Selam
Nasılsınız ?
26. Bölüm: Anais
VERA
Gözlerimi açtığımda hastane odasındaydım. Birkaç dakika ne olduğunu anlamaya çalıştım. Daha sonra olaylar bir-bir aklıma düştü. Saldırıya uğramıştık ve hepimiz vurulmuştuk.
Tim iyi mi
Mir Yalım nerde
Uzandığım yerden zorlukla kalkıp kapıyı açtım.
"Vera kızım " annemin sesiyle ona döndüm. "Kızım uyanmışsın"
"Anne timim nerde Mir Yalım nerde ?"
"İyiler kızım mera-"
"Görmeden inanmam, nerdeler "
"Kızım dur daha yeni kalktın"
"Yeni kalkmam umrumda değil ana, kardeşlerim ve Mir Yalım nerde ?"
"Bekle deli kız bekle " annem beni kolumdan tutup ilerletti. Bir odanın önüne gelince annem kapıyı çalıp içeriye girdi.
"Agit oğlum "
"Gelin Yasemin teyze " annem kapıyı açınca hızla içeriye girdim. Agit ayağa kalkmaya çalışınca izin vermeyip uzanmasını söyledim.
"İyi misin agit "
"İyiyim komutanım siz neden ayaktasiniz"
"Durduramadım ki oğlum "
"Hepimiz iyiyiz komutanım"
"Olsun agit ben kendim göreceğim" ordan çıkıp Gökay'ın odasına girdim. Uyuyordu sanırım çünkü annem onun çoktan uyandığını söylemişti. Ordan çıkıp Halil'in yanına geçtim o da uyuyordu hemen yan koltukta Çilen yatıyordu. Çilen'in üstünü örtüp ordan da çıktım. Daha sonra İrfan'ın odasına girdim. İrfan ve Mahperi konuşuyorlardı, beni gören İrfan ayağa kalkmaya çalıştı.
"Uzan asker uzan nasılsın?" Mahperi gelip bana sarılmıştı. Ona sarılıyken İrfan'a döndüm
"İyiyim komutanım siz?"
"Çok şükür iyiyim, size bakmaya geldim "
"Biz iyiyiz de komutanim Hakan komutana baksanıza doktor o daha kritik demiş ve kimse bize bir şey söylemiyor." Hızla İrfan'ın yanından çıkıp Hakan komutanın olduğu yoğun bakıma ilerledim. Burcu yoğun bakımın kapısında oturmuştu. Beni görünce yanıma yaklaşıp ilk önce sarıldı sonra kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vera
Fiksi Umumbakışlarım mavi gökyüzünü süsleyen bayrağa değdi. biz bu vatan için yaşadik bu vatan için şehit olacağız. bu gökyüzünü süsleyen bayrağın rengine renk katacağız. dağları ayak seslerimiz inletir, gökyüzünü şerefli kanımız süsler, adımız düşmani korkut...