One Piece - Roronoa Zoro

1.2K 15 0
                                    

"Korsan korsandır."

"Bir gün seni kesinlikle öldüreceğim." (Zoro Luffy'e)

"Haritayı ezberledim, sağa gidiyorum."

"Hayatın dolambaçlı yolu kötü değildir." 

"Melek ya da şeytan dünya adımı bilecek."

"Utançla yaşamaktansa, ölmeyi tercih ederim."

"Anladık, tamam! Ne yapacaksanız yapın artık!"   

"Bunlara ne tarz bir yalan söyledin sen Usopp... "    

"Hayat seni itip kakmaya başladığında sende onu it." 

"Siz çocukları durdurun! Onun icabına ben bakarım." 

"Sanırım Taş, Kağıt, Makas oynamalıyız. O zaman kaybeden elini keser."

"Daha önce hiç eti çok sert olduğu için bir hayvanı ısıramadığın oldu mu?" 

"Bir daha asla kaybetmeyeceğim, bu senin için uygun mu, korsanlar kralı?"

"... Ölürsem, buraya kadar dayanabilecek bir adam olduğum anlamına gelir... " 

"Geçmişte kaç tane kılıç ustasıyla dövüştüğün önemli değil. Benimle hiç karşılaşmadın."

"Adalet senin için önemli olabilir, ama bu yolda senin adaletinden daha önemli şeylerimiz var."  

"Dünyadaki en büyük kılıç ustası olmaya karar verdiğimde hayatımı çoktan bir kenara attım." 

"Bu sizin şakacı kaderinizin bir sonucu kaderinizden nefret ediyordunuz? Bende kaderinizin azraili oldum" 

"Kahraman olmak istemiyorum. Bir kahraman Sakesini başkalarıyla paylaşır sakelerin hepsi benim olmalı!"

"Dünya seni itip kalktığında, ayağa kalkmalı ve sende itmelisin. Sadece mazeretler uydurarak bir şey yapamazsın."

"Dünya sana karşı iyi davranmadığında bununla başa çıkabilmelisin. Bahaneler yaratarak Dünya'nı kurtaramazsın!" 

"Bunu sakın unutma! Hasır şapkalar, sadece hasır şapka Luffy ve tanrı Usopp'tan ibaret değil. Ben dünyadaki en iyi kılıç ustası olacak olan adamım"    

"Daha önce böyle hissetmiştim. Dünya sağır edercesine sessizleşiyor, kulaklarımda yankılanan kalp atışımı duyabiliyorum. Bu gerçekten... Ölümün eşiği olmalı."

"Beni gerçekten küçümsedin, kar kadın. Beni yenemeyeceğini anladığında kaçıp gitmeliydin. Tabii ki kesmek istemediğim şeyler var ama hiç daha önce asla ısırmayacağına emin olduğun bir vahşi hayvanla karşılaştın mı? Çünkü ben karşılaşmadım"

Anime ReplikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin