"Ölüm bile aptallığa çare değil." (Yui)
"İnsanı yalnızca sevdikleri üzebilir."(Yui)
"İnsanlar bir şey için on dakika bile bekleyecek kadar sabırlı değillerdir!"
"Hepimizin iyiliği için, şarkı söyleyeceğim ve tüm kalbimle işeyeceğim." (Yui)
"Sağduyulu davrananlar yanılıyorlardı. Ağlayanlar haklıydı. Biz, yalnız olanlar, daha fazla insandık." (Iwasawa)
"Tek kaçış yolum kendi küçük dünyama saklanmaktı. Orası dinlenebileceğim tek yerdi." (Iwasawa)
"Bu benim hayatım... Bu şekilde şarkı söylemek için... İşte bu yüzden doğdum. Tıpkı benim kurtulduğum gibi, başkasını kurtarmak için. Sonunda... Sonunda buldum..." (Iwasawa)
"Su asalağı olsam bile umursamıyorum. Eğer burada gerçekten bir Tanrı varsa, tek dileğim ona karşı durmak. Çünkü... Buna nasıl hak verebilirsin ki? Ben yanlış bir şey yapmadım. O güne kadar, onlara iyi bir abla olacağıma emindim. Değer verdiğim her şey benden 90 dakika içinde alındı. Bunun sebepsiz olduğunu düşünmüyor musun? (Yurippe)
_______
- Tüm zamanlar senin, düşünmek için çok vaktin var.
+ Sana bir şey söylememe izin ver; insanlar bir şey için 10 dakika bile bekleyecek kadar sabırlı değildir.
(Yurippe)_______
Yui: Bir şey daha kaldı, evlilik. Bir kadının sonsuz mutluluğu. Ama, ev işleri yapamam. Daha da kötüsü, bir başıma hiçbir şey beceremem. Sadece sıkıntı veririm. Kim benimle evlenmek ister ki? Tanrı ne kadar asi olabilir? Tüm mutluluğumu benden aldı.
Hinata: Evlenirim! Seninle evlenirim. Ciddiyim!
Yui: İmkansız... Gerçekten beni tanımıyorsun.
Hinata: Gerçek senin kim olduğu, canlıyken ne durumda olduğun önemsiz. Seninle evlenirim! Engellerin olsa bile...
Yui: Ben yürüyemem... Ayağa da kalkamam...
Hinata: Engellerinin önemli olmadığını söyledim! Yürüyemesen, ya da ayağa kalkamasan bile... Çocuk doğuramayacak olsan bile... Seninle yine de evlenirim. Her zaman senin yanında olacağım. Burada tanıştığım Yui sahte değildi. Sen, sensin! Nerede ne şekilde tanıştığımız önemsiz, sana aşık olmuş olmalıyım... Bir şekilde yeniden tanışabilseydik, milyonda bir ihtimal bile olsa, o zaman bile, sen yürüyemiyor olsan bile... Seninle evlenirim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Replikleri
عشوائيHerkesin kalbine, en çokta ruhuna dokunan bir söz vardır, bu mübarek camiyada. Kimisi Naruto olmak ister, kimisi İchigo... Ama mutlaka bu aileden biri olmayı istemişsinizdir. Fazla umutlanmayın, öyle bir dünya yok. Bunun yerine size onların duygul...