Selam
Nasılsınız?
22.Bölüm: sevgilim
MİR YALIM
Mahperi'yi rahatsız eden adamın yanına iniyorduk ve ben Vera'yı tutamayacağımı, nefes alıp verişinden anlıyordum. Kırmızı görmüş boğa gibi burun delikleri bütün oksijeni içine cekiyordu resmen
"Vera "
"Beni sakinleştirmeye çalışma Mir Yalım" en iyisi susayım ben...
Adamın olduğu nezarethaneye girdiğimizde Vera'yı tutana aşk olsun, adamın üstüne atladı
Lan
LAN VERA ADAMIN ÜSTÜNE ATLADI
Vera'yı adamın üstünden zorluklarla çekip nezarethaneden çıkarmıştım.
"Vera
"Mir bırak beni "
"Lütfen Vera yapma, biliyorum öldürmek istiyorsun, hepimiz istiyoruz ama askeri ceza alırız biliyorsun bu şerefsiz mesleğinden önemli değil" dediklerimden sonra biraz sakinleşti.
Bence dediklerimden değil de, birleşik olan vücudumuzdan dolayı sakinleşti. Ha birde dudağına bıraktığım küçük öpücükten.
"Tamam ama son kez yüzüne cakayım "
Ya kurban olduğum sen bana öyle bakarsan ben seni nasıl reddederim ki
"Tamam ama bir defa "kafasını sallayıp çıkan adamın yüzüne yumruğu geçirip tekrar yanıma dönüp oturdu. Hakan komutan Vera'ya bakıp kafasını olumsuz anlamında sallayıp derin nefes aldı.
Adam bizle uğraşmaktan yoruldu, her gün birimizle uğraşıyor, birde üstüne Burcu'nun tripleri eklenince bombaya dönüştü. Her saniye süre sıfırlanıp patlaya bilir.
Piçin sorgusundan sonra eve geçmiştik. Gözlerimi açamıyordum artık, kendiliğinden kapanıyordu. Kızlar yemek hazırlıyordu, bizim tim ise sohbet ediyordu.
"Mir "kulağıma eğilen Vera'ya döndüm.
"Him?"
"Gel benle " ayağa kalkınca bende onunla beraber ayağa kalktım. Vera kendi odasının kapısını açıp içeriye girdi hemen arkasından ben girdim ve kapıyı kapattı.
"Uykusuzluktan gözlerin kayıyor uzan şuraya da uyu" yatağı düzeltip dolabına ilerledi.
"Geçen ki kiyafetlerin burda "onları da çıkarıp elime verdi (lütfen yanlış anlamayın)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vera
General Fictionbakışlarım mavi gökyüzünü süsleyen bayrağa değdi. biz bu vatan için yaşadik bu vatan için şehit olacağız. bu gökyüzünü süsleyen bayrağın rengine renk katacağız. dağları ayak seslerimiz inletir, gökyüzünü şerefli kanımız süsler, adımız düşmani korkut...