Selam
Nasılsınız?
8. Bölüm: Halil ve Çilen
VERA
Hastaneden çıkmıştık ve şuan bizim evdeydik. Annemler ve yengemler 1 hafta daha kalmayı düşünüyordu. Ben, Burcu ve Mahperi için sorun yoktu ama çilen biraz korkuyordu. Arabada gelirken çilen'i anlatmıştım, abim ve babam gece geri döneceklerini söylemişlerdi, ikisinin de işleri vardı. Annemler de çilen'e soru sormayacaklarını ve sıkmayacaklarını söylediler. Pek inandırıcı gelmedi ama yapacak bir şey yoktu.
"Annem yerin rahat mı ?"
"Rahat anne ama acıktım bir şeyler yesem çok iyi olacak
"Mahperi ve yengen hazırlıyor" biz annemle konuşurken çilen salona girdi. Onun girmesiyle kapı çaldı.
"Ben bakarım "çilen kapıya bakarken annem bana döndü.
"Valla anne ben kimseyi beklemiyordum. Belki babamlardır."İçeriye Mir Yalım'ın annesi girince uzandığım yerden doğruldum.
"Selamün Aleyküm"
"Aleykum selam " diye karşılık verdi annem
"Kalkma kızım uzan ben duyunca gelip bir bakayım dedim. Böyle habersiz de geldim ama "
"Olurmu öyle şey iyi yaptınız"
"Oğlum söyleyince çok üzüldüm, şerefsizler o kadar insanın içinde yaptılar."
"Ne beklenir ki onlardan " annem ve Yasemin teyze tanışmışlardı. Annem, Yasemin teyzenin Mir Yalım'ın annesi olduğunu öğrenince bana dönüp gülmüştü. Demiştim işte ağızlarından düşmem diye.
"Ee Mir oğlumun yavuklusu falan yok mu ?”
"Nerde olsun ve hilal kendini işine vermiş"
"Bizim kızda öyle "annem gülümseyince Yasemin teyzede gülümseyip bana döndü.
"Mir yalımla da çok yakışıyorsunuz" Yasemin teyzenin dediğiyle içtiğim su boğazımda kaldı.
"Helal kız helal "
"Bileydim böyle heycanlanacaksın söylemezdim." Annem, Yasemin teyze, yengem ve kızlar kahkaha atınca sinirle gözlerimi kapattım. Sabahtan beri dalga geçiyorlardı. Oturduğum koltuktan kalkınca annem de kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vera
General Fictionbakışlarım mavi gökyüzünü süsleyen bayrağa değdi. biz bu vatan için yaşadik bu vatan için şehit olacağız. bu gökyüzünü süsleyen bayrağın rengine renk katacağız. dağları ayak seslerimiz inletir, gökyüzünü şerefli kanımız süsler, adımız düşmani korkut...