Steins; Gate

540 7 0
                                    

"Dutturu..." (Mayushii Shiina)

"Belkide tek istediğim birkaç dosttu." (Okabe Rintarou)

"Teoriler sadece varsayımsal sözlerden başka bir şey değildir." (Makise Kurisu)

''Evet, anladım. Eğer steins;gate'in isteği buysa... 'el psy kongroo' '' (Okabe Rintarou)

"Bir zamanlar benimde 3 boyutlu dünyadan büyük beklentilerim vardı." (İtaru Hashida)   

"Ben çılgın bilim adamı Hououin Kyouma'yım ve dünya avucumun içinde dönüyor." (Okabe Rintarou)

"Steins Gate sadece benim uydurduğum bir şey. Çünkü gerçekte onun ne olduğunu kimse bilmiyor." (Okabe Rintarou)  

"Sadece 18 yıl yaşadım, ama yine de hiçbirini değiştirmek istemiyorum. Hatalarım da dahil hepsi hayatımın birer parçası." (Makise Kurisu)   

"Evrenin kökeni mevcutken; sonu yoktur. Sonsuzdur. Yıldızlarında bir başlangıcı vardır. Lakin sahip oldukları enerji onları yıkıma sürükler. Yani fanilerdir. Tarih göstermiştir ki bilge her şeyi bilmez, sadece ahmaklar her şeyi bilir." (Okabe Rintarou)

________

Okabe: N-N-Ne?

Kurisu: Ağlamıyordum! Ağladığım falan yok anlıyor musun?

Okabe: Kabak gibi ağlıyordun işte. Gözlerin hala kıpkırmızı.

Kurisu: Ondan değil! Gözüme bir şey kaçmış...

Okabe: Bu ne şimdi, pembe dizi falan mı?

Kurisu: Her neyse, ağlamıyordum... o yüzden soru da sorma. Anladın mı?

Okabe: Bir şey demedim ki zaten.

Kurisu: Kes sesini! (Kurisu koltuğa oturur yüzünü upa yastığına bastırıp ağlamaya başlar)

Okabe: Cristin-

Kurisu: Kes sesini! Konuşma benimle!

(birkaç saniye sessizlik olur)

Okabe: Sana söylemek isterim ki, sen çok önemli bir dostumuzsun. Canın ne zaman konuşmak isterse bana gelebilirsin.

Kurisu: Okabe?

Okabe: (telefonla konuşarak) Hı hı hı hı hı Tam da planladığım gibi, anında yedi! Artık onu tüm pis işlerde kullanabilirim!

Kurisu: Hey!


Anime ReplikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin