Samurai Champloo

293 5 0
                                    

"Zaman ok gibi uçup gider."

"Nefret daha fazla nefret getirir."

"Ölüm arkasında güzel ceset bırakmaz."

"Duygular olmasa bu dünya karanlıkta kaybolurdu."

"Güçlü tarafından yenilmek zayıfın kaderinde vardır."

"Hiçbir ölüm ardında güzel bir ceset bırakmaz." (Okuru)

"Ölmeye hazır değilsen onu (kılıcı) takıp dolaşmayacaksın."

"Dünya büyük bir yer. Senden daha iyisi her zaman vardır."

"Bu dünyada iki çeşit insan vardır. Yönetenler ve yönetilenler."

"Ne kadar incinirsen incin aşkın eğlencesi acısından fazladır. "

"Yılanbalıkları kadınlar gibidir. Zor kullanırsan hemen kaçarlar."

"Bir aptal, her zaman aptal olarak mı kalmalı? Sakın cevap verme!"

"İyi dinle, bütün erkekler aptaldır, bu yüzden ipleri baştan eline al."

"Ancak zor zamanlarda kimin gerçek arkadaşın olduğunu öğrenirsin."

"Duyguların arasında kıskançlık, insanı ele geçiren en güçlü duygudur."

"Yaşamak için diz çöküp sana yalvarmam gerekiyorsa ölmeyi tercih ederim." (Mugen)  

"Güvensizlikle başlayan herhangi bir birlikteliğin yürüyebileceğini söyleyebilir misin?"

"Geçmişe baktığınızda göreceksiniz ki moda her zaman en boş çağlarda gelişmiştir."

"Cehenneme gitmek beni rahatsız etmiyor. Yaşadığım bu hayat zaten cehennem gibi."

"Hayatta her şeyle bir kere karşılaşırsın. Onlarla karşılaştın ve bu yolculuğa çıktın, bu kaderdir."

"Her kelimenin bir ruhu vardır. Hecelerin bu ruhları taşıdığını bilmezsen kaybeden sen olursun."

"Cidden din kadar para kazandıran başka bir şey yok. Tanrı'nın adı üzerinden konuş ve istediğin her şeyi yapsınlar."

"Birileriyle seyahat ettiğinde o kişiler senin için aile gibi kardeş gibi olur. Bu dünyada yapayalnız değilsin."

"Umudun bittiği yerde umutsuzluk başlar. Ama insanların her zaman umut içinde yaşaması çok zordur. Yani insanların umutsuzluk içinde yaşamaktan başka bir seçeneği yoktur."

"'Bu dünyada para önemli değil' diyenler sadece doluca parası olan insanlar. Paran olmadan bir ilaç bile alamıyorsun. Bu da gerçeğin kötü kısmı."

____________

- İnsanlar özgür olarak doğarlar. Bir kuralı ya da efendiyi takip etmek için doğmazlar. Bunlar benim düşüncem. Ancak bu, bir savaşçının görevlerine uymuyor, değil mi?

+ Özgürlük, zorlukları ve güçlükleri aşarak elde edinilen bir şey değildir. Mevkinin ve işinin bununla bir ilişkisi yoktur. Sadece bunu kabul etmelisin ve gerektiği gibi yaşamalısın. Özgürlük budur.

___________

- Kalbimi de o parayla alabileceğini mi sanıyorsun?
+ Aynen öyle. Fakir insanlar bunu anlayamıyor ama parayla alamayacağın şey yoktur. Tabii ki aşkı da satın alabilirsin.

___________

- Kendini (ölüme) hazırladın mı?
+ Her sabah güneş doğduğunda buna hazırlanırım

__________

Fuu: Güzel ölmeyi tercih ederim, bilirsin...
Okuru: Karımı ve çocuğumu tanrı aldı. Ölüm gibi bir şey asla güzel olamaz.

__________

Mugen: Şu şarkı, küçükken dinlediğim bir şarkıya çok benziyor.
Okuru: Nerelisin?
Mugen: Güneyden, ryuukyu'dan.
Okuru: Ben ise kuzeydenim.
Mugen: Komik değil mi? Birbirimize bu kadar uzakken bile aynı şarkıyı dinliyormuşuz...

________

Mugen: *Eliyle yaklaş işareti yaparak* "100 dango"
Fuu: "Ha sana neden 100 dango verecekmişim ki?"
Mugen: "O adamlara hak ettikleri cezayı vermem için"
Fuu: "Hıı... Ama en fazla 50 dango"
Mugen:...
*fuu'ya saldırırlar ve fuu var gücüyle bagırır 100 dangooooooo"
Adamlar: "ha ha! Bu kız neden bahsediyor?"
Mugen: "100 dango sizin hayatlarınızı almam için biçilen değer, bugünlerde insan hayatı çok ucuza gidiyor"


Anime ReplikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin