Prolog

112 4 0
                                    

Szokujące newsy o wschodzącej gwieździe rocka!

CASTOR FORD SCHODZI ZE SCENY?

UKAZUJEMY PRAWDZIWE OBLICZE CASTORA FORDA!

Castor Ford kompletnie zniszczony przez media. Czy to już koniec jego kariery?

Gwiazdor przyłapany na mocno zakrapianej imprezie!

Kryzys nowego idola - Czy doniesienia okażą się prawdziwe?

Castor Ford na komisariacie! [ZDJĘCIA] Mamy swoje podejrzenia!

POWAŻNE ZARZUTY WOBEC FORDA!

Nagłówki artykułów portali plotkarskich krzyczały o Castorze Fordzie, któremu właśnie zrujnowano karierę.

Dotychczas myślałem, że żyjemy już w czasach, kiedy większość osób sceptycznie podchodzi do takich afer, jednak boleśnie przekonałem się, że nie do końca. Ludzie lubią plotki, lubią, kiedy coś się dzieje, czują satysfakcję, kiedy dostarcza im się gamę przeróżnych emocji. Najciekawiej jest wtedy, gdy wybucha skandal związany z osobą, wzbudzającą pewne kontrowersje już od samego początku.

Wciąż nie miałem pojęcia, kto postanowił zniszczyć mi życie. Miałem kilku podejrzanych, którym moje odejście byłoby bardzo na rękę, ale nie posiadałem żadnych dowodów. Nie miałem siły ani ochoty prowadzić śledztwa. Biegałem tylko po komisariatach i po prawnikach, wydając przy okazji masę forsy. I kiedy już pojawiała się nadzieja, że ten cały koszmar wreszcie się kończy, wtedy pojawiał się kolejny chamski artykuł, ktoś znów zaczepiał mnie na ulicy i obrzucał mnie najgorszymi wyzwiskami, a skądś zaczynały wypływać niepokojące informacje. Czułem, że jestem skończony.

Nie było mowy o powrocie na scenę. Moje marzenia legły w gruzach i nie pozostało mi nic innego, jak tylko się z tym pogodzić. Wiedziałem, że co bym oficjalnie nie powiedział, wyszedłbym na jeszcze gorszego idiotę. Po wielu przemyśleniach uznałem w końcu, że czas się poddać.

Nazywam się Castor Ford i jestem przegrywem, to trzeba stwierdzić. Ale może tak już miało być.


***

W końcu zebrałam się, by opublikować tu moje nowe opowiadanie. Wcześniej publikowałam już na Wattpadzie, ale używałam innego profilu. Teraz chciałam wrócić tutaj, by zacząć od nowa.
Ostrzegam, że początek może być nieco nudny, ale obiecuję, że potem akcja się rozkręci <3


Two VoicesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz