"Ittsyugoo!" (Neliel)
"Nande Monai." (Nova)
"Neeeee-saaaaan!" (Kon)
"Kisama!" (Kuchiki Rukia)
"Nanao-Chan" (Kyouraku Shunsui)
"Itchy" "Maki-Maki" "Ken-Chan" (Yachiru)
"Fedakarlık olmadan dünya olmaz." (Hallibel)
"Hayat bir tekerlekse biz de içindeki çarklarız." (Kuchiki Rukia)
"Sen sevdiğim kadının korumak için hayatını verdiği adamsın." (Isshin Kurosaki)
"Savaşlarda kesinlikle yapmaman gereken bir şey vardır: Yalnız ölme." (Kaien Shiba)
"Kullandıkları kılıçtan korkmayanların kılıç kullanma hakları yoktur." (Hisagi Shuuhei)
"Tüm dalgalar benim kalkanım olun, tüm yıldırımlar benim kılıcım olun." (Sogyo no Kotowari)
"En büyük taktiklerini kullanmaya başladığında asıl en büyük tehlikedesin demektir." (Hitsugaya)
"En büyük taktiklerini kullanmaya başladığında asıl en büyük tehlikedesin demektir." (Hitsugaya T.)
"Adım Grimmjow Jaggerjack, adımı unutma; sadece bir daha duymamak için dua et." (Grimmjow Jaggerjack)
"Hele bir ayağa kalkmayı dene, hele peşimden gelmeyi dene... Ben... Ben seni asla affetmeyeceğim!" (Kuchiki Rukia)
''Kendini bir halt sanma velet.Sahip olduğun güç ile gerçekten de beni kesebileceğini sanıyor musun?'' (Yamamoto Genryusai)
"Kalplerimiz bedenlerimizde değildir. Bir şey düşündüğümüzde veya birini umursadığımızda, orası kalplerimizin doğduğu yerdir." (Kaien Shiba)
"Yarın bir yılan olup insanları yemeye başlayınca insanları yediğin o ağzın ile beni sevdiğini haykırsan ben bugünkü gibi seni sevdiğimi söyleyebilir miyim ki?" (Ichimaru Gin)
"Bir numara olamayacağım ama 'Denememeliydim' şeklinde de hiç düşünmedim.Sonuç iyi olmasa bile sanırım sadece elinden geleni yaptıktan sonra anlayabileceğin bazı şeyler var." (Kurosaki Tatsuki)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Replikleri
RandomHerkesin kalbine, en çokta ruhuna dokunan bir söz vardır, bu mübarek camiyada. Kimisi Naruto olmak ister, kimisi İchigo... Ama mutlaka bu aileden biri olmayı istemişsinizdir. Fazla umutlanmayın, öyle bir dünya yok. Bunun yerine size onların duygul...