birazdan "Mahperi çilen'i kendine çekip sarıldı. İkiside ağlıyordu ama ben ağlamıyordum, en garibi de buydu cehennemin ortasında ağlayamamak. Biraz daha ilerledikten sonra gördüğüm asker arabasıyla durup aşağıya indim.

"Kızlar araçta kalın" asker aracı durunca içinden mir yalım indi.

"Mir "

"Burcu iyi misiniz Vera nerde ?"

"Orda "hakan hızla yanıma gelip önüme çöktü.

"Burcu sakin ol ve düzgünce anlat" kızlar arabadan inince Halil hızla onlara ilerledi.

"Çilen iyi misin ?" Çilen durduramadığı göz yaşlarıyla kafasını iki yana salladı ve Halil'e sarıldı.

"Yemek yiyorduk sonra Vera bir şey belli etmeden çıkışa yürümemizi istedi, bizde hemen kalktık ve çıkışa ilerledik. Sonra sana attığım mesajı atmamı istedi, çıkışa geldiğimizde bizi arabaya bindirip gönderdi. Kendisi orda kaldı, biz giderken silah sesleri duyduk” mir yalım küfür etmeye başlayınca hakan arkasında ki askerlere döndü.

"Siz kızları karargah'a götürün biz de avm'ye gidelim "onlar avm'ye giderken bizde karargah'a doğru ilerlemiştik.

MİR YALIM

Şeref yoksunları bizim önümüze çıkartın  ne diye Vera'ya saldırı düzenliyorsunuz.

Vera Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin