"Hayallerin içinde yaşayan insanları asla anlayamazsın."
"Ben sadece yoldan geçen bir ev hanımıyım." (İzumi Curtis)
"Havlayan köpeği susturmanın en kolay yolu, ona yemek vermektir..." (Envy)
"İncinirsen uyuyabilirsin ama başkasını incitirsen uyuyamazsın... Artık daha fazla uyuyamayacağım." (Scar)
"Kendi bedenini doğrama şansı kaç kişinin eline geçer ki? Onu paramparça edeceğim! Hahahahha! " (Barry the Chappler)
"Yağmur beni bu bastırılmış duygularımdan arındırır sanıyordum ama yüzüme düşen her damla beni daha da perişan ediyor."
"Seni arkada bırakacağım ama acele et ve bana yetiş. Seni en tepede bekliyor olacağım." (Roy Mustang - Havoc'a söylüyor)
"Ben, sizin "Dünya" dediğiniz varlığım. Ya da "Evren", ya da "Tanrı", ya da "Gerçeklik", ya da "Bütün", ya da "Bir". Ayrıca ben, aynı zamanda "sen"im." (Tanrı - Kami)
"İnsan bir şeyleri feda etmeden hiçbir şey elde edemez, bir şeyi elde etmek istiyorsan ona eş değerde bir şey sunmalısın, bu renkinjutsu daki eşit takas prensibidir." (Opening Lyrics)
"Ölümden kaçmayın; Onu bekleyin. Öldürdüğünüzde, öldürdüklerinizle doğrudan yüzleşin. Ve sakın onları unutmayın. Düşmanlarınız sizi asla unutmayacaklar." (Kimblee)
"Sadece, senin söylentileri yayman ve benim onları kışkırtmam yeterli oldu. İnsanlar gerçekten de basit. Kan kanı çağırır, nefretten nefret doğar. Ve toplanan enerji bu toprağa filizini bırakır ve kanlı bir geleceğe kapı açar. Kaç kere tekrarlansa bile hiç ders almıyorlar. İnsanlar aptal ve acınası yaratıklar." (Lust)
___________
Mustang: Yağmur yağacakmış gibi görünüyor.
Hawkeye: Hayır, sanmıyorum...
Mustang: Hayır, yağıyor işte.
___________
Roy: General olduğumda, Ordudaki tüm kadın personel mini etek giymek zorunda kalacak!
Jean: Albay! Sizin peşinizden her yere gelirim.
___________
Rose: Böyle yapamam!
Cornello: Bunu sana Tanrı söylüyor. Bu Tanrı'nın isteği. Rose, vur onu!
___________
Alphonse: Nasıl? Annemizin bedenini geri almaktan vaz mı geçtin? Neden?
Edward: Sanırım bu bir şey değiştirmeyecek Alphonse.
Alphonse: Ama...
Edward: Üstelik bu Dünya'da annemizle eş değerli hiçbir şeyin olmadığına karar verdim!___________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Replikleri
AcakHerkesin kalbine, en çokta ruhuna dokunan bir söz vardır, bu mübarek camiyada. Kimisi Naruto olmak ister, kimisi İchigo... Ama mutlaka bu aileden biri olmayı istemişsinizdir. Fazla umutlanmayın, öyle bir dünya yok. Bunun yerine size onların duygul...