23.Bölüm : kuzey ırak

59 7 3
                                    

Selam

Nasılsınız?

Nasılsınız?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

23. Bölüm: Kuzey ırak

VERA

gecenin en koyu vakitlerinde bizler ayaktaydık. Görev vakti gelmişti. Çokta oturmuştuk zaten, artık göreve çıkmamız gerekiyordu ve o gün gelmişti. Görevimiz gene zorlu bir görevdi. Sınır dışında, kuzey Irak'ta olacaktık, herkese veda edip çıkmıştım evden, belki gelemет diye dönüp dönüp tekrar baktım o eve, evin içerisinde yaşayanlara...

Karargâhtan içeriye girip harekât odasına yöneldim. Beni gören birkaç asker selam verip işlerine geri döndüler. Harekât odasına girdiğimde yorgun yüzlerle karşılaştım.

"Hoş geldin üsteğmen"

"Sağolun albayım " selam verip yerime oturdum.

"Göreviniz kuzey Irak'ta, terör örgütünün cirit attığı o noktada görev yapacaksınız, göreviniz en az 6 ay sürecek belki 1 yıl belki 2 yıl sürecek" bakışlar Agid'e döndü, gülüp sorun yok anlamında kafasını iki yana salladı.

"Eksik geri gelmeyin " albay odadan çıkınca Hakan komutan bize döndü.

"Bombaları patlatmaya çalışacaklar görevimiz onları durdurup bombaları ele geçirmek" ekranda bir görüntü belirdi

"Sc216 kendisi büyük bir patlama yaratacak roket, onların eline geçmeden almayız yoksa bu bizim için büyük bir kayıp olacak"

Harekât odasından çıkıp eşyalarımızı alıp, helikoptere

ilerledik, bakışlarım Mir Yalım'a döndü, ona baktığımı

hissetmiş gibi bana dönüp gülümsedi. Helikoptere binince

Mir Yalım yanıma oturdu.

"Eve geri dönünce ailelerimize söyleyelim diyorum"

"Olur" diyip kafamı omuzuna yatırdım. Gökay kafasını kaldırıp bize baktı ve gülümsedi. Tekrar kafasını cama çevirdi ama yüzünde ki gülümseme solmadı.

"Neye gülüyorsun" diye sordu Agid Gökay'a doğru.

"Anılla iddiaya girmiştik" yüzümüzdeki gülümseme buruklaştı.

"Ne iddiası ?" Diye sordu hakan komutan

"Anıl bana bir gün büyük bir göreve çıkacağız ve o görevde Vera kendi isteğiyle kafasını Mir Yalım'ın omuzuna koyacak elleri birleşmiş olacak dedi. Bende bunun asla olmayacağını söylemiştim. Gene haklı çıktın kardeşim sen görmeyi çok istedin ama nasip değilmiş, Vera komutan ve Mir Yalım bərabər oldular " gülümsemem daha da buruklaştı, gözlerim doldu. Anıl bizim hayatımızın her anındaydı. Ondan bahsetmediğimiz tek bir zaman bile yoktu, zor geliyordu onsuz olmak, daha sonra kimse konuşmadı, 5 saatin ardından helikopter yere iniş yaptı. İran askerleri bizi karşılamaya gelmişlerdi. Helikopterden inince Hakan komutan ve Mir Yalım onlarla konuşmaya başladı.

Vera Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin