- To był fajny dzień - Stwierdziłam patrząc na Patryka gdy to otwierałam drzwi do mieszkania, właśnie wracaliśmy z obiadu z Lokiem, Świeżym i Fifim.
- Było fajnie - Stwierdził z lekkim ale wymuszonym uśmiechem.
- Coś ty taki? - Zapytałam i weszliśmy do mieszkania.
- Ja? Nie - Odpowiedział dziwny i pobiegł na górę, lekko zgupiałam lecz nie chciałam dłużej nad tym myśleć. Idąc do pokoju ktoś zaczął do mnie dzwonić, zaskoczona wzięłam telefon i spojrzałam że to była Kasia. Zdziwiłam się.
- Cześć Kasiu - Odebrałam telefon i zaczęłam szukać ubrania na przebranie, ponieważ przydałoby się umyć po padlu.
- Cześć Marysia, będziemy nagrywać odcinek, a że wiem że ty lubisz sobie poimprezować; chciałabyś ze mną, Kinią i Patrykiem pojechać na osiemnastki? - Zapytała Kasia a ja rzuciłam jakieś ubrania na łóżko.
- Chodź z nami! - Krzyknęła tam gdzieś w tle Kinga, ta trójca już nagrała taki odcinek, widziałam że zajebiście się bawili. Teraz i ja będę mogła się pobawić z nimi, zgadzam się? Of course!
- Wchodzę w to! Potrzebuje tego - Powiedziałam podjarana pomysłem, wreszcie się będę mogła wybawić! Nie świętowałam nigdy mojej osiemnastki, więc mogę pójść poświętować osiemnastki kogoś innego. Z zajebistymi ludźmi!
- No to zajebiście! Zgadamy się jutro jakoś, z resztą Patryk ci pewnie coś opowie - Powiedziała i po chwili rozmowy się rozłączyła. A ja poszłam po prysznic, ciekawi mnie jak to że pójdę na tę imprezę się przyjmie... Przestań! Muszę zacząć myśleć o sobie a nie wszystkich wokół, i o tym co ludzie będą myśleć. Mam prawo by się fajnie bawić. To jest robione dla fun'u, żebym to ja się dobrze bawiła a nie widzowie. Po wzięciu prysznica i ogarnięcia się, zeszłam na dół do salonu gdzie bawiłam się z Jaggerem. On był miłością od pierwszego wejrzenia, jak go zobaczyłam to widziałam że muszę go mieć. Po prostu zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia.
Magwis: Znajdź większego słodziaka na tym zdjęciu😘😝
Komentarz
Swiezy_bartek: Jejuuuu Jaggerek🥺
Magwis: Ten się w moim psie zakochał😝Kartonii: Oboje to takie same słodziaki😍🤭
Magwis: Wikusia❤️🔥Wersow: Jagger i mama🥺
Magwis: Czekamy na odwiedziny ciociFrizoluszek: Siostra i brat
Magwis: A Jagger to nie moje dziecko?😝Hi_hania: Cute🤩
Magwis: Ty😘Mortalcioyt: Jaggerek to król👑
Magwis: Przemek.pro się pewnie zgadza?
Przemek.pro: Jagger to taki król że to koniecFusialka: Kto ci robi tak zajebiste foty?
Magwis: Moja słodka tajemnica🤫
Wujekluki: No to TikTok zwariuje
Magwis: Szefunio się martwi😝
CZYTASZ
New start | Mortlacio
FanficNowy start roku 2023 przynosi wiele zmian w Genzie; wyprowadzka, rozstanie, nowa miłość... W tym wszystkim siostra Karola Friza Wiśniewskiego, która musi uważać przed skandalami by nie pociągnąć za sobą brata.