"Kendini bir şey sanma insan!"
"Fazla güçlü sözler söyleme, seni zayıf gösterir."
"Hiçbir şeyden korkmayan birisi bizim önümüzde güneş gibi parlar."
"Bu kadar güçlü kelimeler kullanma, bunlar sadece seni zayıf gösterir ."
"...Şimdi anladınız mı? "Siz" beni seçmediniz, "ben" sizi seçtim, Kaptan Hirako"
"Merhaba saygıdeğer espadalarım, saldırı altındayız fakat önce birazcık çay içelim."
"Bu dünya asla yalanlar ve doğrular diye ikiye ayrılmadı. Sadece acı gerçekler vardır."
"Bir kimse ihanete uğramayı beklerken korku olmaz. Asıl korkutucu olan, beklenmedik anda gelen ihanettir, Kaptan Hirako."
"Başlangıçta kimse gökte değildi ne sen ne ben ne de tanrı! Ama gökyüzünün tahtındaki dayanılmaz boşluk son bulacak. Bundan sonra orada ben oturacağım"
"Güvenilenler güvenilmenin verdiği baskıdan kaçmak için kendilerinden daha güçlü kişiler ararlar. Aradıkları kişilerde aynı baskıdan ötürü kendilerinden daha güçlü birilerini ararlar. İşte krallar böyle doğar. İşte tanrılar böyle doğar."
"Dünya da ne doğru ne yalan vardır . Var olan tek şey acımasız gerçeklerdir. İnsanlar bu gerçeklerden kendi çıkarlarına uygun olanlarına "Doğru" derler. Böyle yapıyorlar çünkü başka türlü yaşayamazlar. Dünyada ki çoğunluğu oluşturan güçsüzler için içtenlikle kabul ettikleri kendilerine uygun olmayan gerçekler , asıl doğrulardır."
"Doğru ve yalan diye bir şey yoktur ve hiç bir zaman olmadı da.Sadece açık ve acı gerçekler vardır ve buna rağmen dünyada yaşayan tüm varlıklar sadece kendilerine olan gerçeği seçip onu doğru yaparlar.Kendilerine uygun olmadığı için asıl doğruların üzerini kapatırlar. Böyle yapacaklar tabi çünkü onlar başka türlü yaşayamayacaklarını biliyorlar. "
_______
Yayılan Kirliliğin Zirvesi
Küstah Deliliğin Kabı!
Görmezden Gelin Köpüren Arzuları!
Donun Ve Titreyin
Bölün Uykuyu
Sürünen Demir Kraliçesi!
Sonsuza Dek Kendini Yok Eden Kirli Kukla
Birleşin! Geri Püskürtün!
Toprağa Dolun ve Acizliğinizi Bilin!
Hado 90 : Kurohitsugi! (Kara Tabut)
(Aizen Sousuke)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Replikleri
De TodoHerkesin kalbine, en çokta ruhuna dokunan bir söz vardır, bu mübarek camiyada. Kimisi Naruto olmak ister, kimisi İchigo... Ama mutlaka bu aileden biri olmayı istemişsinizdir. Fazla umutlanmayın, öyle bir dünya yok. Bunun yerine size onların duygul...