"Ölmüş olsa bile bedeni asla kabul etmedi, yüzünün yarısını kaybettikten sonra bile... Düşmanlarını biçmeye devam etti. Bu adam için söylenecek tek şey bir canavar olduğu. Savaş boyunca aldığı kesik ve kendisine saplanan kılıç sayısı 267. Vücuduna isabet eden mermi sayısı 562. Ve maruz kaldığı gülle sayısı 46. Gururu olan ve korsan hayatı boyunca sırtında taşıdığı işaret... TEK BİR ÇİZİK BİLE ALMADI"
"Sizce insanlar ne zaman ölür? Bir silahla ateşlenmiş kurşunun kalplerini deldikleri zaman mı?Hayır... Tedavisi olmayan bir hastalığa yakalandıklarında mı? Hayır... Zehirli bir mantarla yapılan çorbayı içtiklerinde mi! Hayır!.. İnsanlar... Unutuldukları zaman ölürler." (Dr.Hiluluk)
"Usooooppp! Hazinenin Nerede olduğunu duymak istemiyorum! Hazine var mı yok mu onu bile duymak istemiyorum!! Bu konuda hiçbir şey bilmiyorum ama herkes kendi öğrenmek için denize açılıyor!! Amca bize bir şey anlatsaydı, Korsanlar Kralı olmaktan vazgeçerdim!! Öyle sıkıcı bir maceramız olacaksa, ben yokum!!" (Luffy)
"Dünya soyluları, köleler,insan pazarları... "Üst sınıfların" bu "Saflığına" karşı, bir karşılaştırma yapılırsa, dünyanın kötüleri mutlak bir şekilde daha insancıl görünüyor. Dünya bunun gibi pisliklerin elinde olduğu için her şey lanet olası bir cehenneme dönmüş gibi... Yani, biz de çok nazik insanlar değiliz ama en azından bu konuda dürüstüz." (Eustass Kid)
"Onları bu denli coşturan şeyin ne olduğunu biliyor musun?... Kan... Gladyatörler onlar için gösterinin bir parçası sadece. Kaybeden kişiden dökülen kanı görmek seyirciyi coşturur. İnsanlar gerçek kişiliklerini ortaya dökerler kolezyumda. Her gün bastırdıkları o hüsran, korku ve öfke duygularıyla, sakladıkları o vahşi hayvan duygusundan bahsediyorum. Ve insanlar bunları dışarı akıtmak isterler. Kim boğazına kadar zırhla kaplı insanlar arasındaki bitmek bilmez müsabakayı izlemek ister ki? Onlar için bu savaş bir gösteriden ibaret."(Cavendish)
O adam, Roger, Bekliyor... Çok nadir birkaçını... Ama seni değil Teach. Sen onlardan biri değilsin. Onlar Roger'ın iradesini taşıyanlar... Ve şimdi ölen Ace'in de iradesini taşıyorlar... Kan bağları sönmüş olsada, onların ateşleri daha yok olmadı... Ve bu yolla çok uzaklarda ve çok uzun zaman önce olsa da, o hiçbir zaman durmadan zaman zaman nesilden nesle geçmeye devam etti. Ve bir gün... Yüzlerce yıl sonraki gelecekte, tamamı tarihte yazılacak. Onlar bu dünyaya savaşmaya gelenler.
Sengoku... Hepiniz... Dünya hükümetleri... O gelecek... Tüm dünyayı içine çekecek muazzam savaş geliyor. O umrumda değil... Ama birisi o hazineyi bulduğunda... Dünya şaşkına dönecek.
Onu bulması için birini gönder. O gün mutlaka GELECEK... ONE PİECE... O GERÇEK !!
(Edward Newgate)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Replikleri
De TodoHerkesin kalbine, en çokta ruhuna dokunan bir söz vardır, bu mübarek camiyada. Kimisi Naruto olmak ister, kimisi İchigo... Ama mutlaka bu aileden biri olmayı istemişsinizdir. Fazla umutlanmayın, öyle bir dünya yok. Bunun yerine size onların duygul...