13.Bölüm: neredesin Vera

93 12 16
                                    

Selam

nasılsınız ?

nasılsınız ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

13.Bölüm: nerdesin Vera

VERA

Son kez çantamı kontrol edip salona geri döndüm. Kızlar ayağa kalkıp yanıma geldiler

"Dikkat et Vera"

"Tamam kızlar, sizde dikkat edin ben yokken, birazdan diğerleri de gelir " dememle kapı çaldı.

"Ben bakarım " Çilen kapıyı açmaya gitti. Birkaç dakika sonra Hakan komutan ve diğerleri içeriye girdi. Burcu Hakan'a ilerleyip dikkatli olmasını söyledi.

"Dikkat edin kendinize, sağ salim gidin sağ salim geri gelin"

"Dikkat ederiz, sizde edin biz yokken bir şey olursa albay'ı arayın" kızlar kafasını salladı. O sırada salona Mir Yalım girdi. O günden sonra iş vakitlerinde aramızda büyük bir duvar oluştu, iş dışında hala eski Mir Yalım'dı.

"Gitmemiz gerekiyor komutanım"

"Allah'a emanetsin" İrfan, mahperi'ye dönüp gülümsedi.

"Sizde" Hep beraber evden çıkıp karargah'a geçtik, ordan da helikoptere binip görev yerine geçtik

"İnişe geçiyoruz komutanım"

"Anlaşıldı asker, herkes dikkat etsin vurulan olursa yakarım askerliğini "

"Emredersiniz komutanım" helikopterden inip kayalık alanda yavaşça ilerlemeye başladık.

Bazı hayatlar vardır çok sıkıcı olduğu için şikayet ederler ve bazı hayatlar vardır ki ölüme yol açsa bile kutsal sayılır, sıradan bir hayat istemezdim ama şikayet edilmesi, bana saçma geliyor. Tabii ki herkesin hayat anlayışı farklıdır ama bana saçma geliyor, bazen sosyal medyada görüyorum, yanımda keleş var diye birbirini ölümle tehdit eden çocuklar, üstlerinden mermi geçmemiş çocukların birbirini tehdit etmesi komik geliyor, başka bir videoda erkekler kızlara, kızlar erkeklere laf atıyor, herkes özgürdü hani ? Neden bizim ülkenin gençleri nefretle dolu, neden bizim ülkenin kızları hemcinslerini aşağılıyor, neden bizim ülkenin erkekleri kendine adam diyenleri kadınları aşağılıyor, bazen düşünmüyor değilim; ben böyle gençleri olan bir vatana mı hizmet ediyorum, bize düşman lazım değil düşman bizim içimizde, büyük bir olay olunca para için insanlığını satan bir milletin mi askeriyim ben? Neden böyle bir millete hizmet ediyorum diye soruyorum bazen, sonra bu milletin, bu vatanın bizim için ne kadar değerli olduğunu hatırlıyorum tekrar susuyorum ama o suskunluk içimde bir çığlığa dönüşüyor. Durup mola verdiğimiz zaman oturup bunları düşündüm. Yanımda hissetiğim hareketlilikle soluma döndüm. Mir bana gülümsüyordu, elinde ki çayı bana uzattı.

Vera Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin