"Ero-Sennin"
"Ben Hokage olacağım!"
"Arkadaşını kurtaramayan biri Hokage olamaz..."
"Eğer yapamam diyorsan, hiçbir şeye ihtiyacın yok demektir."
"Asla pes etmem. Asla sözümden dönmem. Bu benim ninja yolum!"
"Sürekli ağlayarak bir trajedinin baş kahramanı olacağını mı sanıyorsun?"
"Bir şeyler değişti; biraz önce ezberlenmesi zor bir çok ismi bir anda öğrendim."
"Ben onu senin gördüğünden daha fazla kardeş olarak görüyorum!" (Uzumaki Naruto - İtachi'ye diyor)
"Sasuke'yi kurtaramadım... Gaara'yı kurtaramadım... Üç yıl boyunca çok sıkı çalıştım, yine de hiçbir şey değişmedi."
"Konoha'nin Hokage'sinin bu tip heriflerle uğraşmasının bir manası yok..Gidin ve bir bardak çayın tadını çıkarın..."
"Tsunade Obaa-chan'a söz verdim; 'Hokage olana kadar ölmeyeceğim' diye. İşte bu yüzden bana bu kadar güveniyor."
"Hayatımda bir kere her şeyimi kaybettim. bir kere daha değer verdiğim birinin gözlerim önünde ölmesini istemiyorum."
"Eğer ikimizde ölürsek ne sen bir Uchiha'lı olacaksın , ne de ben Kyuubi'nin Jinchuriki'si olacağım. İkimizde tüm acılarımızdan kurtulacağız. Ve nihayet öteki dünyada birbirimizi anlayabileceğiz."
"Mevzu bahis dostlarımsa her türlü acıya göğüs gerebilirim demeye çalışıyorum. Onlardan vazgeçmeye hazır olduğum anlamına gelmiyor bu! Bencilce görülebilir, buramda hiçbir dostumun kalmaması benim için çok daha acı verici olur!"
"Eskiden, Sasuke'ye katlanamazdım; ikimizin de ailesi yoktu, ama o sınıfın en iyisi, ben ise en kötüsüydüm. Ama onunla birlikteyken gerçekten çok eğlendim. O beni diğer herkesten daha fazla kabul etti: Sasuke benim arkadaşım. Sonunda bağ kurabildiğim birisi..."
"Belki ailemi tanımadım, ama İruka-sensei ile geçirdiğim zamanlar bir babayla geçen zamanlar gibiyse.... Seninle geçirdiğim zamanlar Sasuke... Bir kardeşle geçirilen zamanlar gibiyse yanılıyorsun.... Benim bir ailem var ve ailemin dağılmasına izin vermeyeceğim."
"Kollarımı koparırsa, onu ölümüne tekmelerim. Bacaklarımı koparırsa, ölümüne ısırırım! Başımı koparırsa, ölümüne gözümü dikip bakarım! Gözlerimi söküp çıkarırsa, mezarımdan onu lanetlerim! Paramparça bile olsam, Sasuke'yi Orochimaru'dan geri alacağım!"
"İçinde kuyruklu bi yaratıkla yaşamak... O kadar da kötü değil. Kendine hiç kimse diyebilirsin, savaş başlatabilirsin, ama senin bu "işe yaramaz" diye nitelendirdiğin dünyada bile senin yalanlarına kimse kanmıyor. Maskeni değiştirebilirsin, kendine istediğin ismi takabilirsin, ama sen hala sensin ve sadece bir insansın...Şu maskeyi yüzünden sök..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Replikleri
AléatoireHerkesin kalbine, en çokta ruhuna dokunan bir söz vardır, bu mübarek camiyada. Kimisi Naruto olmak ister, kimisi İchigo... Ama mutlaka bu aileden biri olmayı istemişsinizdir. Fazla umutlanmayın, öyle bir dünya yok. Bunun yerine size onların duygul...