"OROOOO?" (Himura Kenshin)
"Ölecek bir kişinin adımı bilmesine gerek yok." (Hiko Seujiro)
"Doğanın temel kanunu: güçlü yaşar, zayıf ölür." (Shishio Makoto)
"Gökyüzü ne kadar uzakta olursa olsun açık ve berrak olmalıdır" (Gentatsu Takatsuki)
"Ölünün istediği intikam değildir. Hayatta kalanların mutluluğudur." (Himura Kenshin)
"Çağlar kılıçlarla değil, onları kullanan insanlar tarafından yaratılır." (Himura Kenshin)
"İstediğin her vakit ölebilirsin. Gerçek cesaret isteyen ise yaşamaktır." (Himura Kenshin)
"Kılıcının ucunda sadece kendi hayatın değil, koruduğun kişinin hayatı da vardır." (Himura Kenshin)
''Kılıç silahtır. Kılıç teknikleri öldürmek içindir.Hangi kelimelerle süslersen süsle,gerçek bu.'' (Hiko Seijurou)
"Kaçamazsın. Bu çok öldürmüşken kandan kaçamazsın. Sadece hep kılıçla yaşar ve onunla ölürsün!" (Himura Kenshin)
"Eğer etrafta 100 kişi varsa, aşkın da 100 çeşidi var demektir. Aşkın hiçbir zaman kesin bir çeşidi yoktur." (Okina)
"Bence mahzuru yok. İyilik ve kötülük hakkında düşünmek anlamsız. İyilik kazansa bile, sonunda kötülüğe dönecektir. Dünya böyle işler." (Ren)
________
Kenshin: Okubo-san, on yıl öncesine göre çok bitkin görünüyorsun.
Okubo: Yeni bir devri geliştirmek, eski bir devri yıkmaktan çok daha zor. Nedeni bu._______
Kenshin: Shishio, hitokirilerin zamanının uzun süre önce bittiğini hatırlamalısın.
Shisiho: Mugenjin'i kullandığım sürece bu devir bitmeyecek.
Kenshin: Hayır. Bu sakabata kılıcını elime aldığım gün bitti.______
"Aku... Soku... Zan... Bir köpeği yemekle, bir insanı parayla yetiştirirsin. ama, hiçbir insan bir Mibu kurdunu yetiştiremez. Geçmişte de... şimdi de... Shinsengumi, Shinsengumi'dir. Kurt, Kurt'tur. Ve bir Hitokiri, Hitokiri!" (Hajime Saito)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Replikleri
РазноеHerkesin kalbine, en çokta ruhuna dokunan bir söz vardır, bu mübarek camiyada. Kimisi Naruto olmak ister, kimisi İchigo... Ama mutlaka bu aileden biri olmayı istemişsinizdir. Fazla umutlanmayın, öyle bir dünya yok. Bunun yerine size onların duygul...