Selam
Nasılsınız?
16. Bölüm:normal bir gün
MİR YALIM
Vera'yı helikopterden indirdik, o sedyeyle hastaneye taşınırken biz albaya selam verdik.
"İyi iş çıkardınız asker, gidip askerinizle ilgilenin ama ilk önce Hakan bana rapor vermen gerekiyor"
"Emredersiniz komutanım" Hakan komutan albaya rapor verdikten sonra hemen hastaneye geçtik, annemler ve diğer herkes burdaydı. Abim beni görünce gülümseyip ayağa kalktı. Hızla birbirimize sarıldık.
"Bak buldun sevdiğini "
"Çok şükür buldum abi " abimden ayrılınca Hilal teyze yanımıza gelip sarıldı.
"Kızımı bana getirdiniz ya Rabb'im ne muradınız varsa versin "
"Amin " dedik hep bir ağızdan, herkesi geçip Vera'yı görmek için odasının olduğu cama yaklaştım. Görüş acıma giren Vera boylu boyunca yatmıştı sedye üzerine, kahve ve kızıla çalan saçları beyaz örtü üstünde dağılmıştı. Bir gün bu görüntüyü kendi odamda kendi yatağımda da görmek isterim (evlilikten bahsediyor benim güzel okurlarım hemen fesat düşünmeyin NEJFMSBFKSMDJ Kendimden biliyorum bir çoğunuz öyle düşündü)
Omuzumda hissetiğim elle kafamı çevirdim. Vera'nın babası Sinan bey bana bakıp gülümsüyordu. Birden beni kendine çekip sarıldı.
"Sağolasın oğlum
"Ne demek efendim bu benim görevim ve Vera'yı orda bırakamazdım."
"Doğru diyorsun kim ister sevdiği kadının şerefsizlerin elinde olsun"
"Ben-"
"Yakup (Vera'nın abisi daha önce isim koymuşsam bile unuttum kusura bakmayın şimdiden) söyledi aranızda bir şeyler varmış "
"Aramızda bir şey var diyemeyiz"
"Ama yokta diyemezsiniz"
"Öyle "
"Zamanla herşey ortaya çıkar sıkmayın canınızı bak şimdi beraberiz kızım burda
"Evet şuan benim için başka hiç bir şey önemli değil. Tek önemli olan Vera " Sinan bey, Hilal teyzenin yanına geçip oturdu. Sinan bey gidince Agid yanıma oturdu.
"Abi "
"Efendim "
"Ben gitsem, şimdi belfü'nün mesajını gördüm. Benim küçük aslan ateşlenmiş dün geceden beri iyi değilmiş "Hakan komutan ve diğerleri de yanımıza gelip Agid'e döndüler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vera
General Fictionbakışlarım mavi gökyüzünü süsleyen bayrağa değdi. biz bu vatan için yaşadik bu vatan için şehit olacağız. bu gökyüzünü süsleyen bayrağın rengine renk katacağız. dağları ayak seslerimiz inletir, gökyüzünü şerefli kanımız süsler, adımız düşmani korkut...