-31-

535 23 1
                                    

- Naszym dzisiejszym gościem, jest młoda influencerka znana z grupy Genzie. Jest jedną z największych YouTuberek w Polsce oraz udziela się dużo na Instagramie. Zapraszam Marię Wiśniewską - Przedstawiła mnie dziennikarka która siedziała tuż mnie na kanapie.

- Witam wszystkich bardzo serdecznie - Uśmiechnęłam się i poprawiłam lekko jasnoniebieską marynarkę, dzisiaj postawiłam na jasnoniebieski garnitur. Nie lubię się zbytnio odwalać na wywiady czy na spotkania, ale uznałam że trochę ładnie można się ubrać. Szczególnie że to mój pierwszy wywiad od paru ładnych miesięcy.

- Może zacznijmy odrazu od pytań, bo podejrzewam że chcesz szybko wrócić do dzieci - Uśmiechnęła się lekko dziennikarka.

- Tata dobrze zajmuje się dziećmi, więc podejrzewam że trochę czasu będziemy miały dzisiaj - Zaśmiałam się i poprawiłam moje rozpuszczone włosy.

- To może zacznijmy od tego. Bo wy tego nie ukrywacie, ale tatą twoich dzieci oraz twój aktualnie partner to Mortalcio. Czyli były chłopak Kartonii. Bałaś się rekacji internautów? - Zadała bardzo ładne pytanie dziennikarka, dużo siedziałam i myślałam nad tym pytaniem kiedyś. Więc prosto było mi odpowiedzieć.

- Bałam się, w końcu długo to ukrywaliśmy. Co trzeba zaznaczyć było bardzo męczące, bo ciężko wyjść na spacer tak by nikt nie zauważył. Albo wyjść do sklepu, tak by nikt nie wiedział albo do restauracji. Gdy wstawiłam post, pojawił się także hejt którego się spodziewałam. Ale i tak strasznie mnie zabolał, choć tego nie pokazywałam. Bolało mnie to, bolały mnie słowa że "złapałam Patryka na dzieci" czy że odbiłam go Wice - Odpowiedziałam lekko przygnębiona myśląc o tym, taki temat szczerze boli.

- Z tego co widać na waszych sosial mediach, to Wika was szczerze wspiera - Stwierdziła dziennikarka a ja się szeroko uśmiechnęłam.

- Tak. Nigdy nie była zła, czy wściekła na całą sytuację. Wika była nawet jedną z pierwszych osób które dowiedziały się o ciąży i kto jest ojcem. Więc między mną i Wiką jest wszystko w porządku, tylko ludzie próbują budować narracje której nie ma.

- Ty jako mama, dość małych dzieci, ale nadal mama. Co uważasz o teraz głośnej sprawie PandoraGate? - Zadała pytanie a mnie lekko zdziwiło pytanie, nie spodziewałam się że ja dostane to pytanie.

- Uważam że cała sytuacja jest obrzydliwa, nie wyobrażam sobie zrobienia dziecku krzywdy a nawet żeby o tym pomyśleć. Ale to co może najbardziej trafia w ciebie jako rodzica, choć moje dzieci nie są w tym wieku, to wyobrażenie sobie że to twoje dzieci padną ofiarą takiej osoby. Daje to też dużo do myślenia. Wiadomo wszystkie screeny, filmy, głosówki etc. są karygodne i obrzydliwe i mam nadzieje że osoby które za tym stoją, zostaną odpowiednio ukarane. Ale w mojej głowie pojawiły się pytanie "Gdzie byli rodzice?". Nie wyobrażam sobie pozwoleniu mojej córce w przyszłości picie alkoholu w wieku 14 lat, czy że spotka się z jakimś mężczyzną o wiele lat starszym. Więc moje pytanie w tym wszystkim brzmi "Gdzie byli rodzice?".

- Ty jak byłaś młoda pisałaś z starszymi twórcami?

- Nigdy. Byłam zapatrzona w brata, gdzie ja bym pisała z innymi twórcami. Chciałam zawsze być jak Karol, ba, ja nawet YT nie oglądałam. Oprócz odcinków brata oczywiście.

- Dużo zawdzięczasz bratu?

- Wszystko zawdzięczam bratu... - Lekko się wzruszyłam - To on mnie wyciągnął z dołka psychicznego, dzięki niemu jestem ty gdzie jestem.

- A Patrykowi?

- Patryk pokazał mi co to prawdziwa miłość. Patryk to najwspanialszy tata dla moich dzieci, o jakim mogłabym sobie pomarzyć. Patryk... Patryk jest po prostu wspaniały.

- Widzę jak promieniejesz na samą myśl o nim.

- Zgadza się.

- Poinformowaliście o swoich zaręczynach. Kiedy ślub?

- Szczerze mówiąc, mamy już datę. Ale nie chcę jej mówić, by nie zepsuć tego dnia. Chcemy by była tam wyłącznie rodzina i przyjaciele, nie chcemy żadnego medialnego rozgłosu. Chcemy by ten dzień był po prostu nasz.

- Uważasz się za dobrą mamę?

- Staram się być najlepszą możliwą mamą dla moich dzieci. Czas pokaże czy spełniłam się w tej roli.

- Oprócz związku z Patrykiem, żadnych dram nie miałaś. Jak to się dzieje?

- Staram się żyć swoim życiem. Nie crossuje się z innymi influencerami, oprócz tych z Ekipy. Wiadomo przyjaźnie się z innymi także, ale nie pokazuje tego medialnie. I nie promuje żadnych skamerskich marek. Staram się unikać dram jak ognia, nawet nie chodzi o mnie a o wszystkich w okoł mnie.

New start | MortlacioOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz