Hellsing - Uzun Replikler

463 4 0
                                    

Alucard: Ne sert bir karşılama. Her zamanki gibi de gürültülü.

Seras: Efendim!

İntegra: Eve dönüşün çok geç oldu Alucard. Nerelerdeydin?

Alucard: Can alıyordum. İçimdeki canları öldürüyordum. Üç milyon dört yüz yirmi dört bin sekiz yüz altmış yedi tane... Bir tane kalana kadar durmadan öldürdüm. O can da karşınızda duruyor. Artık hem hiçbir yerde, hem her yerde olabilirim. O yüzden buradayım.

İntegra: Geç kaldın. Çok geç. Çok geç kaldın Alucard.

Alucard: Özür dilerim.

İntegra: Kanımı içmek mi istedin?

Alucard: Evet, öyle. 30 yıldır hiçbir şey yemedim. Karnım aç.

İntegra: Artık yaşlı bir kadınım. Ben...

Alucard: Bence sorun yok.

İntegra: Hoş geldin Kont.

Alucard: Hoş bulduk Kontes.

__________

- Hellsing Örgütü tamamıyla yok edildi sayılır, hiç adamımız kalmadı,
bu yüzden ben de birkaç paralı askerle anlaştım.
+ Paralı askerler mi? Onlara güvenebilir miyiz? Sonuçta, onları motive eden tek şey para.
- Doğru. Bunlar sıradan paralı askerler değil, profesyoneller!
Paraları ödendiği sürece sadık kalıp işlerini iyi yapacaklardır.

_________

Size açıkça sorarız...Kimsiniz?

Biz Iscariot'uz! Judas Iscariot'un lejyonu!
Şimdi soruyorum, Iscariot...
Sağ elinde sıkıca tuttuğun şey nedir?
Hançeri tutuyoruz!
O zaman Iscariot, soruyorum...
Sağ elinde sıkıca tuttuğun şey nedir?
30 parça gümüş tutuyoruz...
Bunlar ne, Iscariot?!
Hem havariyiz hem de değil.
Hem öğrenciyiz hem de değil.
Hem hainiz hem de değil!
Ölüm ve ölümün köleleriyiz.
Biz hakir bir şekilde boyun eğer
ve lordumuzdan bağışlanma dileriz...
Tanrı'ya kendimizi teslim edip
onun bütün düşmanlarını alt edeceğiz.
Bizler aysız bir gecede hançerlerimizi sallayanlarız.
Bizler senin yemeklerini zehirle süsleyenleriz.
Bizler suikastçılarız.
Judas Iscariot'un izinde gidenleriz!
Günahlarımız için, zamanı geldiğinde,
tapınağın içine bu 30 parçayı kutuya koyacağız.
Ve kamıştan yapılmış bu iple kendimizi asacağız.
Cehennemin derinliklerine daldığımız gibi,
gizli gruplar olarak birleşeceğiz.
Biz rahip taburları beşli sıralar halinde
şimdi bir Kare Birlikler'i oluşturuyoruz...
Cehennemdeki 7,405,926 kötü ruhla savaşmayı arzuluyoruz.

_________

- Seras, savaşmaya hazır ol. Sorun ne? Oyalanma!
+ Efendim... Onlar insandı.
- Öyleyse nolmuş?
+ Onlar insan!
- Ne fark eder, Drakulina?! Bize ateş edip savaş isteyenlerin insan olup olmaması fark eder mi? Buraya kendi iradeleri ile geldiler! Bizimle dövüşmeye, bizi öldürmeye ya da kaybedip ölmeye geldiler! Hepsi bu! Tüm olay bundan ibaret! Bu değiştirilebilecek bir şey değil. Bunu kimse değiştiremez! Ne Tanrı, ne Şeytan, ne de sen!

_________

Demir asayla kıracaksın onları; Toprak kap gibi parçalayacaksın.
Ey krallar akıllı olun; Ey dünya önderleri, ders alın!
Tanrıya korkuyla hizmet edin ve titremeyle sevinin.
Oğul'u öpün ki öfkelenmesin, yoksa izlediğiniz yolda mahvolursunuz.
Çünkü öfkesi bir anda alevleniverir. Kalk ey Tanrı'm;

İnsanlığın hüküm sürmesine izin verme; Huzurunda yargılansın kafirler.

_________

- Adını defalarca, her yerde duydum. Alucard. Öylesine güçlü ki sanki gerçek değil.
Senin insan olmadığını ve oluk oluk kan akıttığını söylediler.
Bir gece yaratığı.. Geceden bile daha saf, karanlığın yaratığı.
Görüyorum ki, hakkındaki tüm söylentiler doğruymuş.
Bir zamanlar insanken, senden korkardım. Ve artık insan olmadığım vakit de sana özendim.
Senin yolunu takip ettim, sonsuz gençliğin efendisi, karanlığın içindeki gölge.
+ Ne kadar da anlamsız. Bu dünyada sonsuz gençlik diye bir şey yok.

_________

"Bu bir savaş. Dört bir yanımız cehennem. Alacağım ve kaybedeceğim. Sonsuza dek yok edeceğim ve yok edileceğim. Başım dik ve sarsılmadan, ihanetle geçen günler ve teslimiyetle geçen geceleri atlatacağım. Bu benim varoluşumun amacı. İzle ve gör; Her yenilgiden zafer doğar!" (Binbaşı)

_________

Luke Valentine: Lütfen Dur Artık! Nesin Sen Böyle?

Alucard: Sızlanmayı Bırak, Alt Tarafı Bacağını Kestim Hepsi Bu.

_________

İntegra: Sen bu musun Binbaşı?

Binbaşı: Evet. Bu benim.

İntegra: Bir makina mı?!

Binbaşı:  Lütfen bu kadar kaba olmayın hanımefendi. Ben gayet de insanım.

İntegra: Bir canavarsın... Ucubesin sen.

Binbaşı:  Yanılıyorsun. İnsanım ben. Beni insan yapan tek bir şey var. İrade sahibi olmam. Ruhunu beslemek için başkalarının kanını içmek ve hayatını sürdürmek için başka hayatlara muhtaç olmak... Alucard gibi zavallı canavarlar bu şekilde yaşar. Beni böyle dayanıksız varlıklarla aynı kefeye koyma. İradem olduğu sürece kavanozun içinde yüzen bir beyinden ibaret olsam da, tüm hafızam dev bir bilgisayarın sabit diskinde kayıtlı olsa da, insan olarak kalacağım. İnsan bir ruhu, bir kalbi ve bir iradesi olan canlı bir varlıktır. Sana genç bir kızın vücudu içinden gülümsese de yaralı bir savaşçı kılığında duygusalca önünde diz çökse de, o hep bir canavar olarak kalacak. Ondan tüm kalbimle nefret edişimin sebebi budur. Vampir Alucard'a boyun eğmem! Kendisi insan görünümünde bir canavar, bense canavar görünümünde bir insanım sanırım. Ben hala kendimim. Şu ve bu. Ben ve sen. Bizler farklıyız. Dünyadaki tüm savaşların temeli bu farklılıktır ilk insanın doğuşundan beri. Sen de bizim farklı olduğumuzu biliyorsun. Birbirimize savaş açalı çok uzun süre oldu. Şimdi bırak da bunu sürdürelim. İlk defa hedefi tutturabildim! Bu güzeldi. Güzel bir savaş. Güzel bir savaş oldu.

İntegra: Geber. Ölmek zorundasın. Gerçekten güzel bir savaş mıydı Binbaşı? Buna savaş bile denemez. Senin 60 yıl önce başlayan uzatmalı ölümünün mantıklı sonuydu sadece. Ölmen gerekiyordu. Nihai cezan buydu. İnsan olduğunu şiddetle iddia etsen de içinde insanlığın zerresi yok. Sen gerçek bir canavarsın. İnsan, her daim canavarı yenmiştir. Ve canavarlar insanlara mağlup olmuşlardır. Çünkü sadece insanlar bir şeyleri "alt etme" arzusuna odaklanabilirler. Savaşmanın verdiği zevkten değil. Yerine getirmeleri gereken görevden dolayı. Sen insan değilsin. Ve işte bu yüzden geri dönecek!


Anime ReplikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin