Naruto - Jiraiya

975 26 3
                                    

"Acıları anladıkça büyüyor insan."

"Asla pes etmeyen ruhuna iyi şanslar, Naruto"

"Birinin seni düşündüğü yer, geri döneceğin yerdir."

"Ben röngenci (sapık ) değilim. Ben süper röntgenciyim!"

"Bir gün herkes birbirini anlayacak, ancak o zaman barış sağlanacak."

"Su kuyusunun dibindeki küçük kurbağa... Kayıp gider Yüce Okyanusa."  

"Bir ninjanın gerçek değeri nasıl yaşadığı ile değil nasıl öldüğü ile ölçülür." 

"Benim kadar muhteşem biri olduğunuzda, kadınlar etrafınızda pervane olur."

"İnsanlar ne zaman sevmeyi öğrenir o zaman nefret etmeyi öğrenme riskini alır."

"Selam! Ben Jiraiya! Aşk mektubunu sonra yollayabilirsin! Tanıştığıma memnun oldum!"  

"Bir shinobi'nin en önemli özelliği kaç tane jutsuda bildiği değildir. Önemli olan asla pes etmemesidir."

"Kadınlar tarafından reddedilen erkek buna gülüp geçebiliyor ve bununla yaşayabiliyorsa, bu o erkeği güçlü kılar."

"İnsanlar incindiklerinde nefret etmeyi öğrenirler. İnsanlar başkalarını incittiklerinde nefret edilirler ve suçlulukla dolarlar. Fakat bu acıyı bilmek insanların nazik olmasını sağlar. Acı insanları büyümesini sağlar. Ve nasıl büyüdüğün sana kalmış"  

________

"Asla sözünden dönmemek, asla pes etmemek,
Naruto, eğer bu senin Ninja tarzınsa o zaman senin ustan olarak,
Ben mızmızlanıp duramam.
Herkesin bildiği gibi, bir öğrenci Ninja Yolu'nu hocasından miras alır!
Pes etmemek bu benim yapmam gereken gerçek seçimdi!
Naruto, sen kehanetteki çocuksun artık eminim...
Gerisini sana emanet ediyorum!
Cesur Jiraiya'nın hikayesi şimdi daha iyi bi sona kavuştu..."

________

Tsunade tarafından sürekli red edildim,Arkadaşımı durduramadım,Ne ustamı nede öğrencimi koruyamadım. Hep hokagelerden biri gibi ölmek istedim,onların yaptıklarının karşısında benim yaptıklarım önemsiz, değersiz şeylerdi. Başarısızlıkların sadece yetenek geliştiren şeyler olduğuna inanarak yaşamıştım... Buna karşılık bende başarısızlıklarımı unutturacak büyük şeyler başaracağıma yemin etmiştim. Ve harikulade bir shinobi olarak ölecektim.En azından bu olmasını umduğum şeydi. Ama bu halimle benim hikayem bu şekilde son buluyor. Pain'i yenip, Akatsuki'yi durdurarak, Shinobi dünyasını büyük bir yıkımdan kurtaracağımı düşünmüştüm ama sonunda bu seçimimde de başarısız oldum. Ne değersiz bir hikaye.

________

"Ne zaman birileri incinirse, onlar nefreti de öğrenirler. Ne zaman birileri başkalarını incitirse nefret suçlulukla gelişir. Ama bu aynı zamanda insanları nazik de yapar. İnsanlar acı ile olgunlaşırlar, senin nasıl olgunlaşacağın sana kalmış."

________

"Canın yandığında nefret etmeyi öğrenirsin. Diğer taraftan birine zarar verdiğinde, kendini kötü hisseder ve suçluluk duygusu hissetmeye başlarsın. Fakat bu acıyı bilmek insanları nazikleştirir. Acı insanların olduğunlaşmasını sağlar. Ve nasıl büyüyeceğinse sana kalmış..."

Anime ReplikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin